[MMORPG] Rift: Planes of Telara Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 75.826 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
Totaal geen problemen met de patcher hier, heerlijk ding. Gaat gewoon goeie snelheid ook.

Ik ga hem trouwens vanavond na me eerste indruk pre-orderen.

Op d2d is hij nu 20% off, en als je in Dollar betaald met Paypal ben je maar rond de ~36 euro kwijt voor de collectors edition.

Aanrader dus! Dit weekend alleen!

PS: Waar je hem besteld zal niks uitmaken, je kan zowel op een EU server spelen als op een NA.

[ Voor 13% gewijzigd door Remz op 07-01-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:52
Remzz schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:26:
Totaal geen problemen met de patcher hier, heerlijk ding. Gaat gewoon goeie snelheid ook.

Op d2d is hij nu 20% off, en als je in Dollar betaald met Paypal ben je maar rond de ~36 euro kwijt voor de collectors edition.

PS: Waar je hem besteld zal niks uitmaken, je kan zowel op een EU server spelen als op een NA.
d2d?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Remzz schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:26:

De snelheid is inderdaad goed echter slaat de patcher geen tijdelijke bestanden op dus zodra je je PC reboot en weer opstart begin je weer vanaf 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
SnoeiKoei:

Direct2Drive. Ik las net ook iets over het gebruiken van actiecode "joker" zodat je 20% korting krijgt (op MMO's en/of RPG's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
http://www.direct2drive.com
-> rechtsboven op US site klikken, je wordt namelijk (waarschijnlijk) geredirect naar UK site waar je 2 euro duurder uit bent.
-> actiecode joker bij checkout invullen
-> Standard: 30 euro, Collector's Edition: 36 euro

[ Voor 3% gewijzigd door Moonborne op 07-01-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf ik ben al bekend bij d2d ?

ik heb deze site nooit gebruikt toch hebben zij mijn info ?

gelinked aan fileplanet oid ?

IGN = fileplanet.. ok :)

overigens komt het na Tax neer op 43,59 euro

Via paypall krijg ik dus het volgende

Subtotal:
$47.96
Tax:
$9.11

Total Cost:
$57.07

Zou ik met een creditcard betalen betaal ik overigens 0 belasting .. leuk hoor

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Vraagje:
Hoe is de verhouding PVE t.o.v. PVP in dit spel?
Is PVP gescheiden van PVE-content of is het world-PVP?
M.a.w. is dit spel ook leuk als je niet van PVP houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt op PVE servers spelen
maar je hebt zoals in wow gewoon contested zones etc

ook zal het net als in wow vooral om PVP via battlegrounds gaan vermoed ik

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:41:
probleem van een hoop van de laatste MMO's is dat de DEV's vaak in azie zitten..
Neem aion Bijv, daar word gewoon geen kloot gegeven om de europese en NA markt.. aangezien Aion azie meer dan goed loopt.

goed spel, slechte doorontwikkeling en support voor de westerse markt..
zo zijn er nog wel een aantal..

Het grote voordeel van TRION is dat het dus westers is en zich dus eerder met de westerse markt zou bemoeien dan de aziatische.

ik ben iig die Massa MMO spam uit korea meer dan zat.. hooray voor een fatsoenlijke westerse mmo!
Ik keek meer richting AoC en LotrO, maar ook DNDO of WHO waren afaik non-asian brouwsels die nu niet bepaald een super succes zijn geworden. (zeker als je dit tegen Allods of RoM wegzet qua genre). Aion is natuurlijk niet alleen qua developer, maar puur NCsoft zelf, zij hebben geen Europese vestiging meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt maar ik moet zeggen dat mijn ervaringen met AoC en wHO een stuk slechter waren tijdens de beta..
goed ik heb me juist de laatste tijd veel in die aziatische troep gestopt.. vandaar mijn laatste mmo kans ligt atm bij de westerse markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Tot mijn verbazing heb ik ook een beta invite :)
Vroeg me al af wanneer dat ging gebeuren, aangezien ik me al een tijdje terug had aangemeld.

