Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/images/honeycomb/header.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/images/honeycomb/introductie.jpg
Android 3.0, ook wel bekend als Honeycomb, is de eerste versie van Android die volledig is gericht op tablets. De interface is helemaal opnieuw ontworpen om het grote scherm van een tablet optimaal tot z'n recht te laten komen. Naast Android zelf zijn ook alle grote Google applicaties op de schop gegaan.

Doelen

• Optimalisatie voor tablets (en hogere resoluties in het algemeen)
• Features die de deadline van Gingerbread niet gehaald hebben implementeren.

Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/images/honeycomb/video.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomrunia.nl/images/honeycomb/changelog.jpg
  • 07-12-2010: Topic gestart
  • 29-01-2011: Video's en informatie toegevoegd

[ Voor 50% gewijzigd door monnick op 29-01-2011 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

pre-alpha van Honeycomb gedemonstreerd op een prototype-Motorola Tablet met Nvidia tegra 2-chipset tijdens de D:Dive into Mobile. Met een duidelijk nieuwe UI-stijl.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=koIzhLaRJJo]

Honeycomb = ook voor smartphones en staat gepland voor release ergens in 2011.

En in het filmpje geeft hij "stiekem" weg dat Google Talk video-chat gaat ondersteunen...helemaal aan het begin als ie zegt: "ah, here are some videochat icons - which i should get rid of"; en drukt het dan maar snel weg :9

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 07-12-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Leuk filmpje, ziet eruit alsof Honeycomb echt wat serieuzere UI veranderingen met zich mee brengt! Zoals dat het draaien van het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 11:50
Ik vind die ontwikkeling van Android zo geweldig he! en de community erachter ook ;)

Hoeveel mensen (waaronder ikzelf) wel niet uitkijken naar de volgende versies android! :D
Anyway, is er al iets bekend over de release van Honeycomb? Ik meende iets van over een half jaar te horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Het mooiste aan Honeycomb is toch wel dat er uiteindelijk een GPU ondersteuning voor de UI is.
Dit heeft iOS al vanaf het begin ( en is ook makkelijker te implementeren als je vaste hardware hebt..)

Hierdoor kon iOS met een lage CPU clock toch wel een heeel soepel menu maken door het gebruik van de GPU.

Ik denk zelfs dat de Cortex A9 met een dikke GPU gigantisch overkill is voor android met GPU ondersteuning voor de UI.

Voorbeeld bij de LG star.. het is jammer dat ze nog op zo'n lage resolutie zitten.
Heb nu de SGS.. maar wacht eigenlijk met smart af op een telefoon met 4,3/4,5 inch scherm met een resolutie van 1280x720 en daarop HoneyComb met een Cortex A9 in de SoC.
Met daarin HDMI en noem het maar op. Het is dan bijna een mobiele PC geworden...

Afbeeldingslocatie: http://androidandme.com/wp-content/uploads/2010/12/honeycomb-android-illustration.jpg

Gerucht: Honeycomb wordt Android 2.4 en wordt tijdens de Mobile World Congress (MWC) in februari aangekondigd. Maar let op dit is dezelfde gast (AndroidandMe) die destijds nog beweerde dat de T-Mobile G1 geen Donut 1.6 zou kunnen draaien...Zijn bron: "The source is a developer working on 3rd party software for different versions of Android. They wish to remain anonymous, but I can say they have provided me accurate information in the past and I consider them trustworthy".

http://androidandme.com/2...d-2-4-in-february-at-mwc/

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 16-12-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mogelijk een vroege versie van de muziekplayer van Android 3.0 Honeycomb

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=glFiw1ex7oY]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=885535

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 28-12-2010 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
The muziekspeler is in dezelfde stijl als de Froyo-Gallerij op de Nexus lijkt het wel, tof!

Ik denk dat we sowieso voor Honeycomb een herziene versie mogen verwachten van o.a. de Agenda, Browser, Calculator, Contacten en dergelijke. Ik meende dat ik laatst al had gelezen dat er een team bezig was met een nieuwe Agenda.

Verder lijkt het nu dat Honeycomb zal worden aangekondigd als 2.4 in Februari, waarna vervolgens de nieuwe versie (3.0?) op de Google I/O in mei zal worden aangekondigd. Spannend :)

• Cobesz
Misschien een beetje offtopic, maar de geruchten gaan dat Google in februari Honeycomb als 2.4 gaan aankondigen/uitbrengen en in mei dan de nieuwe versie (3.0?)

