Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317175

Topicstarter
Ik heb dit jaar op 19 april de club 3d hd5850 overclocked edition gekocht bij sww computers. Nu is de kaart begin vorige maand stuk gegaan. Ik kreeg de hele tijd strepen in me beeld en me pc liep vast en startte opnieuw op. Goed ik stuur dus me kaart op blijkt de kaart idd defect te zijn. Toen moest ik ruim 2 weken wachten voordat ze uberhaupt de kaart naar de fabriek hadden gestuurd om te kijken wat die erover zeggen. Nog 1 week later krijg ik eindelijk bericht dat de kaart echt defect was en wordt mij een nieuwe mindere kaart aangeboden of 184.45 euro terug te krijgen, dit terwijl de kaart 279 kost en zou ik een nieuwe willen kopen ben ik 219 kwijt. Nou is mijn vraag hebben jullie ook dit probleem gehad met sww computers of een soort gelijk probleem en wat was jullie uitkomst?

Mvg,

Jason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-07 23:37

D4NG3R

kiwi

:)

Gewoon knetterhard een nieuwe eisen? Je HD5850 is nog geen jaar oud, en werkt niet meer naar behoren, volgens de wet moet jij een nieuw of vergelijkbaar product krijgen. 185 euro is wat anders als 220 euro (Nieuwwaarde). Dus gewoon weigeren. Als de kaart nou 3 jaar oud was O.K, maar je zit nog binnen een jaar zonder werkende kaart.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Niet zo netjes van SWW, dus even met SWW bellen lijkt me:
Defect product

Een defect product kunt u pas opsturen als u van de technische dienst goedkeuring en instructies heeft ontvangen. Aangezien wij een carry-in garantie hanteren, zijn de verzendkosten van klant naar SWW voor uw rekening. Uiteraard zullen wij dan op onze beurt kosteloos het vervangende of gerepareerde product naar u terugsturen.
Ze zeggen het zelf (al klopt ook wat daar staat sowieso niet helemaal).

Hoe het rechtswetenschappelijk in elkaar steekt kan je in diverse topic hier vinden Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten is een aardige start.

[ Voor 4% gewijzigd door begintmeta op 02-12-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-07 15:22

BrammT

The one and only!

Gewoon een nieuwe eisen!
Desnoods een (aangetekende) brief sturen. Dit moet gewoon vergoed worden.

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 11:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dit is geen technisch probleem met je videokaart, maar een geschil tussen jou en de shop omtrend de garantieregeling. Daarom hoort dit niet in VB.
Nou zou een dergelijk probleem mogelijk toekomst hebben binnen het Shopping Forum.
Alleen omdat je hier puur vraagt om ervaringen met soortgelijke problemen of met deze specifieke shop is discussie eigenlijk nutteloos geworden. En jij wilt natuurlijk gewoon zoveel mogelijk geld zien of een nieuwe kaart. Waar je naar mijn mening ook recht op hebt omdat je kaart nog geen jaar oud is en dat toch zeker wel binnen de verwachtte levensduur van de kaart valt.
Echter zijn dergelijke discussies/vragen al dikwijls langs gekomen en er eigenlijk geen discussiewaarde meer over. Daarom denk ik ook niet dat je topic in SF toekomst heeft.

Ik sluit nu je topic onder voorbehoud en ga ondertussen even op onderzoek uit of hij mogelijk toch in SF kan.
Voor vragen/opmerkingen, kun je mij bereiken middels DM/email.

[Edit]
Ik kom uit op Shopping Forum FAQ - Individuele Geschillen, waar ik jouw topic voor mijn gevoel goed in kan onderbrengen.
Vandaar dat ik je topic dus ook niet verplaats en heropen.

Als je hier toch een topic over wilt openen stel ik voor om even contact op te nemen met de moderators van het Shopping Forum:

[ Voor 55% gewijzigd door Ultraman op 02-12-2010 16:44 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.