Nu gelijk maar even de client binnenhalen dan!

Ook mijn 1ste beta invite ever.
Enige nadeel nu is dat ik supertraag internet heb, alhoewel ik alles om 19:00 wel binnen moet hebben.
(Hopelijk)

[ Voor 28% gewijzigd door S.J_84 op 07-01-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:51
Zowaar zowaar, ook ik heb een beta invite gekregen. dit is de èèrste game waar ik een invite voor krijg, ondanks dat ik me bij heel veel beta's ingeschreven heb.

Ben benieuwd naar de game! alles is up to date en geinstalleerd, wat trouwens bijzonder soepel en snel ging (max download snelheid van 2.9 MB per seconde gehaald) , en ben nu aan het wachten tot de servers online gaan.dit zou zo rond 7 uur vanavond moeten gebeuren, van wat ik heb begrepen. vond het intro filmpje wel erg vet, als de game ook zo is dan komt het goed :)

Ik zal morgen later op de dag eens wat ervaringen posten.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Visgek24 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:08:
Zowaar zowaar, ook ik heb een beta invite gekregen. dit is de èèrste game waar ik een invite voor krijg, ondanks dat ik me bij heel veel beta's ingeschreven heb.

Ben benieuwd naar de game! alles is up to date en geinstalleerd, wat trouwens bijzonder soepel en snel ging (max download snelheid van 2.9 MB per seconde gehaald) , en ben nu aan het wachten tot de servers online gaan.dit zou zo rond 7 uur vanavond moeten gebeuren, van wat ik heb begrepen. vond het intro filmpje wel erg vet, als de game ook zo is dan komt het goed :)

Ik zal morgen later op de dag eens wat ervaringen posten.
Inderdaad, het gaat voor ons open om 19.00 (18.00 GMT).
Zou leuk zijn als mensen hier wat ervaringen kunnen posten over de gameplay/class die ze spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:50
Ik heb ook een beta invite gehad n.a.v. mijn pre-order. De beta begint om 10:00 AM PST, en dat is 19:00 vanavond onze tijd als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mior schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:14:
Ik heb ook een beta invite gehad n.a.v. mijn pre-order. De beta begint om 10:00 AM PST, en dat is 19:00 vanavond onze tijd als ik me niet vergis.
volgens mij 18.00, PST is -8 door wintertijd -9 met zomertijd.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Dakreal schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:52:
[...]

volgens mij 18.00, PST is -8 door wintertijd -9 met zomertijd.
Op de site zelf staat erbij GMT 18.00 en wij zitten 1 uur later dan GMT dus ik neem aan 19.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Heraclius schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:08:
[...]

Op de site zelf staat erbij GMT 18.00 en wij zitten 1 uur later dan GMT dus ik neem aan 19.00?
You = right. ( net even opgezocht :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die op de PVE server gaan spelen of al spelen ff PM sturen naar Tyrlith als je een guild zoekt

is dan wel niet got only maar ik speel al sinds beta 1 en help ieder met evt vragen

overigens
wat ervaringen

ik speel Riftblade(26)/Champion/Beastmaster op mn eerste spec [dps/pvp]
en Reaver(18)/Paladin(8)/Void op mn 2de spec "tank pve" sja en pure healthpool is cool voor pvp ook :D

bijde erg sterke specs binnen de warrior class

moet zeggen dat tot nu toe low lvl gameplay mij erg bevalt

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ben ingame nu, ziet er wel tof uit, kan alleen geen AA vinden onder video options, jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net even de beta gespeeld.
Ben een lvl 5 assassin.
Leuk spel en mooie graphics.
Geen last van lag op ultra settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ben atm een uhm lvl 6 warlock/necro/chloromancer... had me nog niet verdiept in deze game dus alles is nog een beetje wennen qua soulpoints en hoe deze op een fatsoenlijk manier te spenden, maar ziet er aardig uit allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:06:
Ben ingame nu, ziet er wel tof uit, kan alleen geen AA vinden onder video options, jammer!
advanced graphics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ook even tijdje gespeeld, krijg wel nonstop foutmeldingen, vooraf kreeg ik al een popup over mijn videokaart/drivers :P Concept is wel interessant, in een ander jasje heb ik dit al eerder gezien.

Maar ben nog niet echt overtuigt dat dit een p2p waardig spel is.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Ik heb nu een level 12 Warlord, Paladin, en die pet class.
Tot nu toe heb ik vrijwel al mijn punten aan de warlord skills besteed en 4 aan de pet skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Staat geen AA hoor, en had begrepen dat de engine die RIFT gebruikt ook geen AA ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:50
gebruik nu batman als promo-code bij direct2drive uk
dus geen vat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Dit wordt voor mij de eerste mmo die eindelijk goed gaat uitkomen met release.
Hele actieve community waar de devs echt luisteren naar de mensen.

En zeg nou zelf, zoveel classes en combo's, dat maakt het spel wel effe wat moeilijker dan het standaard ik kies een class en heb standard spells.

voor diegene die de game gaan spelen, een actieve guild nodig hebben en van pvp houden kunnen bij de guild Mystical-Awakening aanmelden.

http://www.mystical-awake...-and-paste-for-your-apps/

Overigens doen wij natuurlijk ook aan pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Zit er in rift ook een knop die automatisch screenshots opslaat?
Om aldoor mijn screenshots in een tekenprogramma te moeten plakken vind ik te veel werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
je kunt altijd fraps daarvoor gebruiken, en mischien moet je bij options kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:47:
via direct2drive en dan de us versie kan je met de actie code 'joker' 20% korting krijgen op alle mmo's

digital collectors edition kost dan 45,99 euro in plaats van 59,99 euro
Krijg je dan niet een versie die alleen op US Servers speelbaar is?

Iemand al een preorder gezien bij een Nederlandse winkel/webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Maakt niet uit waar je hem koopt, je kan op NA of EU servers spelen bij Retail, mag je zelf kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
er is geen EU/US versie

Enige verschil is dat ubisoft voor de boxed versies in eu gaat zorgen
vandaar dat het mischien lastig is om de game nu al te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

@Ryatzu: Jij zegt dat rift veel beter wordt voor casual gamers dan WoW? WoW is casual-heaven, niks kost moeite en alles wordt voorgeschoteld en verloopt vloeiend.. meer casual friendly dan WoW wordt het niet.

En als het nog meer casual wordt dan WoW, zal deze game hard floppen. zeer hard. Mark my words.
Volgens mij bedoelde je iets anders. ;)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vind de 2 verhalen wel mooi uitgewerkt, hoe je grappig genoeg uiteindelijk dus tegen over elkaar's start gebied komt te zitten (kwam ik pas later achter :P). Persoonlijk voorkeur naar Ascended, Guardians vind ik wat cheap verhaaltje :P

De classes an sich, ondanks het hybride systeem is dit systeem nog steeds vrij gelimiteerd en ik verwacht dat 'pure' specs alsnog beter zijn dan exotische hybrids. Grootste nadeel vind ik nog wel de pets, elke class heeft er minimaal 1, maar ze voegen zeker de eerste lvls echt 0,0 toe qua dmg of qua agro.

Maar hele game is wel compleet, quests zitten goed in elkaar (al is het wat liniear), grootste nadeel tijdens beta was het wel zoeken van je quest mobs die door 20+ mensen worden gezocht, al komt het bizarre gros van de qeusts uit op simpele talk-to, kill mob for x, click glowy. Animaties zitten goed in elkaar, erg benieuwd hoe de skills op hogere lvls zijn, Necromancer viel wat tegen qua class.

Ingame hoorde ik veel mensen over framerate issues, ondanks mijn verse 5870 moet ik toegeven dat ik ook niet op de hoogste settings kon gaan draaien zonder hard onder de 20fps te duiken, zelfs na de 10.10e hotfix.

