[MMORPG] Rift: Planes of Telara Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste
Acties:
  • 75.827 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35350219,noline]
Ik zat ook al naar guilds te kijken, maar het viel me op dat tot nu toe ongeveer 45% van de guilds Guardians gaat spelen, 45% het nog niet weet en echt 10% Defiant gaat.. Dat valt me toch echt tegen, vooral omdat ik echt altijd al een grote afkeer heb gehad van Alliance-achtige factions :'(
Wij gaan naar defiant we hebben een playerbase van ons oude Age of Conan guild en opzoek naar meer mensen.
http://immortals-rift.forumotion.com/forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:23:
Ik ga geen 50-60 euro neerleggen om er uiteindelijk achter te komen dat het niets voor mij is, die fout heb ik nu al 4x gemaakt (AoC, LotrO, WH, Cata).

Ik zie op de site van Ubisoft heel rift nog niet bij de 'comming soon' games staan, neem aan dat hij richting de release nog wat extra andacht krijg?
60 euro is niks, dat heb je in 4 uurtjes verdient ofzo.
Tevens, hedendaagse games kosten vaak ~40 euro, voor vaak een matige singleplayer experience v an een 10 tal uurtjes.
MMO;'s heb je heel wat langer plezier van, maar inderdaad.. maandelijkse kosten, klopt.

AoC was gehyped vanwege de graphics en speelde het risky mbt hun eigen game met eigen mechanics willen ontwerpen. Ze hadden ook geen geld meer dus hebben een vervroegde geforceerde release gedaan.
LotrO is niet echt een fail maar meer een type game waar je van moet houden. Oké het heeft wat patches gekost om het te maken wat het nu is, maar het is een grote casual pve ervaring. smaken verschillen.
Cataclysm heb ik nooit gespeeld gelukkig ;).
WH zegt me zo niks.

Het verschil tussen vorige games en deze game is, dat Rift echt GOED heeft gekeken naar andere MMO's en allerlei handige features heeft geïmplementeerd die de gaming experience een stuk aangenamer en minder frustrerend maken. Ook hebben ze op safe gespeeld met betrekking tot stats en classes en algemene mechanics.

De ander genoemde games wilde hun eigen game met eigen experience creëeren, waarbij ze hun eigen systeem probeerde te ontwerpen. Dit loopt vaak fout af ja.

maar we zullen zien.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:04:
[...]

Wij gaan naar defiant we hebben een playerbase van ons oude Age of Conan guild en opzoek naar meer mensen.
http://immortals-rift.forumotion.com/forum
Misschien een beetje bevoorooreeld en kort door de bocht maar uit mijn ervaring zijn ex-AoC communities nou niet bepaald plezant om je mee te betrekken. ;) over het algemeen besproken!

[ Voor 12% gewijzigd door kaluro2 op 14-01-2011 11:23 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AOE Loot.. Genius! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Een van de betere features ja.
Met mijn warrior even in het midden van een gebied gaan staan en een voor een mobs naar me toe luren met die fire spear. eerst zorgen dat ik 3 'action points' had zodat ik een fire DoT op mijn speer kon zetten voor een dubbele dot. Eer ze bij mij waren waren ze al op 40% HP.. en dan na 5 mobs even looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:21:
[...]

Misschien een beetje bevoorooreeld en kort door de bocht maar uit mijn ervaring zijn ex-AoC communities nou niet bepaald plezant om je mee te betrekken. ;) over het algemeen besproken!
Je heb niet op Ymir gespeelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
60 euro is niks, dat heb je in 4 uurtjes verdient ofzo.
Tevens, hedendaagse games kosten vaak ~40 euro, voor vaak een matige singleplayer experience v an een 10 tal uurtjes.
MMO;'s heb je heel wat langer plezier van, maar inderdaad.. maandelijkse kosten, klopt.
Geld is niet echt een bepalende factor voor mij, ik schrap gewoon 1 van de andere p2p games die ik speel en ik wissel over naar rift. En in dat opzicht is het een kwestie van tijd, mijn keuze op dit moment ligt bij een aantal andere MMO's die binnenkort uitkomen.. zijn die nog niet uit, kijk ik tegen die tijd wel hoe Rift ervoor staat (vindictus, CO, DCU, GW2, Storm, etc).
Moet zeggen dat ik qua community me toch goed heb vermaakt in AoC, goed ze waren iets te class-performance gericht, maar ik kan 1 andere game noemen die dat 10000x erger doet (iets met gearscore enzo).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:40:
[...]

Geld is niet echt een bepalende factor voor mij, ik schrap gewoon 1 van de andere p2p games die ik speel en ik wissel over naar rift. En in dat opzicht is het een kwestie van tijd, mijn keuze op dit moment ligt bij een aantal andere MMO's die binnenkort uitkomen.. zijn die nog niet uit, kijk ik tegen die tijd wel hoe Rift ervoor staat (vindictus, CO, DCU, GW2, Storm, etc).

[...]

Moet zeggen dat ik qua community me toch goed heb vermaakt in AoC, goed ze waren iets te class-performance gericht, maar ik kan 1 andere game noemen die dat 10000x erger doet (iets met gearscore enzo).
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:35:
[...]

Oh ja die ene game ;-) van je bovengenoemde mmo's zegt alleen Guildwars 2 me iets en die is momenteel (imo) overhyped naar het schijnt. We shall see!

Je heb niet op Ymir gespeelt ?
Allang vergeten welke server het was, is al zo lang geleden. Ik weet niet eens mijn class meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:58:
Je hebt het over BETA, klagen over iets wat nog in ontwikkeling is heb je niets aan..
het draait op de zelfde engine als war en WAR kon tijdens retail ook gewoon forced AA via nhance/ccc draaien..

en dus ?