Ging Google het niet wat rustiger aan doen met updaten? Zo te zien gaan ze op dezelfde voet verder (Niet dat ik dat erg vind ^^)

Het zal me benieuwen, ik vind het hele update gedoe rond Android altijd wel heel erg leuk en spannend ;)

• Cobesz
Dat ziet er echt geweldig uit, Damn!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:34
Het lijkt me raar dat Honeycomb als 3.1 wordt uitgebracht, dan slaan ze 3.0 namelijk gewoon over. 2.4 zou eventueel wel kunnen; maar een release in februari lijkt me wel erg dicht op de Gingerbread release zitten.

hostname schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:14:
Het lijkt me raar dat Honeycomb als 3.1 wordt uitgebracht, dan slaan ze 3.0 namelijk gewoon over. 2.4 zou eventueel wel kunnen; maar een release in februari lijkt me wel erg dicht op de Gingerbread release zitten.
Ik denk dat Honeycomb eerst voor tablets uitkomt, en pas later naar smartphones (doch zonder veel aanpassingen). Maar dat is een pure guess zonder enige onderbouwing.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 30-12-2010 17:16 ]

• Cobesz
hostname schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:14:
Dat deden ze met Eclair precies zo haha. De update na 1.6 was namelijk 2.1 ;)
Moet wel zeggen dat het wel erg dicht op gingerbread zit.

Cobesz schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:12:
[...]

Dat deden ze met Eclair precies zo haha. De update na 1.6 was namelijk 2.1 ;)
Klopt. Alleen de Motorola Droid heeft Android 2.0 gekregen iirc.

• Cobesz
Anoniem: 69767 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:14:
[...]

Klopt. Alleen de Motorola Droid heeft Android 2.0 gekregen iirc.
Dat was mij nog niet bekend :O dacht dat ze 2.0 over geslagen hadden ;) Is wel precies hetzelfde als 2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Woeiiiiiiiiiiii :D

Google laat Android 3.0 Honeycomb zien!!!

http://www.engadget.com/2...rely-for-tablet-honeycom/

Filmpje

Toch sneller dan verwacht, maar wat ziet het er mooi uit!

[ Voor 4% gewijzigd door Alexander6501 op 05-01-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:53
Fimlpjes doen het niet, je hebt een vriend verzoek nodig om m te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Filmpje op de Engadget pagina doet het wel. Ik kan er nog niet zo veel over zeggen, het is een hip filmpje en Android 3.0 zal ongetwijfeld vet worden, maar ik kan nog niet precies opmaken hoe dingen werken ofzo...

Als Android 3.0 (?) Honeycomb alleen voor tablets is, welke weg wordt er dan ingeslagen voor smartphones? Krijgen die 2.3 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vind het wel wat weg hebben van de Adam tablet interface..
Filmpje staat ook gelinkt op de FP: nieuws: Google toont interface Android 3.0 voor tablets

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-03 21:06
vet, echt vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Laatst online: 09-06 20:49
Slick! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:09
monnick schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:08:
Filmpje op de Engadget pagina doet het wel. Ik kan er nog niet zo veel over zeggen, het is een hip filmpje en Android 3.0 zal ongetwijfeld vet worden, maar ik kan nog niet precies opmaken hoe dingen werken ofzo...

Als Android 3.0 (?) Honeycomb alleen voor tablets is, welke weg wordt er dan ingeslagen voor smartphones? Krijgen die 2.3 ofzo?
Ik neem aan dat smartphones 2.3 krijgen en later Icecream (wat nog wel even gaat duren..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
monnick schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:08:

Ik heb geruchten gehoord dat Android 3.0 zich op smartphones anders zal gedragen dan op tablets. Lijkt me opzich wel logisch, al moet nog maar blijken hoeveel er waar blijkt te zijn van dit gerucht. We zullen het gauw genoeg weten denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Ik heb maar 1 woord voor dit filmpje: Fuuuuck!

Wat ziet dat er bruut uit zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

RoD schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:51:
[...]

Ik heb geruchten gehoord dat Android 3.0 zich op smartphones anders zal gedragen dan op tablets. Lijkt me opzich wel logisch, al moet nog maar blijken hoeveel er waar blijkt te zijn van dit gerucht. We zullen het gauw genoeg weten denk ik zo.
Hoop dat er dan ook keuze is hoe Android zich moet gedragen, die nieuwe Gmail interface bijvoorbeeld zal prima op een 4,3" telefoon werken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
A Sneak Peek of Android Honeycomb

http://googlemobile.blogs...android-30-honeycomb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Apple is wat te simplistisch, maar Honeycomb lijkt wat te druk. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Oh well, ben ook benieuwd naar Sense op Android Honeycomb (HTC Scribe).

