Toon posts:

[FiPo's] Nice! Cool! $nutteloos

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan er geen mechanisme worden ingebouwd waarbij er een tijdslimiet ingesteld wordt betreffende het plaatsen van berichten op de front-page?
Bij veel artikelen gaan de eerste 10-or-so reacties meer over de first-post dan de daadwerkelijke inhoud van het artikel.

Of: een dynamische tijdslimiet op basis van je karma? Of: minimaal aantal characters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:20

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ow not this shit again, kunnen we niet verder gaan in de voorgaande 2394283492384 topics?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dubbel met: First posts voorkomen door reactiestop van 10 minuten? van een ruime maand geleden...?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Met gewoon wegmodden en notoire FiPo-ers vriendelijke doch dringend wijzen (door de juiste mensen!) op hun gedrag kan je al een hoop opvangen. Ik kan eerlijk gezegd me er niet echt aan storen. Eens in de zoveel tijd krijg je gewoon een FiPo!!1-storm van een paar weken dan gaat het wel weer liggen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wegmodden dat gebeurt al vrij goed en in principe kun je er vanuit gaan dat plaatsers van echte fipo's een begeleidende mail krijgen om ze te 'feliciteren' met hun fipo (natuurlijk ook met de vraag of ze er mee op willen houden). Indien mogelijk worden fipo's daarnaast ook naar -2 gezet met de bijbehorende aftrek van karma. :)

Mocht dat niet helpen dan worden er sancties opgelegd net zoals bij alle andere soorten 'overtredingen'. Het probleem is misschien dat heel veel gebruikers het één keer doen en er daarna (na onze waarschuwing) mee ophouden. Maar omdat het veel verschillende gebruikers zijn, je het 'probleem' dus niet wegneemt op deze manier.

Verder ben ik het met AtleX eens dat het meestal maar een stormpje is. Ze kijken het van elkaar af en dat is dan eventjes lollig, maar gaat vanzelf weer minderen. Het is op zich wel storend, maar niet zo ongewenst dat ik snel zou kijken naar technische oplossingen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:59:
Kan er geen mechanisme worden ingebouwd
Misschien is dat ook wel handig om te doen voor topics over mechanismes inbouwen tegen fipo's :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Lang leve het modsysteem wat dat betreft, en het is nog lang niet zo erg als op Fok!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Permanente postban voor mensen die "first!" typen is het enige afdoende imo.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zelfs als die vertraging ingebouwd wordt, verplaats je het probleem dan niet alleen naar 10 minuten verderop? :P Voor zover ik me in kan leven in de geest van iemand die er lol in heeft om "frist!!!1" te typen: zou die er niet net zoveel lol in hebben als hij dat tien minuten later doet en alsnog de eerste reactie heeft? :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Ik moest hier wel om lachen:
Mariuslol in 'nieuws: EA kondigt SSX: Deadly Descents aan'
ik moet zeggen, dit ziet er goed uit hoor. ik weet niet of dit een in game stuk was of cinematic... Tegenwoordig ziet alles er zoo goed uit.

Normaal hou ik niet van sport games, maar deze game spreekt mij wel erg aan. Lekker spannend.

Als ik de 1st post heb, sorry daarvoor. Ik typ wel wat langzamer
:D

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij kan beter eens letten op die belabberde schrijfstijl.
Pagina: 1