[...]

heb ik liever HdR dan AA waneer AA gewoon weg te forceren is "nadat de game "retail" en wat meer stabiel is"

maar wat mij betreft blijf je gewoon bij WoW hoor.
met de mentaliteit dat WoW altijd maar beter is zul je er dus nooit van afstappen ;)

maar klagen over iets wat atm in beta is en je conclusies daar op baseren is wel heel zwak imo
geniet van rift nu je gratis mag proberen, feedback "likes & do not like" idee'en via het spel.. en dan zou het mischien toch nog iets kunnen worden.. however ik speel het al sinds beta 1 op ultra en de AA issues storen mij totaaaaal niet
morm schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:34:
Visgek24:

Blijf jij dan maar lekker in WoW. Geloof niet dat iemand met zo'n instelling door Rift-spelers gemist wordt.

Je mening en houding ten opzichte van een spel baseren op een beta zonder AA die verder als 1 van de beste beta's in MMO-land geprezen wordt. |:(

Ik weet in ieder geval op basis van de afgelopen beta's welk spel hier vanaf 24 februari (headstart) gespeeld gaat worden.
Sjonge jonge zeg, fanboys worden boos?
Visgek geeft duidelijk zijn mening over Rift, en zegt daar bij dat hij liever WoW speelt: er wordt niet gezegd dat WoW de beste MMO ooit is zoals jullie doen suggereren.
Als AA geforceerd moet worden door je videokaart dan mist Rift toch echt iets op grafisch gebied. We leven nu in 2011. Als de beta-engine geen AA ondersteunt, dan gaat dat ook niet met retail komen.
Als DX10-11 het wel kan, waarom dan kiezen voor DX9? Zo kan ik door blijven gaan maar schijnbaar zijn jullie blind voor kritiek van deze 'geweldige MMO'.
Zoals ik eerder heb gezegd mag je van een nieuwe MMO verwachten dat niet alleen op gameplay gebied maar ook op grafisch gebied ontwikkeld wordt, Rift mist dit op 1 punt na.

[ Voor 5% gewijzigd door Moonborne op 14-01-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Heraclius schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:48:
[...]

[...]
Visgek geeft duidelijk zijn mening over Rift, en zegt daar bij dat hij liever WoW speelt: er wordt niet gezegd dat WoW de beste MMO ooit is zoals jullie doen suggereren.
Als AA geforceerd moet worden door je videokaart dan mist Rift toch echt iets op grafisch gebied. We leven nu in 2011. Als de beta-engine geen AA ondersteunt, dan gaat dat ook niet met retail komen.
Als DX10-11 het wel kan, waarom dan kiezen voor DX9? Zo kan ik door blijven gaan maar schijnbaar zijn jullie blind voor kritiek van deze 'geweldige MMO'.
Zoals ik eerder heb gezegd mag je van een nieuwe MMO verwachten dat niet alleen op gameplay gebied maar ook op grafisch gebied ontwikkeld wordt, Rift mist dit op 1 punt na.
Mwah, het gebeurd vaker dat niet alle grafische pracht in de beta fase staat ingeschakeld.
Zeker bij games waarbij de ontwikkelaars zich focussen op bepaalde aspecten van een test, wil je niet te maken krijgen met systemen die het eigenlijk niet aankunnen en daardoor verkeerde feedback geven.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Heraclius schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:48:
[...]

[...]

Fanboys.. pfff...

Hun geven hun mening over hun kijk op het spel. Als je niets te melden hebt op dit topic ben je niet verplicht om te reageren. Daarin ben je vrij.

Meteen mensen fanboys noemen staat ook zo lekker volwassen he?!

De mensen die hier positieve punten noemen van dit spel hebben de beta gespeeld.
Rift ziet er grafisch erg sterk uit. Dat je dat niet gelooft, of dat jouw pc dat niet aan kan moet je niet op de andere afschuiven.

Rift ziet er zelfs zonder AA beter uit dan welke MMO atm op de markt.

En nee, ik ben geen fanboy, ik ben iemand die het spel heeft gespeelt, en er een positieve mening over heeft.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:04:
Op 2048*1152 kan ik niet zeggen dat AA is iets wat ik zo overduidelijk nodig vind. Ook je argument van DX10-11 snap ik niet het spel ziet er erg fantastisch uit zonder deze.
Wat voor een vreemde resolutie is dat? :| ben bekend met 1920x1200, maar die van jou heb ik nog nooit gezien.

[ Voor 11% gewijzigd door Dakreal op 14-01-2011 13:12 . Reden: Typo's ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 2048*1152 kan ik niet zeggen dat AA is iets wat ik zo overduidelijk nodig vind. Ook je argument van DX10-11 snap ik niet het spel ziet er erg fantastisch uit zonder deze.

Het segment wat een DX9 kaart heeft is vele male groter dan het DX10 en 11 bij elkaar.
Bij sommige spelen is DX11 ook nog eens een "checkmark" toepassing , hebben ze b.v. alleen water gedaan in DX11.

Als de kritiek terecht was en het spel echt prut was is het makkelijk af te branden. Helaas heeft Trion echt heel erg goed werk afgeleverd. Het valt mij niet op dat het een DX9 spel is en het ziet er gelikter uit dan b.v. age of conan.

Zelfs met rifts van 40 mensen bleef het soepel draaien en ziet er erg fraai uit.

Laatste dag van beta 4 voor dat de servers uit de lucht gingen kwam er nog het een en ander uit de rifts de ongelovelijk grote bazen waren echt goed gedaan.