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 06-01-2011 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat betreft smartphones en Honeycomb, dit artikel lijkt iets te verraden: reviews: CES: Hands on Android 2.4, Gingerbread reloaded

Google heeft dus waarschijnlijk gewoon twee verschillende versies in ontwikkeling, waarbij Honeycomb alleen voor tablets is. Opvallende keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-04 21:51
RoD schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:39:
Google heeft dus waarschijnlijk gewoon twee verschillende versies in ontwikkeling, waarbij Honeycomb alleen voor tablets is. Opvallende keuze.
Maar wel een goede naar mijn idee. Tablets vragen een toch iets andere aanpak dan smartphones, vind ik. Dan kan het wel eens makkelijker zijn het besturingssysteem op te splitsen, om zo het meeste uit beide platforms te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/01/11x0106ub45and.png

Geen (harde) minimum-eisen dus voor Honeycomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345029

En hoe zit het met de resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de liefhebbers van WebOS...Blijkt dat webOS design guru Matias Duarte een grote rol heeft gehad bij de ontwikkeling van Honeycomb (Android 3.0 voor tablets) - hij is nu Google's User Experience baas.

Een korte walkthrough van Engadget over Honeycomb (met video!)

http://www.engadget.com/2...ets-a-guided-tour-of-the/

Volgens twitter.com/arnoudwokke komt t.net ook met een hands-on.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 06-01-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik ben blij dat er nu eens een echte designguru aan het hoofd zit bij Google, maar ik vind het er eigenlijk wel allemaal (hoewel het beter is dan de huidige Android-look) wel een beetje te techy uitzien...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:59

zAo

GPLv2 Fanboy

De presentatie op CES 2011 - YouTube: Android Honeycomb Showcased at Verizon's CES 2011 Keynote

Man; ik ben altijd fan van de iPad geweest, maar dit ziet er toch wel stukken beter uit; vooral de manier van multitasken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:08
zAo schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:32:
De presentatie op CES 2011 - YouTube: Android Honeycomb Showcased at Verizon's CES 2011 Keynote

Man; ik ben altijd fan van de iPad geweest, maar dit ziet er toch wel stukken beter uit; vooral de manier van multitasken.
Inderdaad een mooi duidelijk fimpje waarin je eindelijk eens wat meer te zien krijgt dan die korte demo stukjes, waarin nogal van de hak op de tak wordt gesprongen. Dit geeft een wat duidelijker beeld!

En ik ben nu ook echt definitief verkocht hoor! Ziet er echt goed en doordacht uit, stukke beter dan de huidige Android! (welke ik ook met veel liefde gebruik hoor :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-05 11:23
Geweldig! :) Wat raar dat dit filmpje niet opvallend op de frontpage staat? Dit lijken me toch wel heel belangrijke beelden ook voor de wat mindere die hard T.net bezoeker. Bij Apple is die aandacht er altijd wel als er iets revolutionairs als dit wordt gepresenteerd, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Apple mag hard beginnen zweten. Als de iPad 2 hetzelfde OS als zijn voorganger gebruikt hebben ze bij voorbaat verloren, wat ziet dit er heerlijk uit d:)b

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-02 22:06
GE-WEL-DIG! Dit ziet er echt zeer goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Boeboe schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:42:
Apple mag hard beginnen zweten. Als de iPad 2 hetzelfde OS als zijn voorganger gebruikt hebben ze bij voorbaat verloren, wat ziet dit er heerlijk uit d:)b
Het OS is leuk en mooi. Maar na de standaard Google-apps wil je je tablet gebruiken voor meer dingen...

Zolang 90% van de ontwikkelaars iOS als hoogst geprioriteerde systeem blijft aanhouden. Zal je Android ten alle tijden achterlopen in ontwikkeling.

De iPad is 'made' vanwege het gigantische aanbod in (veelal ook nuttige) 'HD' applicaties. Die ontwikkelaars maken die applicaties omdat het verdienmodel op een iOS device werkt. Zolang Google niet werkt aan een meer gesloten systeem (wat nooit zal gebeuren). Zal de software development altijd achter lopen op iOS devices.

Of een iOS device nu wel of geen futuristische homescreen heeft.... iOS apparatuur zal altijd het eerst beschikken over de nieuwste en meest gewilde software. Producten zonder direct verdienmodel kunnen zonder moeite voor Android worden ontwikkeld (Skype/Viber/WhatsApp). Deze werken met advertenties/gratis dienstverlening/uitgebreide dienstverlening tegen betaling...

Dusch... ik wil een Android tablet. Maar zal daarbij moeten accepteren dat mijn zus met een iPad wel AL die vette nieuwe Apps kan gebruiken. Sad but true...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zolang 90% van de ontwikkelaars iOS als hoogst geprioriteerde systeem blijft aanhouden. Zal je Android ten alle tijden achterlopen in ontwikkeling.
En 95% van alle statistieken zijn ter plekke verzonnen :z
Zolang Google niet werkt aan een meer gesloten systeem (wat nooit zal gebeuren). Zal de software development altijd achter lopen op iOS devices.
Want piraterij is zeker geen probleem op de iphone 8)7
Dusch... ik wil een Android tablet. Maar zal daarbij moeten accepteren dat mijn zus met een iPad wel AL die vette nieuwe Apps kan gebruiken. Sad but true...
Wil je nu echt beweren dat je op de android marketplace niet je zin kan vinden? Dat er daar geen actieve ontwikkeling op plaatsvindt? Of je bent enorm onwetend of je bent een gigantische troll.

