Toon posts:

PC en Monitor in één

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Van Apple wist ik dat zij een PC en monitor in één in de productlijn hebben maar ik hoorde dat HP dit ook heeft?
Ik zou graag willen weten:
  • of iemand al ervaring heeft met een dergelijk systeem?
  • of er meer merken zijn die zulke systemen hebben, heb al ff gezocht op google...?
  • of iemand een goede aanrader weet?
  • wat een goede prijs is en bij een aanrader ook met kijk op de prijs
Mvg, Coen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 08:59 ]

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-12 12:27
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:58:
Beste Mensen,

Van Apple wist ik dat zij een PC en monitor in één in de productlijn hebben maar ik hoorde dat HP dit ook heeft?
Ik zou graag willen weten:
  • of iemand al ervaring heeft met een dergelijk systeem?
  • of er meer merken zijn die zulke systemen hebben, heb al ff gezocht op google...?
  • of iemand een goede aanrader weet?
  • wat een goede prijs is en bij een aanrader ook met kijk op de prijs
Mvg, Coen
Een zoekquery op google levert het volgende op *klik*. Wat heb je zelf al onderzocht? Je geeft aan dat je gezocht hebt op google, wat zijn je bevindingen?

Het zou mooi zijn als je het topic met extra informatie kan voorzien, nu lijkt het net alsof de mensen hier het voor jou moeten gaan uitzoeken :) Ik ben ervan overtuigd dat zodra je het topic aanvult met meer informatie dat men ook sneller bereid is om hier naar te kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Ashy op 08-12-2010 09:05 ]

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:09
Ik denk dat je erg veel aan de volgende linkjes in de PriceWatch hebt:

Zoeken naar All in one in de categorie Desktops
Zoeken naar MSI wind in de categorie Desktops (staan enkele All-in-ones in)

edit:
Hierboven: Gebruik gewoon de Google tags, ipv dat zielige LMGTFY.

[ Voor 10% gewijzigd door marcop23 op 08-12-2010 09:05 ]

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 23:14
Hier staan ook nog 1324 van zulke dingen. Ze hebben zelfs een ingebouwd toetsenbord en accu zodat je het overal mee kunt nemen!
http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html

Maar serieuzer, gezien de prijzen en specificaties van die all-in-ones zou ik deze optie niet vergeten ;).

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Loop eens een willekeurige Mycom, Dynabyte, BCC of Mediamarkt binnen, ik zie er vaak wel een of meerdere staan. Kortom, doe zelf eens moeite en zoek wat reviews op.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:09
-DG- schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:08:
Hier staan ook nog 1324 van zulke dingen. Ze hebben zelfs een ingebouwd toetsenbord en accu zodat je het overal mee kunt nemen!
http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html

Maar serieuzer, gezien de prijzen en specificaties van die all-in-ones zou ik deze optie niet vergeten ;).
Veel (duurdere) all-in-ones hebben een touchscreen. Ik ken wel laptops die dat hebben, maar die zijn minstens net zo duur en zijn vaak netbooks met een klein schermpje. All-in-ones zoals deze hebben bovendien een harde schijf van 1 TB, dit ben ik nog nauwelijks in laptops tegengekomen. Dezelfde heeft ook een full HD 24'' scherm met multitouch [bron]. Ook 24'' en full HD zie je niet veel in de categorie laptops. 24'' word overigens ook erg onhandig met een laptop. Dus een all-in-one heeft wel degelijk een voordeel.
Pagina: 1