Videokaart met 2 hdmi uitgangen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.216 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een video kaart met het liefst 2 hdmi uitgangen. Ik ben daarvoor ook wezen zoeken en kom eigenlijk alleen maar deze tegen: pricewatch: HIS HD 5770 1GB GDDR5 PCIe

Als ik daarentegen op de website kijk van HIS dan wordt er maar een hdmi uitgang aangegeven. Mijn vraag is dan ook, is dit een speciale versie met 2 uitgangen of klopt de info van de pricewatch niet?

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarlitz
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Dit zou zomaar een foutje kunnen zijn. Op de website van de fabrikant wordt wel expliciet aangegeven dat er 2 DVI poorten aanwezig zijn, maar er staat niks dat 2x HDMI aanduidt. Ook op dit plaatje zit er maar 1 op.

Je kan DVI trouwens gewoon naar HDMI omzetten met een convertor. Je hebt alleen geen geluid over DVI, als je daarvoor specifiek 2x HDMI nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
de hdmi uitgangen zijn bedoeld voor 2 verschillende televisies.geluid is dus wel nodig. het lijkt er dus op dat ik niet ga ontkomen aan dure actieve displayport adapters, of zijn daar ook goedkopere oplossingen voor?

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
De AMD DVI naar HDMI verloopjes verzenden gewoon geluid mee. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Via de laatste series van Nvidia word ook gewoon via DVI naar HDMI geluid meegestuurd, dus je kan in feite elke willekeurige kaart nemen met dubbel DVI. Bij de AMD kaarten is dit in elk geval al een tijd zo maar let er wel op dat je geen 2 tv's kan gebruiken bij kaarten met alleen 1 hdmi en 1 dvi aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.