WoW crasht nu altijd als ik wil spelen.
Ik kan tot in de server geraken, dan 2-3 minuten spelen en dan krijg ik een crash:
Het geluid blijft nog even lopen en dan stopt het ook.
Alt-tab werkt niet meer, enkel een reboot.
Dit heb ik reeds geprobeerd:
- Op google search voor gelijkaardige problemen, maar kan deze niet vinden.
- Versie van gfx kaart driver gecontroleerd, laatste nieuwe heb ik.
- De 3 mappen van wtf enz. geleegd.
- Pc opengedraaid en nog is zuiver gemaakt.
- Volledige reinstall van wow, dit ging als volgt:
- DVD van wow & bc geinstalleerd, eerste update hiervan (5gb of zoiets geannuleerd) bij de wotlk DVD gaf hij melding dat deze al geinstalleerd was dus direct catalysm geinstalleerd.
- Toen de 9GB update laten installeren en opnieuw proberen te spelen, zelfde probleem blijft.
(ik heb begrepen dat enkel catalysm dvd voldoende zou zijn om een re-install te doen maar kwam ik later achter)
- toen ik me op het blizzard forum aanmelde kreeg ik de melding: "You need a World of Warcraft character (created in-game) to post on the forums." Terwijl ik toch 3 chars heb in wow.
Ik heb Windows XP, Pentium D 3.00Ghz, 2GB ram, Gforce 6700XL,
Andere spellen die ik speel hebben dit niet dus het moet wel door WoW zelf komen.
Als ik wow opstart krijg ik ook altijd de melding van men windows firewall of hij die aan de lijst met uitzonderingen moet toevoegen, terwijl ik dit altijd toesta.
Wat mij verbaasd is dat het pas na 2-3 minuten ingame is, en dat maakt het moeilijk om er een oplossing voor te zoeken.
edit: image resized
Ik kan tot in de server geraken, dan 2-3 minuten spelen en dan krijg ik een crash:

Het geluid blijft nog even lopen en dan stopt het ook.
Alt-tab werkt niet meer, enkel een reboot.
Dit heb ik reeds geprobeerd:
- Op google search voor gelijkaardige problemen, maar kan deze niet vinden.
- Versie van gfx kaart driver gecontroleerd, laatste nieuwe heb ik.
- De 3 mappen van wtf enz. geleegd.
- Pc opengedraaid en nog is zuiver gemaakt.
- Volledige reinstall van wow, dit ging als volgt:
- DVD van wow & bc geinstalleerd, eerste update hiervan (5gb of zoiets geannuleerd) bij de wotlk DVD gaf hij melding dat deze al geinstalleerd was dus direct catalysm geinstalleerd.
- Toen de 9GB update laten installeren en opnieuw proberen te spelen, zelfde probleem blijft.
(ik heb begrepen dat enkel catalysm dvd voldoende zou zijn om een re-install te doen maar kwam ik later achter)
- toen ik me op het blizzard forum aanmelde kreeg ik de melding: "You need a World of Warcraft character (created in-game) to post on the forums." Terwijl ik toch 3 chars heb in wow.
Ik heb Windows XP, Pentium D 3.00Ghz, 2GB ram, Gforce 6700XL,
Andere spellen die ik speel hebben dit niet dus het moet wel door WoW zelf komen.
Als ik wow opstart krijg ik ook altijd de melding van men windows firewall of hij die aan de lijst met uitzonderingen moet toevoegen, terwijl ik dit altijd toesta.
Wat mij verbaasd is dat het pas na 2-3 minuten ingame is, en dat maakt het moeilijk om er een oplossing voor te zoeken.
edit: image resized