@MarkCantPark, @Runbencs: Haha wat een toeval. Nagenoeg hetzelfde plaatje geschoten...

Om heel eerlijk te zijn vind ik de foto van @MarkCantPark net iets meer scherpte hebben.. Maar complimenten voor beide! Mooie catch zo met die golven.
@Erasmo: Een keer een wat ander soort foto, maar zoals breinonline zegt, wat oversharpened. Tweede foto is wel erg gaaf trouwens!
Tijd om ook eens van mijn kant weer een foto te posten. Heb sinds een paar maanden een nieuwe camera. Mijn 1000D weggedaan en de 70D er voor weer gekocht. En aangezien ik afgelopen zondag in Papenburg was heb ik bij de Meyerwerft eens wat mooie plaatjes kunnen schieten.
Zaterdag werd daar de Norwegian Getaway, het nieuwste cruise schip voor NCL (Norwegian Cruise Lines) uit te grote hal gesleept. Deze heb ik zondag dus mooi op de foto kunnen zetten. Dit was een van de betere resultaten:
Cruise Schip: Norwegian Getaway in Papenburg, Germany by
lexemmens, on Flickr
De foto is gemaakt van 24 losse foto's in diverse belichtingen. Daarvan zijn 8 HDR images gemaakt en die zijn vervolgens gestitched met dit als resultaat. Een erg kleurrijk schip met mooie tekeningen op de zijkant.
Het schip heeft 2014 kamers en biedt daarnaast nog eens ruimte aan 1600 personeelsleden. Op het bovenste dek van het schip kun je de glijbanen zien en ook kun je zien dat ze nog druk aan het afbouwen zijn.