Beste mensen,
ik ben geinteresseerd in dit systeem (staat ook bij tweakers best buy guide) zonder extra 's zoals muis,keyboard etc.
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B273958%5D=1
Alleen wil ik in plaats van HIS HD 6850 , een GTX 470 erin. Heb betere ervaring met nvidia,( me oude ati kaart ging best snel stuk)
Ik lees op internet dat AMD processoren het beste werken met een ati videokaart.
Wat vinden jullie daarvan? en wat adviseren jullie mij?
Daarnaast heb ik nog een paar vraagjes...
1. Is azerty betrouwbaar in het leveren van bestellingen?
2. Zal ik voor een AMD phenom gaan of intel core iX (andere mobo natuurlijk)
3. Wat is eigenlijk beter
L2 cache 4x512kb en L3 6mb of L2 cache 4x256kb en L3 8mb met name voor games.
Ik wil niet het benchmark record halen
het gaat mij erom dat ik elke game gewoon rond de 1280 of 1024 resolutie met 60fps kan draaien en natuurlijk kwaliteit.
gegroet,
at00mb0m
P.S weet iemand ook toevallig wanneer een drastische prijs verlaging komt ? na 2010 ?
ik ben geinteresseerd in dit systeem (staat ook bij tweakers best buy guide) zonder extra 's zoals muis,keyboard etc.
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B273958%5D=1
Alleen wil ik in plaats van HIS HD 6850 , een GTX 470 erin. Heb betere ervaring met nvidia,( me oude ati kaart ging best snel stuk)
Ik lees op internet dat AMD processoren het beste werken met een ati videokaart.
Wat vinden jullie daarvan? en wat adviseren jullie mij?
Daarnaast heb ik nog een paar vraagjes...
1. Is azerty betrouwbaar in het leveren van bestellingen?
2. Zal ik voor een AMD phenom gaan of intel core iX (andere mobo natuurlijk)
3. Wat is eigenlijk beter
L2 cache 4x512kb en L3 6mb of L2 cache 4x256kb en L3 8mb met name voor games.
Ik wil niet het benchmark record halen
het gaat mij erom dat ik elke game gewoon rond de 1280 of 1024 resolutie met 60fps kan draaien en natuurlijk kwaliteit.
gegroet,
at00mb0m
P.S weet iemand ook toevallig wanneer een drastische prijs verlaging komt ? na 2010 ?
[ Voor 3% gewijzigd door at00mb0m op 15-12-2010 21:50 ]