Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• frenser
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-05-2013
hallo, gister avond was ik cod Black Ops (MP) aan het spelen, en mijn ps3 bleef 5 keer achter elkeer hangen, (eerder ook al paar keer, maar niet 5 keer) frees screen ofzo. ik heb wel nog beeld, maar kan helemaal niks meer, ook niet terug naar ps3 menu,(als ik de PS knop op mijn controller in druk doet hij ook niks) ik moet de ps3 dan opnieuw opstarten.
maar wat ik ook beetje vaag vind dat hij geen melding geeft(heb hem wel eens 20 minuten zo laten hangen maar geeft nog steeds geen melding). en ik heb deze net ps3 net nieuw met sinterklaas gekregen,
kan iemand mij wat raad plegen? ofs zal ik gewoon terug na de winkel gaan om hem om te ruilen wand ik vind dit niet kunnen bij een splinter nieuwe ps3 van nog geen 2 weken oud.

M.v.g. Dylan.
Vandaag komt er een update van BlackOps voor de PS3 uit. Eventjes afwachten dus ;) . De problemen van Crashes en Uitvallers op de PS3 zijn bekend.

• SaiBork
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 27-07 16:17
Wilde inderdaad net vragen of je ook problemen hebt met een ander spel, anders is het waarschijnlijk gewoon Black Ops.
Er is trouwens een topic hiervoor: [Multi] Call of Duty: Black Ops - Problementopic

Maar ik schat dat het gewoon het bekende euvel met BO op de PS3 is.

• Deef_K
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 13:47
Heb ik vaak met waiting for other players...

• frenser
D4NG3R schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:15:
Vandaag komt er een update van BlackOps voor de PS3 uit. Eventjes afwachten dus ;) . De problemen van Crashes en Uitvallers op de PS3 zijn bekend.
oke, maar hij loopt egt helemaal vast dat vind ik niet normaal, dan ga ik even afw8ten op die update.

maar nog iets: als mijn HDD indicator begint te knipperen, dan begint die ook hard te kraken, ik vind het enorm storend(irritant) en vraag me af of het wel normaal is dat hij zoveel lawaai maakt? het klinkt volgens mij niet gezond voor de ps3. owja... als ik hem recht op zet dan is het wel iets minder maar je hoort het nog steeds.

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:44

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Lees jij sluitmessages van je vorige topics wel? Dat topic is toen op slot gegaan omdat het niet in Harde waren hoorde, maar in Spielerij. En nu post je een zelfde onderwerp hier weer.

Verder is er voor problemen met Black Ops een heel eigen topic: [Multi] Call of Duty: Black Ops - Problementopic. En ook voor de PS3 bestaat er zo'n topic voor alle algemene vragen: Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 52

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• frenser
FeaR1986 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:40:
Lees jij sluitmessages van je vorige topics wel? Dat topic is toen op slot gegaan omdat het niet in Overige Hardware hoorde, maar in Spielerij. En nu post je een zelfde onderwerp hier weer.

Verder is er voor problemen met Black Ops een heel eigen topic: [Multi] Call of Duty: Black Ops - Problementopic. En ook voor de PS3 bestaat er zo'n topic voor alle algemene vragen: Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 52
ik wist niet dat het aan de het spel lag, maar gewoon aan mijn ps3.

omdat het over mijn ps3 ging, en vooraf niet wist dat het aan het spel lag, heb ik dit topic maar hier geplaats.

• EoG
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 27-06 17:47

EoG

BOFH

frenser schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:48:
[...]

ik wist niet dat het aan de het spel lag, maar gewoon aan mijn ps3.

omdat het over mijn ps3 ging, en vooraf niet wist dat het aan het spel lag, heb ik dit topic maar hier geplaats.
In dat geval was er nog het PS3 defecten topic.

Voortaan even zoeken, kost weinig moeite en je helpt jezelf er alleen maar mee :)

• frenser
EoG schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:50:
[...]

In dat geval was er nog het PS3 defecten topic.

Voortaan even zoeken, kost weinig moeite en je helpt jezelf er alleen maar mee :)
ik kom het niet zo snel vinden daarom had um hier geplaats, zal de volgende x wel beter kijken, maar ik dacht dat hij hier wel goed stond

• sjeesnl
  • Laatst online: 22-03 10:25
Vandaag gepatched naar 1.04, sinds geen 1 ronde kunnen afronden! het lijkt wel of het erger is geworden. :(

• frenser
sjeesnl schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:11:
Vandaag gepatched naar 1.04, sinds geen 1 ronde kunnen afronden! het lijkt wel of het erger is geworden. :(
en daarvoor, had je er toen ook al last van?
maar hoe kun je nu al deze patch hebben die komt pas om 2 uur vrij.

[Voor 12% gewijzigd door frenser op 14-12-2010 13:42]

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is voor computerhardware, niet voor consoles.

Sowieso, als je het niet zeker weet, neem de moeite het na te vragen. Ik verplaats dit topic naar Spielerij - Problemen & Vragen. De moderatoren daar mogen oordelen of het op slot gaat wegens te weinig inzet of niet.

Soittakaa Paranoid!

• macdualcore
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 17-08-2011
Nieuwe patch binnen tjonge wat een baggerrrrrrrrrrrrrrrr op men ps3 constant blijft ie hangen ben al 20 min bezig om uberhaupt te kunnen spelen gvd een schande is het kud activision

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20:17
macdualcore schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:36:
Nieuwe patch binnen tjonge wat een baggerrrrrrrrrrrrrrrr op men ps3 constant blijft ie hangen ben al 20 min bezig om uberhaupt te kunnen spelen gvd een schande is het kud activision
LoL.

Komt het wel door die game ?, of is er ook iets met andere games ?
En als het Blackops is waarom speel je dan niet wat anders ?.

• frenser
Mektheb schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:37:
[...]

LoL.

Komt het wel door die game ?, of is er ook iets met andere games ?
En als het Blackops is waarom speel je dan niet wat anders ?.
heb het inderdaad allen bij black Ops, en ja het komt door de game.
dan ga ik maar GT 5 of AC: Brotherhood spelen ;)

• Mektheb
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20:17
frenser schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:56:
[...]

heb het inderdaad allen bij black Ops, en ja het komt door de game.
dan ga ik maar GT 5 of AC: Brotherhood spelen ;)
Dat is dan wel slecht :)
Maar goed dat heb ik wel vaker met spellen tegenwoordig maar dat is vrij oftopic.

Ik denk er niks anders opzit te wachten op meer update's.

• PromoX
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 26-06 13:48

PromoX

Flying solo

Duidelijk dus dat het aan de game ligt en aan de reacties te zien is het iets dat je met wat eigen inzet ook wel had kunnen vinden.

Even zoeken is dan toch eigenlijk wel een eerste vereiste (zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen) en dan had je kunnen vinden dat het probleem al behandeld wordt in [Multi] Call of Duty: Black Ops - Problementopic. En als je geen antwoord op je vraag kunt vinden, kijk dan de volgende keer wat beter waar je probleem het beste geplaatst kan worden.

[Voor 27% gewijzigd door PromoX op 14-12-2010 18:26]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True