Deze link heeft een paar 1080p video's van het spel YouTube: Kanaal van xndrxw
Wat voor een vreemde resolutie is dat? ben bekend met 1920x1200, maar die van jou heb ik nog nooit gezien.
Het is een samsung 2343 .

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Dakreal schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:03:
Aion en vooral de nieuwe Final Fantasy MMO zien er toch echt beter uit :p
Maar inderdaad, Rift ziet er allesbehalve slecht uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:20:
[...]

Ik heb Aion gespeeld, dat viel ook wel tegen hoor :) Final Fantasy kan ik niets van zeggen.

Aion is een opgepoetste Lineage 2 in mijn mening.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
kaluro2 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:20:
Al is FF is perfect voorbeeld hoe je eyecandy kan 'vernoiken' door een halfgare gameplay :P

Grafisch is leuk, maar het is geen maatstaaf meer voor succes. Waarom blijft een 2D game als Maple al jarenlang 1 van de grootste ter wereld maar AoC (welke grafisch toch behoorlijk impressive was) was binnen jaar nog weinig over van de community, of erger Tabula, welke na een jaar gewoon plat ging.

Eerste filmpje laat meteen zien wat ik juist haat in 'die andere MMO', castbars. Eindeloze balletjes schietende castbars. Geef mij dan maar gewoon een 2-3sec animatie zonder cast, dan een ventje die 2-3 seconde beetje in de lucht staat te zwaaien en uiteindelijk een balletje van vuur wegschiet :P

Maar grafisch, ziet er het zeker netjes uit. Maar als ik het hele grafische plaatje bekijk? Zijn ze behoorlijk karig met de skills, meer dan wat rondslingeren met je wapen of balletjes heen en weer schieten ben ik nog neit tegen gekomen.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2011 13:32 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Dakreal schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:03:
[...]

Fanboys.. pfff...

Hun geven hun mening over hun kijk op het spel. Als je niets te melden hebt op dit topic ben je niet verplicht om te reageren. Daarin ben je vrij.

Meteen mensen fanboys noemen staat ook zo lekker volwassen he?!

De mensen die hier positieve punten noemen van dit spel hebben de beta gespeeld.
Rift ziet er grafisch erg sterk uit. Dat je dat niet gelooft, of dat jouw pc dat niet aan kan moet je niet op de andere afschuiven.

En nee, ik ben geen fanboy, ik ben iemand die het spel heeft gespeelt, en er een positieve mening over heeft.

[...]

Wat voor een vreemde resolutie is dat? :| ben bekend met 1920x1200, maar die van jou heb ik nog nooit gezien.
Ik heb ook de beta gespeeld en zoals eerder al gezegd heb ik een top kast hier staan die ik laatst nog heb samengesteld. Als je te lui bent om eerdere posts te lezen dan heb je zelf ook niets toe te voegen.
Er wordt hier namelijk door 1 iemand een opmerking over het spel gegeven en meteen volgen er reacties als: Ga lekker terug naar WoW etc. Dat is zeker wel volwassen?
"Rift ziet er zelfs zonder AA beter uit dan welke MMO atm op de markt. "
Dit maakt me wel echt aan het lachen maar goed, we zullen het erop houden dat je het spel erg leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

SinergyX schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:28:
[...]

Eerste filmpje laat meteen zien wat ik juist haat in 'die andere MMO', castbars. Eindeloze balletjes schietende castbars. Geef mij dan maar gewoon een 2-3sec animatie zonder cast, dan een ventje die 2-3 seconde beetje in de lucht staat te zwaaien en uiteindelijk een balletje van vuur wegschiet :P

balletjes heen en weer schieten ben ik nog neit tegen gekomen.
Haha, dit is de reden waarom ik altijd melee classes speel. Ik heb het niet zo op stilstaan - > casten , stilstaan - >casten, en in de tussentijd even wat opstopping uit je neus halen of thee zetten.

De combat is zeer dynamisch in Rift, voor mijn melee warrior althans. Je kan lopen(rondrennen) terwijl je cast, je staat niet vastgebonden aan statische animaties(a la Aion).. dus rondjes rennen rond je target terwijl je skills spamt? no problem. Dit voegt zeer veel toe aan de dynamiek van Rift, ik ben dan ook zeer tevreden over mijn melee combat ervaringen dusver.
SinergyX schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:28:
[...]
Maar grafisch, ziet er het zeker netjes uit. Maar als ik het hele grafische plaatje bekijk? Zijn ze behoorlijk karig met de skills, meer dan wat rondslingeren met je wapen of balletjes heen en weer schieten ben ik nog neit tegen gekomen.
Dit ben ik dan weer oneens met mijn warrior, elke animatie is tot dusver uniek geweest met verschillende elementen( vuur, thunder, physical..). Kijk je naar een of andere 'populaire mmo'(Ja die ja), dan zie je al snel 90% dezelfde animaties op melee/ranged characters, beetje 'duwen' met daggers en zo nu en dan een 360° maken tijdens een aanval.

Dan is rift toch wel iets uitgebreider :-)

[ Voor 26% gewijzigd door kaluro2 op 14-01-2011 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Persoonlijk vind ik de gameplay belangrijker dan de graphics.
En de gameplay voelt wel goed tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:36
Iemand op de officiële forums heeft een bericht gestuurd over een probleem met beta invite bla bla bla
hij kreeg terug gestuurd dat het nu recht is gezet en dan hij een invite zal krijgen voor de eerste volgende beta namelijk vrijdag de 21e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
De Nederlandse tak van Ubisoft zei vandaag nog op twitter dat de volgende beta de 25e start.
Hopelijk is het de 21e, hoe eerder hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het verhaal van de 21e is niet correct het moet 25e zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga hem zeker halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
Ik heb um net voor beta 4 gepreordert :) kan niet wachten.. maar helaas zal het toch moeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
De 21e leek mij realistischer omdat het op vrijdag valt (zoals voorgaande beta's) en de 25e valt op dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
Volges mij was Beta 2 of 3 ook door de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Laten we het aub ontopic houden, wie wanneer vakantie heeft of niet is totaal niet relevant.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
morm schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:34:
Visgek24:

Blijf jij dan maar lekker in WoW. Geloof niet dat iemand met zo'n instelling door Rift-spelers gemist wordt.