[ Voor 38% gewijzigd door boe2 op 08-01-2011 02:20 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:57
Boeboe schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 02:17:
Wil je nu echt beweren dat je op de android marketplace niet je zin kan vinden? Dat er daar geen actieve ontwikkeling op plaatsvindt? Of je bent enorm onwetend of je bent een gigantische troll.
Selectief lezen is ook een kunst, mfg zeg. Als je dit al trollen noemt. Oogkleppengedrag galore weer hier.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ik spreek niet enkel als hobbyist; ook als professional.

Software maken doen we niet voor het goede doel. Software maken kost geld, veel geld. En aangezien een Return Of Investment op het Android platform moeilijk te behalen is, zien veel ontwikkelaars (waaronder in mijn directe omgeving) af van het actief ontwikkelen op het platform. Ruimte om te ontwikkelen is er wel, maar die kosten worden niet uit directe Android-opbrengsten zelf bekostigd.

Waar ik naar kijk is de mogelijkheid en het klimaat op het platform om eenvoudig micro-transacties uit te kunnen voeren. Voor de Nederlandse markt enkel is er op het moment sprake van een zeer slecht klimaat. De Nederlandse consument kan zich niet makkelijk conformeren aan de Google Checkout. Creditcards worden weinig gebruikt, PayPal betalingen zijn niet mogelijk. Het introduceren van 'Google Points' zou op zijn minst daar verbetering in kunnen brengen. Welke je vervolgens met iDeal kan afrekenen.

PS: Een apparaat jailbreaken is een wel degelijk een stap verder dan één enkel vinkje in je systeeminstellingen. Statistieken over illegale installaties liegen er niet om. Android ontwikkelaars weten donders goed welk apparaat hun applicatie draait. Daar hebben we dataconnecties voor (de permissies pér applicatie wordt door 9/10 gebruikers direct doorgeklikt).

Mijn input in no-time labelen als troll neem ik niet serieus, als je het niet erg vind.

[ Voor 14% gewijzigd door Novah op 08-01-2011 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:08
Novah schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 02:07:
[...]
*knip*
*knip*
Zoals eerder gezegd, compleet uit je duim gezogen of wat?

nieuws: '29 procent ontwikkelaars wil software maken voor Android'

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1288882185.jpeg

[ Voor 6% gewijzigd door FabianNL op 08-01-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:57
FabianNL schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 10:38:
Zoals eerder gezegd, compleet uit je duim gezogen of wat?
Dat is voorlopig goed te merken ja, de kwaliteit en hoeveelheid van de gemiddelde apps/games te beoordelen :/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:17
Matias Duarte heeft het bevestigd in het interview van Engadget: Honeycomb blijft niet tablet-only.
Er wordt geen parallelle omgeving op na gehouden, ze hebben de tablets simpelweg gebruik als lanceerplatform omdat die het meest nood hadden aan een UI revamp.
Razend interessant dat interview, 2011 gaat een leuk jaar worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Apps maken of willen maken is iets anders dan geld verdienen en kunnen overleven door het maken van die apps ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Je hebt volledig de plank misgeslagen in mijn verhaal.

Het ondersteunen van een platform is compleet iets anders dan er kwalitatieve software voor produceren. En dan wel op een lucratieve manier! Je kan het niet met me eens zijn, maar de realiteit onder ogen zien is wel het meest belangrijke om het probleem (vanuit Google gezien) aan te pakken.

Aan de ene kant maakt je een operating system vanuit de 'vrije' gedachten. Alles dient open en vrij te zijn. Aan de andere kant wil je dat er voor je platform veel ontwikkeld wordt door 3rd party ontwikkelaars. Maar die ontwikkelen Apps niet voor het goede doel. Afijn, 3/4 applicatieontwikkelaars doen dit om er geld mee te verdienen.

Waar ik naartoe wil; ik hoop enorm dat bij de presentatie van Android Honeycomb er een verbeterde Market + Google Checkout + extra en nieuwe beveiligingstechnieken gepresenteerd zullen worden. Dit zodat ontwikkelaars over een jaar met hun eerste prachtige brouwsels op een veilige manier in de Market terecht kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik dacht bij je eerste post nog dat je enigszins een iOS-fanboy was, maar na hoe je het nu stelt ben ik het volledig met je eens :)

Al dat gezeur dat Android open is (wat meer dan vaak wordt aangezien voor gratis) en daarom de apps ook maar open (en dus gratis) zouden moeten zijn.. kom op, je gaat zelf ook geen brood bakken om die vervolgens zonder tegenprestatie aan je klanten weg te geven? Je wil, naast tijd voor jezelf, ook nog overleven en dat kan in deze wereld alleen met geld. Punt.

