Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 01:13
Oke, Android is gratis en is nu al een tijdje op de markt.
De topmodellen van Samsung en HTC zijn echt wel leuk, maar helaas buiten mijn budget.

Is er nog geen Chinees merk opgestaan dat een topmodel heeft voor een zacht prijsje ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:55
Voor zover ik weet niet. De meeste van die chinese meuk draait nog op Windows Mobile 6.1 of nog ouder. Als ik jou was zou ik voor een HTC Tattoo, of bij een wat hoger budget een HTC Wildfire halen. Als je echt weinig geld hebt kun je naar een tweedehands toestel kijken. Een HTC Hero of een Samsung Spica hoeft niet duur te zijn.

En alleen de zon gaat voor niets op. Als er een bepaald "high end" toestel was dan hadden andere tweakers dit wel ontdekt. Sowieso is "high end" een relatief begrip. Als je een krap budget hebt dan moet je "high end" natuurlijk wat ruimer interpreteren :P

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Geen high-end modellen. Over het algemeen alleen maar oudere VIA processoren en resistieve touchscreens. Overigens heeft geloof ik ZTE wel een relatief high-end toestel uitgebracht in Engeland voor rond de 100 pond.

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
X10 Mini pro is redelijk cheap
ook klein :p

iRacing Profiel

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
alex3305 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:30:
Geen high-end modellen. Over het algemeen alleen maar oudere VIA processoren en resistieve touchscreens. Overigens heeft geloof ik ZTE wel een relatief high-end toestel uitgebracht in Engeland voor rond de 100 pond.
Klopt, loopt hier een draadje over.

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 01:13
Dat lijkt er al meer op, bedankt !

Na het hele topic gelezen te hebben, ga ik toch wachten op de volgende, dan graag 4 inch en een 1000MHz CPU.

Ik hou dit forum in ieder geval in de gaten, dus als je er 1 spot mag je die altijd posten :)

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 08:16
Meizu M9 lijkt me ook wel interessant te worden. Nu niet zo super goedkoop denk ik maar goedkoper als de rest. Ik weet de precies specs niet meer maar het was alleszins vrij high-end.
Komt blijkbaar op 25 december uit. Ik heb me er nog niet echt in verdiept. Maar het kan wel lang duren eer hij hier te koop is vanwege de import :/

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 11:02
tja.. goedkoop is duurkoop. V&A en markplaats in de gaten houden lijkt me een betere optie.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
Als je aan een budget zit, zou ik gewoon een wildfire of een 2e hands telefoon halen idd... chineze meuk rammelt aan alle kanten. Zelfs áls je een spec-wise desire/sgs gelijke telefoon vindt, is de kans dat de toepassing van android zo beroerd is, dat het ding alsnog kamelenballen zuigt.

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen inzet = dicht. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken. Je bent nou vaak genoeg op Het algemeen beleid gewezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.