Je mening en houding ten opzichte van een spel baseren op een beta zonder AA die verder als 1 van de beste beta's in MMO-land geprezen wordt. |:(

Ik weet in ieder geval op basis van de afgelopen beta's welk spel hier vanaf 24 februari (headstart) gespeeld gaat worden.
Nou nou... is dit nou echt nodig?

Ik heb geen "houding" tegenover welk spel dan ook. Het mag dan wel geprezen worden aan alle kanten, maar voor mij is het "het" gewoon niet. moet je je daar dan zo druk over maken? ieder z'n ding.. Enige probleem wat ik met het spel heb is dat het schijnbaar geen AA ondersteund, en dat zorgt op mijn resolutie van 1680x1050 (wat een hele gangbare resolutie is) tot enorme kartelranden. Mag ik daar dan niets van zeggen? Moet ik dat dan maar accepteren omdat "men" zegt dat het een van de beste mmo's is? I think not.

Als er dan gelijk zò agressief op gereageerd wordt met termen als "je zult niet gemist worden" en "blijf maar lekker bij wow", dan houdt het wat mij betreft snel op. Het is jammer dat je schijnbaar niet met argumentaties op mijn post wilt ingaan.

Anyways, ik hou het in dit topic wel voor gezien, want van dit soort dingen ben ik echt niet gediend.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Visgek24 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:55:
[...]

Nou nou... is dit nou echt nodig?

Ik heb geen "houding" tegenover welk spel dan ook. Het mag dan wel geprezen worden aan alle kanten, maar voor mij is het "het" gewoon niet. moet je je daar dan zo druk over maken? ieder z'n ding.. Enige probleem wat ik met het spel heb is dat het schijnbaar geen AA ondersteund, en dat zorgt op mijn resolutie van 1680x1050 (wat een hele gangbare resolutie is) tot enorme kartelranden. Mag ik daar dan niets van zeggen? Moet ik dat dan maar accepteren omdat "men" zegt dat het een van de beste mmo's is? I think not.

Als er dan gelijk zò agressief op gereageerd wordt met termen als "je zult niet gemist worden" en "blijf maar lekker bij wow", dan houdt het wat mij betreft snel op. Het is jammer dat je schijnbaar niet met argumentaties op mijn post wilt ingaan.

Anyways, ik hou het in dit topic wel voor gezien, want van dit soort dingen ben ik echt niet gediend.
Inderdaad, ik speel 1920x1080 hd en dan ogen de graphics inderdaad slecht. Sommige mensen in dit topic spelen zeker nog op lage resoluties, dan snap ik dat je het amper ziet maar op hoge resoluties zie je overal kartelranden. Wat betreft de comments, ze zijn inderdaad 'laag'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
We hebben het hier over een beta en nog niet de release versie.
Ik neem aan dat de release versie wel AA zal bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik speel 1920x1080 hd en dan ogen de graphics inderdaad slecht. Sommige mensen in dit topic spelen zeker nog op lage resoluties, dan snap ik dat je het amper ziet maar op hoge resoluties zie je overal kartelranden. Wat betreft de comments, ze zijn inderdaad 'laag'.
Ik speel op een hogere resolutie en de graphics zijn gewoon erg goed. Duurt nog een dikke week voor dat beta 5 er is.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:14:
We hebben het hier over een beta en nog niet de release versie.
Ik neem aan dat de release versie wel AA zal bevatten.
zoals ik al eerder vermeld had de engine bevat in zijn huidige vorm geen support voor de combinatie AA en HDRI

maar wat er niet is kan idd altijd nog komen..

en zowiezo..
games op graphics afrschrijven.. sjonge jonge.. kartelranden de wereld vergaat..

ik zit op een 27inch samsung scherm.. op 1920-1200.. en ik merk der geen fuck van..
zal desnoods wel wat screens posten later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:08:
[...]

zoals ik al eerder vermeld had de engine bevat in zijn huidige vorm geen support voor de combinatie AA en HDRI

maar wat er niet is kan idd altijd nog komen..

en zowiezo..
games op graphics afrschrijven.. sjonge jonge.. kartelranden de wereld vergaat..

ik zit op een 27inch samsung scherm.. op 1920-1200.. en ik merk der geen fuck van..
zal desnoods wel wat screens posten later
De kartelranden waar over gesproken wordt zijn sowieso niet zichtbaar op een resolutie van 1920x1080 of hoger, bij 1650x1080 zie je deze wel. Typisch een geval dus van klagen op een spel terwijl je eigen hardware tekort komt :P

Hebben jullie al zin in 25 januari? Ik heb met een maat garanteed access, beetje jammer dat ik het weekend weg ben though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 is volgende week dinsdag.
Meeste mensen waar mee ik heb gespeeld hebben het spel op de setting ultra gespeeld misschien is dat iets wat het verschil uitmaakte ?

Als je screenshots gaat nemen heb je daar wel een programma voor nodig , kan geen screenshots maken ingame althans in de beta ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:15:
25 is volgende week dinsdag.
Meeste mensen waar mee ik heb gespeeld hebben het spel op de setting ultra gespeeld misschien is dat iets wat het verschil uitmaakte ?