* Stukfruit moet nog steeds hard lachen om die ene keer dat iemand hem vroeg:"Maar je vind het toch leuk om software te schrijven?"

:')

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
iOS fanboy... het is allemaal wel erg zwart-wit. Zelf bezit ik (persoonlijk) geen enkel iOS apparaat en flash ik mijn Desire regelmatig met diverse custom ROMS e.d. Dan zou ik een Android-fanboy zijn?

Google Checkout is ontwikkeld voor consumenten in de States. Europese consumenten moet je op een andere manier benaderen. Betaalmogelijkheden is maar één van de manieren waarop wij verschillen van bijv. Amerikanen. We gaan nu het derde jaar in dat er Anrdoid telefoons in Nederland worden verkocht, en wat niet is kan nog komen. Zelf hoop ik dat Google tegelijk met Honeycomb een nieuw weg in slaat. En zal bewijzen dat er een gezond consumerend vermogen en een vrij platform prima samen kan gaan.

Laten we wel stellen. De eerste dag dat wij onze 3.0 tablets op onze schoot hebben liggen zullen we het fantastisch vinden. Maar op ten duur zal je je tablet toch voor een hele hoop willen gaan gebruiken. Die software moet wel gemaakt worden... Maps HD, Gmail HD, alles leuk en aardig...

[ Voor 17% gewijzigd door Novah op 08-01-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
I'm really excited by this Android 3.0 feature I've been working on for the past 6+ months.

http://bit.ly/hZdqU6

Wat zou het kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gezien zijn andere tweets: http://twitter.com/romainguy gok ik op iets met layout. It's a big feature in ieder geval volgens hemzelf.
Gezien die PDF misschien iets met hoe applicaties hun layout in kunnen delen waardoor ze beter overweg kunnen met resolutieverschillen?

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 25-01-2011 12:34 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Honeycomb is uit! Mét hardware acceleratie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Laatst online: 00:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Alexander6501 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:20:
I'm really excited by this Android 3.0 feature I've been working on for the past 6+ months.

http://bit.ly/hZdqU6

Wat zou het kunnen zijn?
Was dus hardware acceleratie lijkt me: http://bit.ly/eyDh2N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De preview van Honeycomb is dus uit ;) Echte versie komt nog.

Qua devspul is het allemaal erg opwindend, al is het wel vreemd dat de hardwareacceleratie aangezet moet worden door de ontwikkelaar. Blijkbaar is het niet voor de hele GUI ineen? Wel tof dat Renderscript nu eindelijk voor 3rd party ontwikkelaars beschikbaar zal worden gemaakt :Y Ook tof dat het nu eindelijk makkelijker zal worden om UI-dingen te animeren :Y Fragments ook :Y En D&D natuurlijk ook :Y

Maar die holographic UI vind ik nog steeds een enorme misser. Veel te techie en teveel rondzwevende onderdelen -O- Ben daarom ook erg nieuwsgierig hoe de hardwarefabrikanten dit gaan aanpakken (op HTC na, die komen met HTC Sensation): zullen er nu allemaal tablets gaan komen met een "blote" Google Experience, of gaan ze door met het maken van eigen skins?

* Stukfruit hoopt op skins, want hij vreest dat de huidige UI bij het normale publiek niet bepaald zal aanslaan naast de iPads en Adams...
Dit zeg ik als (tot nu toe) hele grote fan van Android.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Sorry hoor, maar ik vind de UI van Honeycomb vele malen mooier dan de opgeschaalde rotzooi van de iPad. En de Adam qua UI is helemaal al achterhaald.

Ik hoop juist dat fabrikanten hun skins weglaten, zodat het updaten sneller gaat. Door die skins loop je als consument elke keer 3 maanden achter de feiten aan.

[ Voor 57% gewijzigd door Relief2009 op 26-01-2011 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat mag je best vinden, daar hoef je geen sorry voor te zeggen :Y

Maar ik hou niet van Star Trek-achtige UI's. En ik weet heel zeker dat er heel veel andere mensen zijn die daar ook zo over denken.

Adam vind ik trouwens ook niet boeiend, maar qua hoe de boel aan elkaar hangt vind ik het wel meer een geheel vormen dan alle zwevende elementen in Honeycomb. Dat laatste komt imho rommelig over (hoewel de bedoeling waarschijnlijk juist het tegenovergestelde zal zijn).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02:57
Alsof de Ipad UI zo geweldig is...

Een homescreen met paar icoontjes op een rij en een leuke achtergrond en het is klaar ;( ;w
Mijn inziens is de OS van Apple helemaal niet zo spectaculair hoor. Het is erg gebruiksvriendelijk, ja dat klopt, maar eigenlijk is er geen hol aan. Android is lekker customizable, je kan zelf bepalen hoe druk of rustig je je screens wilt maken, DAT is wat de gebruiker wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik ben wel onder de indruk van de UI. Het ziet er goed uitgedacht uit, en het lijkt me ook erg prettig om mee te werken. Onderin de System Bar, met de meest essentiële zaken voor de UI, en bovenin de Action Bar, met virtuele knoppen die per app kunnen verschillen. Oftewel, zo zijn hardwarematige knoppen niet meer nodig, en is het geheel erg gemakkelijk en overzichtelijk.

