Beste tweakers,
Ik heb besloten toch over te gaan op het ddr3 en am3 platform.
Laatst heb ik een gruwelijke pc gezien die me aan het denken heeft gezet.
Mijn game case is zo goed als klaar, alleen nog de upgrade naar ddr3 en am3
Ik ben dus nu op zoek naar ddr3 geheugen met ledjes erin (liefste Rood gezien ik meerdere roode led's in de kast heb).
Het geheugen moet om kunnen gaan met dit bord(je) : pricewatch: MSI 890GXM-G65
Ik heb al volgens mij de hele pricewatch door geneust maar kom alleen op tripple channel geheugen uit, en dat is dus juist niet wat ik nodig heb.
Afhankelijk van de prijs ben ik op zoek naar in eerste instantie 4 gb ddr3 1600 (of 1333 als het niet anders kan) of als de prijs het toelaat al meteen 8gb.
Misschien klein voorbeeldje, dit zoek ik dus voor mijn bord: YouTube: Games Convention 2007 - Corsair LED Memory-KIT OF : YouTube: ASE Labs: Crucial Tracer Red 6GB PC3-12800
Kan iemand mij vertellen of die te verkrijgen zijn voor mijn bordje?!
Alvast bedankt voor het meedenken of de suggestie
Ik heb besloten toch over te gaan op het ddr3 en am3 platform.
Laatst heb ik een gruwelijke pc gezien die me aan het denken heeft gezet.
Mijn game case is zo goed als klaar, alleen nog de upgrade naar ddr3 en am3
Ik ben dus nu op zoek naar ddr3 geheugen met ledjes erin (liefste Rood gezien ik meerdere roode led's in de kast heb).
Het geheugen moet om kunnen gaan met dit bord(je) : pricewatch: MSI 890GXM-G65
Ik heb al volgens mij de hele pricewatch door geneust maar kom alleen op tripple channel geheugen uit, en dat is dus juist niet wat ik nodig heb.
Afhankelijk van de prijs ben ik op zoek naar in eerste instantie 4 gb ddr3 1600 (of 1333 als het niet anders kan) of als de prijs het toelaat al meteen 8gb.
Misschien klein voorbeeldje, dit zoek ik dus voor mijn bord: YouTube: Games Convention 2007 - Corsair LED Memory-KIT OF : YouTube: ASE Labs: Crucial Tracer Red 6GB PC3-12800
Kan iemand mij vertellen of die te verkrijgen zijn voor mijn bordje?!
Alvast bedankt voor het meedenken of de suggestie
win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████