Als je screenshots gaat nemen heb je daar wel een programma voor nodig , kan geen screenshots maken ingame althans in de beta ...
Volgens mij duurt de beta van 25e tot 29e ofzo, ik ben vanaf de 28e zoek :P

Ik heb de instellingen ook op ultra, ik vind het er zeker niet verkeerd uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forums.riftgame.co...vent-Kicks-Off-January-25
Trion today announced dates for the fifth Rift™ closed beta event, “Battle of the Ascended.” The event is scheduled to kick off at 10 AM PST Tuesday, January 25th and end at 10 AM PST Friday, January 28th.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 08:41

Multensor

wtf

Heb de CE maar even gepre-ordered bij Direct2Drive. Ben zeer benieuwd naar de launch en hoe groot de playerbase gaat worden. De Beta was iig altijd goed gevuld.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Dakreal schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:07:
[...]

De kartelranden waar over gesproken wordt zijn sowieso niet zichtbaar op een resolutie van 1920x1080 of hoger, bij 1650x1080 zie je deze wel. Typisch een geval dus van klagen op een spel terwijl je eigen hardware tekort komt :P

Hebben jullie al zin in 25 januari? Ik heb met een maat garanteed access, beetje jammer dat ik het weekend weg ben though...
Hardware tekort komt? Jaaaja.. Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar een Core i5 750 @ 3.33 ghz, 8 GB geheugen en een Radeon HD4890 videokaart is vèèl meer dan de gemiddelde nederlander heeft. en mijn scherm is 22" wat voor mij meer dan groot genoeg is. Dat jij je er niet aan stoort wil niet zeggen dat dit bij andere mensen dan ook maar zo moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Visgek24 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:04:
[...]

Hardware tekort komt? Jaaaja.. Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar een Core i5 750 @ 3.33 ghz, 8 GB geheugen en een Radeon HD4890 videokaart is vèèl meer dan de gemiddelde nederlander heeft. en mijn scherm is 22" wat voor mij meer dan groot genoeg is. Dat jij je er niet aan stoort wil niet zeggen dat dit bij andere mensen dan ook maar zo moet zijn.
1650x1080 = kartel randjes :) Probeer het eens op een resolutie van 1920x1200 en zoek de kartels, ik vind ze niet iig op mijn 24".

Voor de rest is je hardware zeker niet slecht hoor, zelfs uitstekend te noemen. Echter merk je met je resolutie idd die kartels. Daarom ben ik zelf overgestapt naar 1920x1200.

[ Voor 12% gewijzigd door Dakreal op 18-01-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek24 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:04:
[...]

het gebruiken van een radeon staat er om bekend veel problemen opleverd tijdens de huidige beta.. ook frame issues/artifacts

support in de vorm van drivers komen snel volgens ati.. dus sja..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 15:59:
[...]

het gebruiken van een radeon staat er om bekend veel problemen opleverd tijdens de huidige beta.. ook frame issues/artifacts

Dit heeft alleen niets te maken met kartelranden rondom de beelden op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
[...]

Ik heb geen artifacts of performance problemen gehad. ik had bijna alles maxxed en tussen de 35 en 60 fps constant. dit is voor mij prima performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb een 6970 . Het enige "ATI" probleem wat echt een probleem veroorzaakt is dat de mensen die nog een crossfire 3xxx gebruiken shadows uit moeten zetten om een degelijke framerate te halen.

De driver 10.12 is degene die ik gebruik. 26 januari komt de 11.1 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

Ik heb een 5850, maar ik kan nou niet zeggen dat het echt lekker loopt. Misschien dat mijn cpu daar ook aan bijdraagt (intel dual core E8600). Maar als ik op high quality wil spelen kom ik meestal niet boven 20 fps uit :(. Ik hoop dat nieuwe ati drivers er toch nog wat aan doen.

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb een x3 720BE op 3.6 ghz . Dat zou het verschil kunnen maken, het schijnt dat de laatste beta 4 enkelt single core werkte ...

Dat zou ook het nodige verklaren.

op techpowerup staan pre release 11.1 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
zou mooi zijn als de client flink getweaked is de volgende beta kwa performance en hoop dat die nieuwe ati 11.1 drivers dan ook aardig wat verandering zal geven,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offical forums liggen eruit, hopelijk tweaken ze die ook want zag er niet uit.
Over de playerbase, Rift is vrijwel onbekend spel, ik hoorde er 3 weken geleden pas over, heb wel hoop dat het gaat groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:55:
Over de playerbase, Rift is vrijwel onbekend spel, ik hoorde er 3 weken geleden pas over, heb wel hoop dat het gaat groeien.
Als ze dit goed gaan Marketen, dan is er zeker potentieel. Doen ze dit niet blijft hun playerbase klein.
Ik had hetzelfde als jou, maar toen ik het zag was ik wel direct enthousiast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:55:
Om je hart gerust te stellen, ik heb al op verschillende websites, RIFT ads voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:15:
Uhmm... de Print screen knop al eens geprobeerd? ;)
(Hint, zit waarschijnlijk rechts van F12)

Edit: Ook mijn Warhammer guild gaat over op Rift, nu hopen dat er snel een soort realm vs realm in verwerkt gaat worden.
Open server vind ik niet echt wat (lekker grinden en dan geganked worden is niet leuk), maar een grote open zone met wat objectives zou ik super vinden).