Leuke is ook dat alles erg visueel is. Laatstgeopende apps zijn allemaal thumbnails, net als bij het bekijken of aanpassen van je homescreens.

Ik hoop dat we ook iets van deze functionaliteit in de smartphoneversie terug gaan zien. Natuurlijk kun je het niet 1-op-1 overzetten, maar bepaalde elementen zouden in Android 2.4(?) niet misstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik hoop dat vooral die applicaties zoals de nieuwe Gmail ook in de market komen voor smartphones die een groot scherm hebben. Denk dat het op mijn DHD ook wel mooi zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Sleehond schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 00:19:
Alsof de Ipad UI zo geweldig is...

Een homescreen met paar icoontjes op een rij en een leuke achtergrond en het is klaar ;( ;w
Mijn inziens is de OS van Apple helemaal niet zo spectaculair hoor. Het is erg gebruiksvriendelijk, ja dat klopt, maar eigenlijk is er geen hol aan. Android is lekker customizable, je kan zelf bepalen hoe druk of rustig je je screens wilt maken, DAT is wat de gebruiker wil!
Dat is wat jij als gebruiker wil.

Daarnaast heb ik nergens gezegd dat het hele customize-gebeuren slecht is ;) Dat zit in de huidige Androidversies ook en er is niemand die er last van heeft. Dat deze traditie gaat worden voortgezet geloof ik best.

Het gaat hier puur om het uiterlijk van de UI, niet de werking ervan. Als ik zeg dat elementen raar rondzweven, dan heb ik het niet over widgets op het homescreen. Wel over oa. de widgets waar apps uit bestaan, waar je als gebruiker helemaal niets van kan wijzigen.

En, zoals het bekende gezegde luidt; over smaak valt niet te twisten :>

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Moet zegge, ziet er prachtig uit google! Nice job ;) Heb keihard zin in de volgende Android versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Stukfruit schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:43:
Dat mag je best vinden, daar hoef je geen sorry voor te zeggen :Y

Maar ik hou niet van Star Trek-achtige UI's. En ik weet heel zeker dat er heel veel andere mensen zijn die daar ook zo over denken.

Adam vind ik trouwens ook niet boeiend, maar qua hoe de boel aan elkaar hangt vind ik het wel meer een geheel vormen dan alle zwevende elementen in Honeycomb. Dat laatste komt imho rommelig over (hoewel de bedoeling waarschijnlijk juist het tegenovergestelde zal zijn).
Geloof me, als je er eenmaal mee gespeeld hebt, al is het in de emulator, ben je overtuigd!
Het is dan wel heel langzaam, maar boy, wat ziet het er mooi uit. Tweakers.net Device Detect herkent de emulator trouwens als de HTC Dream (T-Mobile G1)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is gewoon Honeycomb voor tablets maar dan geschaald op portrait-smartphone 4" factor. Ziet er ook allemaal veel te klein uit. Denk niet dat ze het zo gaan doen =) Maar wel leuk ff te kijken ja. Best kans dat rombakkers binnenkort al Honeycomb voor Android gaan porten naar smartphones, als de sourcecode wordt vrijgegeven (nu nog enkel de SDK).

http://www.engadget.com/2...es-of-smartphone-support/

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 28-01-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het idee ziet er leuk uit, maar zo hoef ik Android toch niet perse te hebben. Wat ik me vooral afvraag is hoe snel ze die Gmail applicatie naar de smartphone krijgen, ziet er een stuk beter uit dan wat we nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/01/android-event-020211.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Ja, ik zag hem ook op Engadget. Daar staat ook een artikel over een mogelijke Honeycomb voor telefoons. In de thema-bestanden van Honeycomb zijn ook sporen van smartphones te vinden. Ik gok op Android 2.4 en/of Honeycomb voor smartphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online

[ Voor 18% gewijzigd door monnick op 02-02-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Honeycomb Boot-Up Anim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Zijn er mensen geïnteresseerd in sreenshots/video's van Honeycomb draaiende op een Nook Color? Alhoewel er veel over te vinden is op internet, kan ik me voorstellen dat mensen specificieke vragen hebben. Ik heb zojuist HC op de NookColor geïnstalleerd en ben zeer positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Anoniem: 98248 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:15:
Zijn er mensen geïnteresseerd in sreenshots/video's van Honeycomb draaiende op een Nook Color? Alhoewel er veel over te vinden is op internet, kan ik me voorstellen dat mensen specificieke vragen hebben. Ik heb zojuist HC op de NookColor geïnstalleerd en ben zeer positief!
Is het echt 'werkbaar'? Deze SDK versie is nog niet de uiteindelijke, dus hoe draait je tablet nu? Kun je hem nog gewoon gebruiken met browsen bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-03 18:53

j1nx

Geek - Enjoying life

Anoniem: 98248 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:15:
Duh !!!!! Dat het nog bstaat; "Open deuren intrappen" _/-\o_

Kom maar op

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j1nx schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:44:
[...]

