Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Review van Honeycomb van IntoMobile:

http://www.intomobile.com...droid-3-0-honeycomb-xoom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:39
Bevestigt mijn vermoeden dat Google de laatste tijd te vaak haast heeft. Dit zagen we al met Google TV en nu ook met Honeycomb.

Het zou Google sieren als ze alleen een product uitbrengen when its done.

[ Voor 24% gewijzigd door Relief2009 op 01-03-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Relief2009 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:28:
Het zou Google sieren als ze alleen een product uitbrengen when its done.
Datzelfde kun je ook over Microsoft zeggen. Omdat ze per se de holiday season wouden redden hebben ze Windows Phone 7 ook incompleet uitgebracht in plaats te wachten tot het 'when its done'. In plaats daarvan hebben ze gekozen om de ontbrekende zaken als copy & paste als afzonderlijke updates te pushen.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 02-03-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Iedereen geeft toe dat Honeycomb geweldig veel potentie heeft, nu alleen nog goede ontwikkelaars. De eerste software updates zullen spoedig verschijnen, die de grootste bugs direct oplossen. Overigens hebben bij de GDC de bezoekers van de Android development day allemaal een Nexus S en een XOOM gekregen. Onder hen zat onder andere Cyanogen, dus met ontwikkelaars verwacht ik dat het wel goed komt;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Android Open Source Project code van Honeycomb wordt pas over enkele maanden uitgebracht. Google wil niet instaan voor de gevolgen als Honeycomb wordt geport naar telefoons bijvoorbeeld.

http://www.businessweek.c...011/tc20110324_269784.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Ik heb vandaag met de Tab 10.1 mogen spelen, en ik moet zeggen, wat een helden OS is Honeycomb!

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Ongelofelijk hoeveel Android tablets we kunnen verwachten de komende maanden:

Motorola Xoom
Samsung Galaxy tab 10.1 en 8.9
HTC Flyer, zou honeycomb upgrade krijgen
LG G-slate (optimus pad)
ASUS transformer
Acer iconia
Toshiba tablet
Dell streak 10
Lenovo X-slate
Sony zou nog bezig zijn met een tablet

Kan niet anders dat dit tot een heuse prijzenslag gaat leiden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Moeten ze wel een keer uit komen.... tot die tijd lacht Apple zich kapot.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Daarna ook nog wel ;)

Het is dat ik flash nodig heb, anders was ik al lang voor de ipad gegaan. De dictatuur van apple voor lief nemend. Maar ja geen flash, dus dan maar de Transformer :)

Ik denk dat het nog wel een paar jaar gaat duren voor android echt gelijkwaardig aan apple gaat zijn. Als men eenmaal een iPad heeft en dat bevalt zal men niet heel snel overschakelen naar andere systemen. Het windows-effect zeg maar.

[ Voor 38% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-04-2011 09:57 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

BM schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:50:
Moeten ze wel een keer uit komen.... tot die tijd lacht Apple zich kapot.
Klopt, Wacht maar op ongeveer Juni. Dan komt de Honeycomb Tsunami de wereld overnemen :)

Het mooiste vind ik dat Google nu een keer goeie UI features heeft geïmplementeerd. Bij de iOS SDK had je allemaal van die standaard features die terug kwamen in elke app. Dit was de reden waardoor de apps daar van iets hogere kwaliteit waren.

De UI elementen in het oude Android waren simpel en borring. Maar daar heeft Google nu ook aan gedacht. Zoals die 3D elementen en fragments en betere standaard navigatie UI elementen.
Hierdoor worden de apps op honeycomb en icecream waarschijnlijk zeer aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik zou daar niet zoveel van verwachten hoor. Android trekt helaas wat minder ontwikkelaars die ook graag met visueel snoep werken. Met Honeycomb kan je bijvoorbeeld nog steeds UI-elementen compleet scheef en niet netjes uitgelijnd plaatsen en het is nog steeds redelijk veel werk om een mooie custom widget te maken die er niet alleen netjes uitziet, maar ook netjes en vloeiend werkt. Zulke dingen komen helaas niet uit de lucht vallen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325920

Wybo schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:55:
Daarna ook nog wel ;)

Het is dat ik flash nodig heb, anders was ik al lang voor de ipad gegaan. De dictatuur van apple voor lief nemend. Maar ja geen flash, dus dan maar de Transformer :)

Ik denk dat het nog wel een paar jaar gaat duren voor android echt gelijkwaardig aan apple gaat zijn. Als men eenmaal een iPad heeft en dat bevalt zal men niet heel snel overschakelen naar andere systemen. Het windows-effect zeg maar.
Lijkt me sterk. De iPad is pas een jaar uit. Dat is te kort om nu al een dominantie van jaren te claimen.

De gehele (mobiele) tablet markt is zich op dit moment nog an het "definieren". Het gebruik, de standaardisering, de inburgering etc. is nog volop op gang. Bijv. Pas nu wordt in het bedrijfsleven ontdekt dat tablets zeer makkelijk zijn voor consultants of bij gebruik in meetings. De lange accuduur, het lichte gewicht, de prettige hanteerbaarheid en de mogelijkheid om toch allerlei formaten documenten mee te slepen maken dat de tablet in veel gevallen al een plaats heeft veroverd naast of ipv de laptop.

De vraag wordt dan omgekeerd. Niet langer is de vraag wat kan ik allemaal met "de" ipad doen, maar wat voor tablet heb ik nodig om dit, dit of dat te doen. Android met zijn hoge customiserings factor zou best wel eens de beste tablet kunnen zijn die op korte termijn op deze vraag kan inspelen en op die manier de markt van apple kunnen overnemenj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
HTC Flyer krijg Honeycomb update kort na lancering

Nog maar eens een bewijs dat Honeycomb niet afhankelijk is van het aantal cores van de processor (Flyer heeft 1.5 GHz singlecore Snapdragon) of beeldschermresolutie (1024x600 voor de Flyer).

http://www.androidpolice....omb-shortly-after-launch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325920

Alexander6501 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 00:08:
HTC Flyer krijg Honeycomb update kort na lancering

Nog maar eens een bewijs dat Honeycomb niet afhankelijk is van het aantal cores van de processor (Flyer heeft 1.5 GHz singlecore Snapdragon) of beeldschermresolutie (1024x600 voor de Flyer).

http://www.androidpolice....omb-shortly-after-launch/
Als de Nook Color Honeycomb al met een acceptabele snelheid weet te draaien lijkt het mij inderdaad een fabel dat een multi-core processor noodzakelijk is.

Ben benieuwd hoe HTC Sense op honeycomb gaat vormgeven. Want gegarandeerd dat er een Sense schil overheen gelegd wordt :-)
Pagina: 1 2 Laatste