[ Voor 28% gewijzigd door Sneezzer op 20-01-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog mogelijk ergens de beta te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:46:
Is het nog mogelijk ergens de beta te spelen?
Ja, lees dit topic maar eens door (hint vanaf volgende week weer een beta test mits je je hebt ingeschreven én ingeloot wordt danwel het spel al besteld hebt)... oops het antwoord toch weer gegeven. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar welke van de 10 site's moet ik hebben voor een key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Probeer de officiele eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga hem hier in NL even bestellen denk ik scheelt nogal met hun prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ik heb tot nu toe nog geen nederlandse site/winkel gezien waar je de game kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-08 00:48
Ryatzu schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:06:
Ik heb tot nu toe nog geen nederlandse site/winkel gezien waar je de game kan bestellen.
Ik kwam zowel de normale versie als de CE op Freerecordshop.nl tegen:

http://www.freerecordshop...tegory=all&fh_search=Rift

Ik denk eraan deze game ook te gaan spelen. Wat ik aan filmpjes heb gezien lijkt dit me wel wat. En het wordt ook wel weer eens tijd voor een goede MMO. Nadat ik op WoW uitgekeken was ben ik zowel door WAR en Aion teleurgesteld, maar de vooruitzichten van deze game zien er beter uit dan die twee bij elkaar!

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Volgende week is er een beta, iets later komt meteen de beta van Forsaken World, kan ik die 2 mooi naast elkaar zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
Pfffffffffffff. Ik heb hem gepreordered maar je MOET een CC hebben om de code inte vullen want je moet namelijk meteen een abbo afsluiten (wordt niet ingenomen hoor, maar alsnog).
Ik heb echter geen CC en moet dus tot 1 maart wachten tot paypal gebruikt kan worden.

Prerelease is ergens rond eind februari dus ik zal een aantal dagen missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Killion schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:36:
Pfffffffffffff. Ik heb hem gepreordered maar je MOET een CC hebben om de code inte vullen want je moet namelijk meteen een abbo afsluiten (wordt niet ingenomen hoor, maar alsnog).
Ik heb echter geen CC en moet dus tot 1 maart wachten tot paypal gebruikt kan worden.

Prerelease is ergens rond eind februari dus ik zal een aantal dagen missen :(
Als het goed is kan het ook zonder credit card. Lees deze help pagina even door:

http://trionworlds.custhe...20credit%20card/related/1

Via de link op die pagina kun je een mailformulier invullen. Als je daar de benodigde info opgeeft koppelt Trion de VIP code aan je account zonder credit card gegevens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
Ik heb ook geen creditcard maar heb via https://www.3vcash.nl/ een online creditcard aangemaakt en zo betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Je kan ook een test cc gebruiken.
Daarna als je code erin staat gewoon je betaal optie verwijderen.

Vanaf 1 maart kan je paypal gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:24
En bam...

het zogenaamd missen van AA is ook geen reden meer om deze game te negeren en af te kraken:

RIFT: Alpha Patch adds Antialiasing to the game

While the Beta-Testers have a break, Trion Worlds is working on improvements for Rift’s latest Alpha Builds. Alpha Build “24-11-A” and “24-12-B” were released in the last Days and bring some minor updates. But the most important advance must be the integration of the Antialiasing options and improvements on it. Maybe the Antialiasing will be available on the next Beta-Test too.

* Antialiasing is now an option under Advanced Video Settings. This reduces the ‘jaggies’ along the outlines of objects by using an edge-smoothing technique.
* Improved antialiasing to behave better with trees and other similar objects.
* Fixed the streaming graphic brokenness after death with antialiasing turned on.

Het wordt steeds beter. _/-\o_

En blijkt maar weer eens dat een game beoordelen op basis van een beta.... |:(

[ Voor 5% gewijzigd door morm op 20-01-2011 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze vinden wel iets anders, meestal is het schieten in open doel bij dat soort :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor

Multensor

wtf

is het zo dat als je pre-ordered meteen een VIP key hoort te krijgen? Ik heb al poosje mn CE, maar ik heb nog niets van een VIP key gezien :(

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
Voor wie nog geen beta key heeft:

http://www.zam.com/giveaways/rift.html

Ik heb de mijne hier net gekregen en er zijn nu nog keys voorradig. Hoe lang dat gaat duren weet niemand dus je zult er snel bij moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RIFT Newsletter Incoming!
The next edition of the Rift Watch newsletter should be hitting inboxes sometime tomorrow. And this one is includes a big surprise!

If you do not currently have a VIP code.... well, you might want to go right now and check your account to make sure you have opted to receive the Rift emails. We wouldn't want you or your friends to miss out!

And while you are at it, you might also want to add DoNotReply@trionworlds.com to your safe sender's list to make sure your copy doesn't get sent to your spam folder. ;)
http://forums.riftgame.co...-RIFT-Newsletter-Incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zogenaamd missen van AA is ook geen reden meer om deze game te negeren en af te kraken:

RIFT: Alpha Patch adds Antialiasing to the game
ik blijf erbij zeggen dat ik me er totaal niet aan stoorde dat het er niet in zat maar ach zoals ik al eerder vermeelde doet trion er atm ALLES aan om hun game zo goed mogelijk aan te passen aan wat de beta testers willen, dit geeft mij echt blizard'esk gevoelens qua support.. "dit heeft goede en slechte kanten natuurlijk"

maar goed, laat je maar zien dat huilen dat het er nooit in gaat komen zoals eerder vermeld was nogal voorbarig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Via Twitter en Facebook via 12game een VIP betakey weten te krijgen voor aankomende maandag, nu wachten waar ik de client kan downloaden :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadrin schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 00:04:

