intel core i7-970 welk moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

• tomzorr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
hallo,

ik heb een i7-970 maar nu weet ik alleen niet welk moederbord ik moet kiezen hoef niet over te klokken maar wil wel met dubbele videokaart aansluitingen. prijs maakt niet uit.

PS wil ook watercooling doen maar weet niet precies wat ik nodig heb en de prijs ervan is

alvast bedankt voor jullie reacties

M.V.G
T.Ketelaar

[ Voor 15% gewijzigd door tomzorr op 09-12-2010 22:55 ]

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:10
Haha, dit is echt weer een klassieker.. Vraag me af hoelang het duurt voordat deze gesloten wordt.

Je moet hier zelf inzet tonen jochie, er zijn hier en op internet genoeg dingen over te vinden!

• tomzorr
ik ben 50 jaar sorry mijn kleinzoon zei dat i7 goed was alleen wist niet welk moederbord goed is

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

@Macros4: en ook een klassieker dat mensen niet gewoon een TR aanmaken. ;)

Moederborden uitzoeken is inderdaad goed te doen, elk socket 1366 bord heeft wel de mogelijkheid om twee videokaarten aan te sluiten. Van die borden zijn genoeg reviews te vinden in de pricewatch.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Allereerst ben ik het eens met de bovenstaande mensen en enige eigen inzet is heel belangrijk want Tweakers is geen vraagbaak voor aankopen te doen. Dan verder wat betreft waterkoeling zou ik toch eerst eens goed gaan rondkijken en ervaringen van andere mensen gaan na lezen.

Waterkoeling is nu niet bepaald iets wat je eventjes op een avondje in mekaar sleutelt en er komt wel heel wat meer bij kijken, plus je pc-kast moet ook nog eens geschikt er voor zijn. Zeker wanneer je zo on ervaren ermee bent raad ik aan van pak of bv een Corsair H50/70, of laat het voorlopig eens bij gewone luchtkoeling.

Daarbij als je geeneens gaat overclocken heeft waterkoeling geeneens zin want dit is vooral bedoelt voor mensen die dus flink gaan overclocken waarbij de temperaturen flink op kunnen lopen. Maar enfin dan tot slot een persoonlijke aanrader qua moederboard is de Asus P6X58D Premium waarmee ik zelf goede ervaringen heb.

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-02 21:49
Als geld geen probleem is gewoon de duurste pakken, altijd goed :z

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen? eens door. Er is niet 1 'beste' moederbord, dat hangt sterk af van een groot aantal zaken. Neem de guide door, zodat je weet waar je op moet letten en je op die manier een bord uit kunt zoeken.

• tomzorr
oke dank je wel maar sorry doe mijn best om zo veel mogelijk in bij elkaar te scharrellen maar iedereen heeft meningen over de moederborden ene negatief en de ander positief daarom wis ik het ook niet meer en klopt snap ook nog niet echt veel van wat is maar richt mij nu eerst op een goed moederbord de rest bekijken ik later wel

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:34
Een paar keer op Enter drukken en zinnen met hoofdletters beginnen en sluiten met punten, maakt dat de zinnen beter leesbaar zijn en netjes er uit zien. Wij begrijpen u zo ook vast wel, maar één zin over drie regels leest niet erg lekker.

Daarnaast een paar puntjes:
1.) Waarom helpt uw kleinzoon u aan een i7-970 processor en helpt u vervolgens niet meer verder op weg?
2.) Waarom aan waterkoeling beginnen als u niet eens weet welk moederbord gaat werken?
3.) En waarom in vredesnaam zo'n lompe processor en ook nog overklokken (met in het achterhoofd houdend dat bepaalde zaken kiezen, zoals u nu ervaart, al moeilijk genoeg is)?
4.) Waarom zegt u dat u 50 bent, terwijl in uw profiel staat dat u in 1991 bent geboren? Bent u toen herboren of voelt u zich zo jong :9 >:) ???

Als ik dit allemaal zo lees, kunt u zichzelf volgens mij beter eerst goed inlezen, voordat u dingen gaat kopen en het dan wellicht mis gaat.

• tomzorr
oke ik zei dat ik 50 was omdat jullie mij anders niet zouden willen helpen maar heb gewoon nog altijd het probleem met het kiezen naar een moederbord voor de rest lukt het altijd anders prima.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op basis van **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen? moet je toch minimaal een shortlist kunnen maken lijkt me. Anders is het zaak je nog wat verder te verdiepen in de materie zodat je weet WAT je kiest.

• tomzorr
ja ben aan lezen nu :P word er al een stuk wijzer van. dank jullie wel slotje kan erop voor tijdelijk

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:34
tomzorr schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:54:
oke ik zei dat ik 50 was omdat jullie mij anders niet zouden willen helpen maar heb gewoon nog altijd het probleem met het kiezen naar een moederbord voor de rest lukt het altijd anders prima.
Wat een }:O shit, nondeju. Gewoon eerlijk zijn is ook niet verkeerd hé?!?!
Een paar keer op Enter drukken en zinnen met hoofdletters beginnen en sluiten met punten, maakt dat de zinnen beter leesbaar zijn en netjes er uit zien. Wij begrijpen u je zo ook vast wel, maar één zin over drie regels leest niet erg lekker.
Blijkbaar is het moeilijk.... want je hebt het nog steeds niet geprobeerd.
Edit: Mijn excuus, ik zie nu net dat je een puntje hebt geplaatst, ga zo door! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Aardwolf op 10-12-2010 01:15 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:08

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica