Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TV kijken op pc.

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik vanuit de muur een kabel lopen naar mijn HD-setttopbox voor het kijken naar tv. Tevens loopt er een kabel naar een Pinnacle usb-stick in mijn pc (boven) Hiermee heb ik een analoog signaal om tv te kunnen kijken, maar stel..............................ik koop nog een settopbox (momenteel slechts € 35) zou ik dan ook tv kunnen kijken gebruikmakend van deze settopbox op mijn pc? En zoja, met welk programma. Mediaplayer of Mediacenter?
Ik heb overigens 64-bits Vista op mijn pc

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02
Ja, dat kan.
Het licht alleen aan je televisie provider of je op die 2de setop-box hetzelfde abonnement mag gebruiken. Je hebt dan een tweede (zelfde) smartcard nodig.

Je capture-stick stel je dan in op 1 zender, en zappen gaat via de setop box. Erg irritant als je iets wilt opnemen, maar voor tv kijken heb je er weinig last van. Als je geen UPC hebt, maar bijv Ziggo, kun je ook naar een digitale capture-card met CI+ module kijken.
Die kaart dient dan als setupbox, en alles werkt dan precies zoals je dat nu gewent bent.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:00
frickY schreef op zondag 12 december 2010 @ 00:00:
Als je geen UPC hebt, maar bijv Ziggo, kun je ook naar een digitale capture-card met CI+ module kijken.
Een dvb-c tv-kaart met ci+ module bestaat niet, met een ci module wel. Tegenwoordig wordt echter ipv daarvan ook vaak een softcam gebruikt. Zie dit topic voor alle benodigde info.

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op zondag 12 december 2010 @ 00:03:
[...]
Een dvb-c tv-kaart met ci+ module bestaat niet, met een ci module wel. Tegenwoordig wordt echter ipv daarvan ook vaak een softcam gebruikt. Zie dit topic voor alle benodigde info.
Mijn dank, ik zal eerst genoemd forum eens goed doorlezen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Lijkt me verstandig om dat te doen, aangezien Windows Clients nou niet het meest logische startpunt is als je zou beginnen met [search=Digitale TV PC]..

[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 12-12-2010 00:13 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.