Ik heb de mijne hier net gekregen en er zijn nu nog keys voorradig. Hoe lang dat gaat duren weet niemand dus je zult er snel bij moeten zijn!
bedankt man heb dit forum al een tijd gevolgd en vind het nu wel tijd voor een beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:52

Held! _/-\o_

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetah
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-07 12:20
Heb beta 4 voor 2 a 3 uur gespeeld op mijn vriend z'n Trion account. Was wel gecharmeerd so far maar het was veels te kort :)
Heb nu die VIP key via www.zam.com gekregen dus kan volgende week lekker zelf veel spelen. Es kijken of ik enthousiast genoeg wordt om te preorderen.
Ze hadden bij zam.com 5000 keys maar ze hebben weer nieuwe gekregen. Ze zijn er nog steeds niet doorheen lijkt erop dus wees er snel bij!
Geen idee of deze al genoemd is: http://www.facebook.com/RIFTgame. Via die weg had ik de vip beta key give away gevonden op zam.com. Er lijken wel veel nieuwtjes op te komen iig.

"The plug thing! It's not plugged!!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt inderdaad, nu alleen zien uit te vogelen waar je de game kan spelen. In Trion geeft mijn account aan dat ik een VIP Beta key heb dus dat is in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:29:
Het werkt inderdaad, nu alleen zien uit te vogelen waar je de game kan spelen. In Trion geeft mijn account aan dat ik een VIP Beta key heb dus dat is in orde.
Behalve een key heb je ook een invite nodig, die krijg je per mail van Trion en dan krijg je ook een downloadlink, de rest spreekt voor zich (zolang je maar goed leest, je moet namelijk ergens onderweg ook de EULA nog accepteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha vond al zo vreemd haha, nouja dan even wachten op de email :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Vergeet ZAM, je kunt gewoon via Tweakers.net aan bètakeys komen! :)

Zie http://twitter.com/tweakers/status/28384128944578560 :)

We geven op maandag 24-01 3000 keys weg die toegang geven tot de bètatest van volgende week, en ook geldig zijn voor de twee tests die volgen in februari. Actie gaat lopen op maandag 24 januari, om 12:00 uur. Stay tuned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Paul Hulsebosch schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:48:

We geven op maandag 24-01 3000 keys weg die toegang geven tot de bètatest van volgende week, en ook geldig zijn voor de twee tests die volgen in februari. Actie gaat lopen op maandag 24 januari, om 12:00 uur. Stay tuned!
Te laat :D :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb anders nog geen mail van Trion of iets dergelijks, duurt dat altijd even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Paul Hulsebosch schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:48:

Waar heeft dit nieuws verder op de frontpage gestaan? Ben er niets van tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:35:
Ik heb anders nog geen mail van Trion of iets dergelijks, duurt dat altijd even?
Ja dat kan wel ff duren. Zelfs met een VIP-key kan het zo maar gebeuren dat je de eerstkomende beta-event nog niet toegelaten wordt volgens mij. Je krijgt kort voor het event een mailtje als je bent toegelaten. Ziet er zo uit ongeveer:

Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/uploads/c45449ce08.jpg

Ik weet niet meer hoe lang van tevoren je die invite moet verwachten maar lang is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ik zit nog steeds een beetje in mijn maag met PvP.
Aangezien ik in WaR vrij veilig door PvE gebied kan lopen zonder geganked te worden en in de RvR zone deel kan nemen aan gevechten waar (in theorie) de hele server tegelijk kan vechten alsmede "Warfronts/Scenario's" kan spelen vraag ik me af hoe ik dit met PvP in Rift kan vergelijken.
Als ik het goed heb begrepen kun je op een open PvP server overal worden geganked, hoe zorgt Rift dat je gevechten op redelijke schaal krijgt?

Wat me wel een + lijkt is de cross server Warfronts.

Aan ganken heb ik eigenlijk een broertje dood. Maar gevechten waarbij beide partijen er vol voor gaan vind ik wel super.

[ Voor 10% gewijzigd door Sneezzer op 21-01-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Er zijn PvE, PvP en RP servers, als je niet van PvP houdt kun je dus altijd op een PvE server gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
SnoeiKoei schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:47:
[...]

Ja dat kan wel ff duren. Zelfs met een VIP-key kan het zo maar gebeuren dat je de eerstkomende beta-event nog niet toegelaten wordt volgens mij. Je krijgt kort voor het event een mailtje als je bent toegelaten.
Volgens de FAQ krijg je met een VIP Key toegang tot alle volgende Beta events:

http://forums.riftgame.co...php?5836-Updated-Beta-FAQ
What’s a VIP Key?
VIP keys grant you access to ALL beta events.
De daadwerkelijke uitnodiging voor een event, met daarin de downloadlink, krijg je inderdaad redelijk kort voor aanvang van het event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Shadrin schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:28:
[...]

Volgens de FAQ krijg je met een VIP Key toegang tot alle volgende Beta events:

http://forums.riftgame.co...php?5836-Updated-Beta-FAQ

[...]

