WoW Crasht ingame na 2-3 minuten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:32

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
WoW crasht nu altijd als ik wil spelen.
Ik kan tot in de server geraken, dan 2-3 minuten spelen en dan krijg ik een crash: Afbeeldingslocatie: http://b.imagehost.org/0593/WoW_crash_resized.jpg
Het geluid blijft nog even lopen en dan stopt het ook.
Alt-tab werkt niet meer, enkel een reboot.

Dit heb ik reeds geprobeerd:
- Op google search voor gelijkaardige problemen, maar kan deze niet vinden.
- Versie van gfx kaart driver gecontroleerd, laatste nieuwe heb ik.
- De 3 mappen van wtf enz. geleegd.
- Pc opengedraaid en nog is zuiver gemaakt.
- Volledige reinstall van wow, dit ging als volgt:
- DVD van wow & bc geinstalleerd, eerste update hiervan (5gb of zoiets geannuleerd) bij de wotlk DVD gaf hij melding dat deze al geinstalleerd was dus direct catalysm geinstalleerd.
- Toen de 9GB update laten installeren en opnieuw proberen te spelen, zelfde probleem blijft.
(ik heb begrepen dat enkel catalysm dvd voldoende zou zijn om een re-install te doen maar kwam ik later achter)
- toen ik me op het blizzard forum aanmelde kreeg ik de melding: "You need a World of Warcraft character (created in-game) to post on the forums." Terwijl ik toch 3 chars heb in wow.

Ik heb Windows XP, Pentium D 3.00Ghz, 2GB ram, Gforce 6700XL,
Andere spellen die ik speel hebben dit niet dus het moet wel door WoW zelf komen.
Als ik wow opstart krijg ik ook altijd de melding van men windows firewall of hij die aan de lijst met uitzonderingen moet toevoegen, terwijl ik dit altijd toesta.
Wat mij verbaasd is dat het pas na 2-3 minuten ingame is, en dat maakt het moeilijk om er een oplossing voor te zoeken.
edit: image resized

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indostylo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-01 11:53
Ik ben niet zo technisch met hardware. Maar zoals wat ik op je foto heb gezien lijkt of er fouten zijn met je grafische kaart.

Heb je al geprobeerd om je Grafische kaart driver opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Dat heb ik vaak genoeg geprobeerd. Ik ben wel aan het overwegen een NVIDIA GeForce PCIE 2.0 8400 GS 512MB . DDR2 64x16-2.5ns new version. Omdat deze nog wel compatibel is met men huidige hardware. Bij gebrek aan meer geld voor een nieuwe. Dus toch richting de gfx kaart dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindamaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:39
Heb je nog een andere oude kaart liggen? Dan probeer je die en als het dan wel werkt is je huidige graka kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Helaas heb ik geen reserve werkende kaart meer, maar ik ga morgen is even kijken voor een gfxkaart die nog compatibel is met deze hardware. Ik heb even in de pricewatch gekeken en er zijn nog wel een deel modellen die in aanmerking komen. tis maar zodat ik verder wow kan spelen dus zo duur hoeft t niet te zijn hoewel ik t liever niet deed natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:43
offtopic:
Bij het herinstalleren van wow kan je volgende keer beter eerst alle dvd's installeren voordat je gaat patchen.
Scheelt je een hoop tijd.

Dus eerst installeer je wow vanilla, dan TBC, dan WOTLK dan Cataclysm en dan pas eventueel patchen.

Bij de dvd installatie zitten namelijk alle voorgaande patches inbegrepen namelijk ;-).

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Topicstarter
Wylana schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:20:
offtopic:
Bij het herinstalleren van wow kan je volgende keer beter eerst alle dvd's installeren voordat je gaat patchen.
Scheelt je een hoop tijd.

Dus eerst installeer je wow vanilla, dan TBC, dan WOTLK dan Cataclysm en dan pas eventueel patchen.

Bij de dvd installatie zitten namelijk alle voorgaande patches inbegrepen namelijk ;-).
Ik heb het battle pack dus vanilla en tbc zitten bij elkaar, zoals ik zei gaf hij toen aan dat wotlk al geinstalleerd was, waarna ik cataclysm heb geinstalleerd. Toen pas de 9GB patch gedaan.
Ik heb me een asus ENGT220 besteld en die zou zelfs cod - black ops kunnen draaien dus ik hoop maar dat het dan opgelost is.
Morgen komt ie binnen dus nog even geduld hebben:-)

Update: Net een nieuwe gfx gehaald en geinstalleerd.
ati radeon 4350 en ik heb al meer dan een uur wow kunnen spelen zonder 1 crash:-p
Probleem dus opgelost.
Hartelijk dank voor de hulp!!!

[ Voor 10% gewijzigd door masauri op 16-12-2010 15:39 ]

Pagina: 1