Beste tweeks,
Hierbij de volgende vraag: Ik ben voor me neef op zoek naar een nieuwe mediasysteem die een aantal dingen aan moet kunnen.
Namelijk:
- Afspelen muziek
- Afspelen films, ook in HD/Blueray kwaliteit (ook 3d voor wellicht de toekomst)
- Beetje vlot gaan
- Internetten
- Downloaden via usegroepen
- TV kijken
- Tv opnemen
- Foto’s kijken
- Internet radio
Mijn neef zoekt nu dus een systeem, liefst wel 1 die ook te gebruiken valt als normale pc.
De volgende hardware heeft die al liggen:
- Een kast - mini ATX
- HD nog onbekend welke.
- Voeding - 400 watt
- geluidskaart, nog onbekend welke - pci of pci e slot.
Nou zou ik graag vragen aan jullie of er een leuk systeem kan worden samengesteld.
en voordat er coments komen dat ik er zelf wat aan moet doen, ik weet niet genoeg van de hardware af om presiec te kijken wat het beste is.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Met vriendelijke groet, joey;)
Hierbij de volgende vraag: Ik ben voor me neef op zoek naar een nieuwe mediasysteem die een aantal dingen aan moet kunnen.
Namelijk:
- Afspelen muziek
- Afspelen films, ook in HD/Blueray kwaliteit (ook 3d voor wellicht de toekomst)
- Beetje vlot gaan
- Internetten
- Downloaden via usegroepen
- TV kijken
- Tv opnemen
- Foto’s kijken
- Internet radio
Mijn neef zoekt nu dus een systeem, liefst wel 1 die ook te gebruiken valt als normale pc.
De volgende hardware heeft die al liggen:
- Een kast - mini ATX
- HD nog onbekend welke.
- Voeding - 400 watt
- geluidskaart, nog onbekend welke - pci of pci e slot.
Nou zou ik graag vragen aan jullie of er een leuk systeem kan worden samengesteld.
en voordat er coments komen dat ik er zelf wat aan moet doen, ik weet niet genoeg van de hardware af om presiec te kijken wat het beste is.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Met vriendelijke groet, joey;)