De daadwerkelijke uitnodiging voor een event, met daarin de downloadlink, krijg je inderdaad redelijk kort voor aanvang van het event.
ja met een VIP-invite krijg je toegang tot alle komende beta events, maar dan moet je de uitnodiging al wel hebben. Ik heb wel mensen gehoord die voor vorig event al een VIP key kregen en invoerden maar niet op tijd een invite hadden en dus pas komend event kunnen meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abigail zei daarnet op de IRC chat dat meestal de emails aan het einde van de werk dag worden verstuurt , voor degene die met smart zitten te wachten op de mail ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Laatst online: 13-09 19:28
humh misschien heb ik dan geluk. 2 dagen geleden mijn VIP key ingevoerd en heb vanochtend/gisternacht een beta invite gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:46

ResuCigam

BOFH

De invites zijn inderdaad vanmorgen verzonden maar laten we het topic niet vervuilen door nu allemaal "ik zit er in" te gaan posten :)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd genoeg was de eula niet gewijzigt dus hoefde hem niet voor deze beta te accepten

iemand anders diezelfde ervaringen ?
wil niet dat dit toch anders blijkt te zijn en niet gelijk in beta 5 kan beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
voor diegene die ook aangemeld zijn voor de nieuwsbrief krijgen een vip key die namelijk 25x te gebruiken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Is er al een GoT Beta guild of iets dergelijks? Zit nu net de beta 5 naar binnen te trekken. (verkapte ik zit in de beta post)

Hier trouwens 2 filmpjes over het begin.

En de 3de:

[ Voor 13% gewijzigd door junglebeast op 23-01-2011 16:18 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej dankjewel man! heb mijnes in 1 minuut gefixt! nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen kan je nog niet spelen, aanstaande dinsdag pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:18
junglebeast schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 14:35:
Is er al een GoT Beta guild of iets dergelijks? Zit nu net de beta 5 naar binnen te trekken. (verkapte ik zit in de beta post)

Hier trouwens 2 filmpjes over het begin.

[video]

[video]

En er komt ook een 3de over die community quests met Rifts.
Even in die filmpjes is het al hurr durr over die AA :D
Naja Vipcode aangevraagd en accountje aangemaakt. Hopelijk ook invite.
Spel ziet er idd goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat beta info :D

wat meer als de vorige "aleen dates en namen"

Beta 5: Battle of the Ascended

* Jan 25th, 18:00 GMT - Jan 28th, 18:00 GMT
* Levels 1-30 (Guardian and Defiant)
* Access to Scarlet Gorge, Foul Cascade and the Codex Warfront!
* Eight forces all vie for control as the battle for Telara rages on! Take up the mantle as a noble Guardian or a techno-magical Defiant to confront extra-planar forces and enemy players as you explore this dynamic world.
* Play to win! Defeat any player of the opposite faction in Scarlet Gorge or a Warfront and you could be eligible to win an NVIDIA GeForce GTX 460 video card! Terms and conditions apply, click here for details. And In-Game Prize Packs will be given away to ten (10) select players who complete the objective!

Beta 6: Planar War

* Feb 4th, 18:00 GMT - Feb 7th, 18:00 GMT
* Levels 1-35 (Guardian and Defiant)
* Access to Scarwood Reach, King's Breach and the Whitefall Warfront!
* Telara is left in chaos as the elemental planes force their way into reality. The armies of Earth, Water, Air, Fire, Life, and Death launch devastating invasions through the rifts opening across the land. Beat back the invasions and eliminate the planar blight that's eroding this once-peaceful world.
* Play to win! Seal any rift and receive planar loot and you could be eligible to win an NVIDIA GeForce GTX 460 video card! Terms and conditions apply, click here for details. And In-Game Prize Packs will be given away to ten (10) select players who complete the objective!

Beta 7: Telara the Merciless

* Feb 15th, 18:00 GMT - Feb 21nd, 18:00 GMT
* Levels 1-42 (Guardian and Defiant)
* Access to Moonshade, Droughtlands and the Runic Descent Warfront!
* A tireless and unending horde, invaders from the planes continue their assault on Telara. The final (beta) battle is at hand and the fate of the planet depends on the courage and strength of Telara's champions. Become one of the Ascended and fight for a world that's on the brink of losing all hope.
* Play to win! Defeat any dungeon boss and you could be eligible to win an NVIDIA GeForce GTX 460 video card! Terms and conditions apply, click here for details. And In-Game Prize Packs will be given away to ten (10) select players who complete the objective!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

FilePlanet deelt op dit moment ook VIP keys uit.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso heeft iedereen nu wel een beta key met Curse, Zam, Fireplanet en waarschijnlijk nog meer sites die bij elkaar duizenden keys uitgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Vergeet ook niet dat iedereen die geabboneerd is op de Rift newsletter 25 VIP keys heeft gekregen om een legion te inviten :)
En Tweakers geeft morgen nog 2000 of 3000 weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:59
VIP BETA KEY!

Many of you have asked for keys to get your guilds into the RIFT beta, and we hear you! As a special thank-you for subscribing to the newsletter, here is a VIP beta key that can be used 25 times. Now your friends can join the ranks of the Ascended for all remaining beta events. Post it on Facebook or your favorite forum! Tweet it! Shout it from the heavens! It's yours to use as you please.
2YR6-JRWW-R99P-T79D-3KGY

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

SinergyX schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:41:
[...]

Waar heeft dit nieuws verder op de frontpage gestaan? Ben er niets van tegen gekomen.
8)7.. dit ben je niet tegen gekomen omdat dit pas morgen is he ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:07
Net een VIP key gekregen van een vriend van mij (hij had een VIP key gewonnen die op 25 accounts werkt :P).
Wel balen dat je elke keer moet wachten om dan maar enkele dagen te kunnen spelen..

Ik maak trouwens op dat je elke keer een nieuwe client moet downloaden? Dus geen update, maar elke keer the whole thing?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Laatst online: 12-09 22:30
Ik had me ook ingeschreven, zag ik dus dat de beta de 25e begint...ben de 25e voor !!7!! weken weg voor werk.
de beta is dan toch al afgelopen? of weet nog niemand dat?

je hoeft niet opnieuw te downloaden, je client update gewoon.

[ Voor 16% gewijzigd door Cpt.Chaos op 23-01-2011 18:06 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.