Duh !!!!! Dat het nog bstaat; "Open deuren intrappen" _/-\o_

Kom maar op
U vraagt wij draaien:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=CDFcKd-CPGI"]YouTube: Nook Color running Android 3.0 Honeycomb with 1.0 GHz OC[/video]

Heb geprobeerd alles een beetje te laten zien, uiteraard sta ik open voor verzoekjes :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Anoniem: 98248 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:48:
[...]

U vraagt wij draaien:

[video]

Heb geprobeerd alles een beetje te laten zien, uiteraard sta ik open voor verzoekjes :) .
Niet direct gerelateerd aan het filmpje, maar kan jij een Nandroid backup maken? Of anders even 'adb pull /' doen?
Ik werk momenteel aan een port voor smartphones, meer als een proof-of-concept, en ik zou graag de bestanden van de Nook Color willen hebben. Die zijn eigenlijk nergens te vinden, en ik heb ze wel echt nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-03 18:53

j1nx

Geek - Enjoying life

[...]

U vraagt wij draaien:

[video]

Ziet er leuk uit. Voor het mooie net iets te donker. Bij het browsen kan je bijvoorbeeld pas vrij laat in het filmpje de tab balk zien.

Zou wel graag de YouTube application verder uitgespit willen zien. De rest is allemaal we leen beetje te zien op de verschillende prome filmpjes. Bij youtube laten ze alleen die videowall zien, meer niet.

Zou ook graag "Pocket Legends" en "Dungeon Defenders" willen zien op de honeycomb. Al heeft dat al minder met honeycomb te maken en meer op een tablet op zichzelf.

Bedankt!

BTW: You suck @ PES

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
[...]

U vraagt wij draaien:

[video]

Ziet er best goed uit voor een SDK build! Ben benieuwd hoeveel beter het nog wordt als de broncode van honeycomb wordt gereleaset. Denk er zelf aan om straks een Galaxy Tab aan te schaffen, na de aankondiging van de Tab2, verwacht dat de prijzen daarvan dan helemaal ingestort zijn. Denk dat de Tab door zijn GPU honeycomb makkelijk moet kunnen draaien, wat denken jullie? En hoe snel zal de broncode vrijgegeven worden? 17 februari release Xoom, 1 maart de broncode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Laatst online: 09-06 16:48
Apple zal met iets revolutionairs moeten komen voor het IOS besturingssysteem.

Anders is afzet markt veel groter voor android tablets(door honeycomb o.a) dan ipad en user base van apple en woord kleiner dan heeft apple toch echt wel een probleem denk ik.

Maar goed wie ben ik en als je het aan mij zal vragen welk systeem mijn voorkeur krijg ga nu toch wel voor android.

Wie weet wat de toekomst zal brengen maar de beelden zeggen mij nu genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Mooi hoor, ik heb het idee dat Android hiermee wederom een grote stap naar volwassenheid gaat maken. In plaats van net zo goed als Apple te willen worden staat het nu zeker op eigen benen, voor zover het dat nog niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Laatst online: 09-06 16:48
Alexander6501 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 07:49:
[...]

Ziet er best goed uit voor een SDK build! Ben benieuwd hoeveel beter het nog wordt als de broncode van honeycomb wordt gereleaset. Denk er zelf aan om straks een Galaxy Tab aan te schaffen, na de aankondiging van de Tab2, verwacht dat de prijzen daarvan dan helemaal ingestort zijn. Denk dat de Tab door zijn GPU honeycomb makkelijk moet kunnen draaien, wat denken jullie? En hoe snel zal de broncode vrijgegeven worden? 17 februari release Xoom, 1 maart de broncode?
Dat hoop ik ook dat straks samsung galaxy tab in prijs gaat dalen als honeycomb uit is...
Of de prijs blijft het zelfde omdat honeycomb er op kan zetten heb je straks wel de besturingssysteem wat nu echt bij hoort voor tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Alexander6501 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 07:49:
[...]

Bij de release van Gingerbread (en de Nexus S) stond de broncode na een paar dagen al op de AOSP site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-06 11:19

migros

Nooit meer een Samsung

Kan ik die honeycomb al op de Folio draaien en als dat zo is, heeft iemand er dan ergens een linkje van/voor?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
migros schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:06:
Kan ik die honeycomb al op de Folio draaien en als dat zo is, heeft iemand er dan ergens een linkje van/voor?
Kan. Ja. Is het al uitgevoerd? Nee. Je hebt pech dat de Folio minder populair is dan de Nook, de populaire modellen hebben meestal de meeste gebruikers, dus het eerste een port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-06 11:19

migros

Nooit meer een Samsung

thijsje66 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:41:
[...]

