Wat vinden jullie van dit

Pagina: 1
Acties:
  • 484 views

• Achmed1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06-2021
Ik heb hier en daar rond gekeken op het web maar ik kom er zelf niet uit dus ik schakel jullie hulp in .

Ik ben van plan om de moederbord Asus Moederbord P7P55D,s1156 Link

Ik wil hier bij een processor Core i5 maar helaas kom ik er niet uit ik wil de processor gebruiken om de laatste games te kunnen spelen ik beschik al over een video kaart HD5770.

Welke van de volgende processoren raden jullie mij aan het gaat om de volgende en ik zou ook graag willen weten waarom.

Intel Processor Core i5-750, s1156
2.66GHz,1333MHz,8MB,BOX

Intel Processor Core i5-760, s1156
2.80GHz,1333MHz,8MB,BOX

Intel Processor Core i5-660, s1156
3.33GHz,1333MHz,4MB,BOX

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Achmed1 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:29:
Welke van de volgende processoren raden jullie mij aan het gaat om de volgende en ik zou ook graag willen weten waarom.
Je hebt nog niet echt veel geleerd van al die slotjes op je vorige topics lijkt het?

Hoe kunnen andere mensen jouw nou een advies geven als je nauwelijks vermeld van wat je ervan verwacht en vooral wat je ermee wilt gaan doen. Need more input. "De laatste games" is namelijk nogal een breed begrip.

[ Voor 6% gewijzigd door remco_k op 07-12-2010 15:48 ]

Alles kan stuk.

• Achmed1
remco_k schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:47:
[...]

Je hebt nog niet echt veel geleerd van al die slotjes op je vorige topics lijkt het?

Hoe kunnen andere mensen jouw nou een advies geven als je nauwelijks vermeld van wat je ervan verwacht en vooral wat je ermee wilt gaan doen. Need more input. "De laatste games" is namelijk nogal een breed begrip.
Het gaat om spellen als Crysis BFBC2

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-02 14:00

Hoite

Goed verhaal

En het budget?

Als je die weet, dan ben je er ongeveer.

Lekker kort.

• Achmed1
Voor de processor wil ik minimaal tot 180 euro's uitgeven. dus ik wil precies weten welke voor mij past voor gamen want er zijn veel soorten core i5's

[ Voor 44% gewijzigd door Achmed1 op 07-12-2010 16:00 ]

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Het is heel eenvoudig namelijk de i5 660 valt al af omdat je niets hebt aan een interne gpu, dit omdat de i5 660 een Clarckdale processor is. De keuze is daarna verder vrij gemakkelijk en kan je het beste de i5 760 nemen die een tikje sneller is dan de i5 750 echter wanneer geld een rol speelt kan je ook gerust die i5 750 pakken.

Maar zoals al eerder gezegd is word een beetje eigen inzet meer gewaardeerd op Tweakers en had je deze info ook al in andere topics of via Google kunnen opzoeken.

• Achmed1
Roel1966 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:00:
Het is heel eenvoudig namelijk de i5 660 valt al af omdat je niets hebt aan een interne gpu, dit omdat de i5 660 een Clarckdale processor is. De keuze is daarna verder vrij gemakkelijk en kan je het beste de i5 760 nemen die een tikje sneller is dan de i5 750 echter wanneer geld een rol speelt kan je ook gerust die i5 750 pakken.

Maar zoals al eerder gezegd is word een beetje eigen inzet meer gewaardeerd op Tweakers en had je deze info ook al in andere topics of via Google kunnen opzoeken.
Ik ben niet zo een pro in computer hardware dus daarom dat ik hier het gewoon wil vragen. Ik heb veel gezocht op google, maar helaas daar zie ik geen goed antwoord die ik kan vinden op mijn vraag!

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05-2025

ajakkes

👑

Als je met "wat vinden jullie van dit" je topic titel bedoelt vind ik hem waardeloos.

Zoek eens op:
http://www.google.nl/search?q=wat+vinden+jullie+van+dit

Ik kan me best voorstellen dat je niks hebt kunnen vinden.

Een topic titel als "i5-750 i5-780 of i5-660 aanschaffen" zorgt ervoor dat de juiste mensen je topic gaan lezen. En misschien geeft http://www.google.nl/sear...780+of+i5-660+aanschaffen het ook wel betere zoekresultaten.

👑

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:10
Beste Achmed,

Als je geen kennis van hardware hebt, en ook niet wil krijgen, dan kun je beter naar je lokale pc boer gaan.

Als je je wel in wil lezen verwijs ik je naar:

PMG FAQ

Veel geluk!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:29

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Achmed1 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:03:
[...]

Ik ben niet zo een pro in computer hardware dus daarom dat ik hier het gewoon wil vragen. Ik heb veel gezocht op google, maar helaas daar zie ik geen goed antwoord die ik kan vinden op mijn vraag!
Achmed, niemand zegt dat je een pro moet zijn, maar het begint een beetje vervelend te worden voor ons om in de herhaling te vallen:

dion_b in "Sapphire Radeon 5770 Geen verschil"
We verwachten sowieso dat je eerst zelf doet wat je kunt, en als je er niet uitkomt en hier hulp vraagt, dat je duidelijk aangeeft hoe en waar je gezocht hebt (zoektermen), wat je gevonden hebt (links!) wat je geprobeerd hebt en wat er toen gebeurde. Dat ontbreekt hier allemaal - dus ofwel heb je sowieso zelf te weinig gedaan, of je hebt niet de moeite genomen te melden wat je zelf allemaal gedaan hebt.
Je lijkt wederom helemaal niets zelf gezocht te hebben in je topicstart, en hier heb je het er weer over dat je wel gezocht hebt, maar je geeft niets aan over waar, hoe, wat je vond en dan wat exact het probleem is. Dat gaat nadrukkelijk niet om kennis maar gewoon om de moeite nemen om aan te geven exact wat je zelf al gedaan hebt. Dit is gewoon lui.

Daarom gaat ook dit topic dicht. Ik wil je met klem aanraden om Het algemeen beleid en dan vooral Een goede topicstart: De Quickstart te lezen voordat je nogmaals op GoT een topic opent. Hier wordt jij niet blij van, wij als crew niet, en belangrijkst van allemaal je mede-Tweakers oon niet :o

[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 07-12-2010 18:50 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.