Sinds kort heb ik een Vodafone web+sms+internet abonnement. Dit na enig onderzoek op het web. De fair use policy scheen geen probleem te zijn, men kreeg er blijkbaar nooit iets over te horen. Sinds alle nieuwe abonnementen met datalimiet verkocht worden krijgen steeds meer mensen brieven waarin wordt vermeld dat het datalimiet overschreden wordt. Mensen die voordat deze nieuwe abonnementen geïntroduceerd werden nooit iets over het fup te horen hebben gekregen, worden er nu ineens mee lastiggevallen. 800 megabyte per maand is de grens. Aangezien dit neerkomt op ongeveer (800/70=12) high quality youtube filmpjes neerkomt, is dit datalimiet in mijn ogen niet reëel meer. In sommige topics op got melden zich al tientallen mensen die hier last van hebben. Ook mensen die niet meer doen dan simpelweg browsen krijgen een brief over de fup. Ik vroeg me daarom ook af, of het mogelijk zou zijn om een petitie te starten of contact op te nemen met kassa oid. Zijn er hier meer mensen die (ineens) last hebben van de fup?
Sorry als ik in een verkeerde categorie oid post...
Sorry als ik in een verkeerde categorie oid post...