Kan. Ja. Is het al uitgevoerd? Nee. Je hebt pech dat de Folio minder populair is dan de Nook, de populaire modellen hebben meestal de meeste gebruikers, dus het eerste een port.
Nou Nook populair??? Ik had er nog nooit van gehoord totdat ik deze week dat filpje zag over de Nook Color. Ik moet zeggen dat ik daar ook niet echt van onder de indruk ben over die Nook.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
migros schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:14:
[...]

Nou Nook populair??? Ik had er nog nooit van gehoord totdat ik deze week dat filpje zag over de Nook Color. Ik moet zeggen dat ik daar ook niet echt van onder de indruk ben over die Nook.
Op mijn werk heeft bijna iedereen er één, maar da's in Amerika. 't is dat hij hier niet in Nederland te krijgen is, anders zag je hem hier ook veel meer. In Amerika is hij in ieder geval immens populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

migros schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:14:
[...]

Out of the box is de NookColor niet zo indrukwekkend (op het scherm en bouwkwaliteit na). Op papier wordt de NookColor echter een stuk interessanter, zie artikel: http://www.tabletworld.nl...pecificaties-nook-bekend/ .

Ik ruik enige frustratie dat jij nog niet Honeycomb kan installeren op je geweldige Toshiba Folio en ik het wel kan op mijn 250 euro kostende e-reader. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Anoniem: 98248 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:39:
[...]

Out of the box is de NookColor niet zo indrukwekkend (op het scherm en bouwkwaliteit na). Op papier wordt de NookColor echter een stuk interessanter, zie artikel: http://www.tabletworld.nl...pecificaties-nook-bekend/ .

Ik ruik enige frustratie dat jij nog niet Honeycomb kan installeren op je geweldige Toshiba Folio en ik het wel kan op mijn 250 euro kostende e-reader. ;)
Tja, ik zou er een keer naar kunnen kijken als ik klaar ben met de Desire Z port. Die is al een flink stuk vooruitgegaan trouwens, we weten al waar het probleem ligt. Dalvik is giving me hell :P

Net even naar de specs gekeken, dit wordt mijn volgende project!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier nog eens een mooi filmpje over Honeycomb

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 15-02-2011 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Wauw, eindelijk animaties bij het draaien van het scherm :9

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
"The version of Honeycomb we've shown is optimized for tablet form factors. All of the UI changes are the future of Android. The event we held focused on tablet form factors, which is where you’ll first see Honeycomb."
Van een betrouwbare bron binnen Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Tja, dat zeg ik al tijden, maar niemand geloofde me ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
Dell brengt al in september smartphone uit met Ice Cream: http://www.engadget.com/2...p-leaked-android-ice-cre/

Zoals het nu lijkt wordt de line-up voor Android het volgende dit jaar:

Maart: release broncode AOSP Honeycomb
Mei: Google I/O Honeycomb voor telefoons
Augustus: Ice Cream release
(Lange tijd niets)

MWC, CES 2012, nieuwe versie Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alexander6501 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 23:55:
Dell brengt al in september smartphone uit met Ice Cream
En het mooie is dat smartphones dan de honeycomb styling krijgen in Ice Cream
Google details some of the Honeycomb features coming to Ice Cream: action bar, 'hologram' visual style

In an interview with Phone Scoop, Google Android Engineering Director Dave Burke outlined a few things to expect from the new "I" version of Android that will come after Honeycomb. Besides merging phone and tablet versions, as announced yesterday, the new version will likely bring the "action bar" at the top of the screen on tablets, to phones as well. The action bar provides contextual, app-specific buttons to act on whatever is on the screen at the moment, replacing the "press and hold" gesture, which will be phased out except for drag-and-drop operations. The "system bar" - at the bottom of the screen on tablets - may not come to phones, however. The new "Hologram" visual style of Honeycomb will come to phones, as will the new multi-tasking app switcher that shows a small view of each app running.
http://www.phonescoop.com/news/item.php?n=7588

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:29
2011 lijkt wel het android-jaar te worden met de echte doorbraak :Y

thijsje66 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:46:
"The version of Honeycomb we've shown is optimized for tablet form factors. All of the UI changes are the future of Android. The event we held focused on tablet form factors, which is where you’ll first see Honeycomb."
Van een betrouwbare bron binnen Google.
Wat is het nieuws?

• thijsje66
Dat het officieel bevestigd is dat Honeycomb en Gingerbread zich gaan verenigen in Ice Cream Sandwich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een video van de movie-editor van Honeycomb: Movie Studio.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gSCQAF1SoCk&feature=player_embedded]

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 18-02-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66

Pagina: 1 2 Laatste