Per saldo, erg leuke game en lijkt niet zulke issues te gaan krijgen als recente FF14 release. Of het een AoC principe wordt waar pas veel verderop blijkt dat het veel content mist of veel dingen nog niet af zijn, dat zien we wel over een maandje of 2 :P Of ik het spel ga kopen? Weet ik nog niet. Ik heb nog geen 'whieee' factor gevonden die het p2p element zou rechtvaardigen.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 10-01-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dit weekend lekker bezig gweest. Wat hierboven ook al genoemd wordt, dit is 1 van de weinige pc's waar mijn pc op max instelligen onder de 30 fps duikt. Ik zat op 29 met alles max op 1920x1200.

Als je deze settings op max zet ziet het er wel geweldig uit zeg. Tot in de kleinste details is te zien.

Verder heb ik een Marksman/Ranger/Saboteur gemaakt, die is lvl 22 geworden. Wat een lol is dat in PvP. Je kite alles plat :p

Mijn bevindingen zijn erg positief, en ik denk zelf dat ik het wel ga proberen met release.
Wat ik niet ga doen is digital pre-order, ik heb graag het doosje met een boekje ;-)

Die moet namelijk goed doorgelezen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
SinergyX schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:38:
Persoonlijk voorkeur naar Ascended, Guardians vind ik wat cheap verhaaltje :P
Defiant bedoel je?

Ik heb hetzelfde, Guardians is te simpel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ach natuurlijk, beide zijn ascended :P Defiant inderdaad. Kreeg er snel een Asmo versus Elyos gevoel bij (Aion), enkel voelde Elyos wat meer 'heroic' dan de Guardians. Zeker laatste cutscene van Defiant vind ik veel indrukwekkender dan een paar gods die je een 2de kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:46

ResuCigam

BOFH

Ik heb dit weekend ook Rift eens geprobeerd en ik ben niet echt zwaar onder de indruk. Op zich speelt het spel wel lekker weg maar dat komt ook omdat de quests extreem makkelijk zijn. Mijn cleric was binnen 1 (!) dag al lvl20... Verder is het spel (althans tot lvl20) erg linear: je kunt vaak maar 1 of 2 quests tegelijk krijgen, meer is er gewoon niet te doen... Het oogt redelijk en speelt soepel maar ik ben bang dat ik hier veel te snel op uitgekeken ben.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
SinergyX schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:02:
Ach natuurlijk, beide zijn ascended :P Defiant inderdaad. Kreeg er snel een Asmo versus Elyos gevoel bij (Aion), enkel voelde Elyos wat meer 'heroic' dan de Guardians. Zeker laatste cutscene van Defiant vind ik veel indrukwekkender dan een paar gods die je een 2de kans geven.
Klopt. Alhoewel is meer als een jaar Elyos heb gespeelt op Aion. Asmo's hadden misschien dan alles wel wat mooier als Elyos, maar het gevoel zat daar niet goed.

Nu speel ik zelf Defiant en hou totaal niet van de Guardian setting. Zelfde had ik bij WoW, ik speelde liever Horde dan Alliance(zover ik ooit heb gespeelt, de trail).

De community gaat dan ook voor 60-70% voor Defiant. Hopelijk gaat dit geen problemen geven bij de retail zoals dat kwam in Aion(iedereen was Elyos).

Verder wat je hier ook nog leest is dat alles erg lineair is. Klopt, en zelf vind ik ook dat heel veel dingen daardoor niet goed worden uitgelegd. Ik snap namelijk geen bal van crafting/mining ofzo. Ook snap ik niks van die Story quests, die hebben namelijk geen marker ofzo.

Toch heb ik hem gepre-ordered gisteren bij D2D, CE edition voor 39 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Inderdaad, ik had een Guardian aangemaakt, startgebied lekker rustig etc. wat doorgewandeld.
Toen had ik een Deviant aangemaakt en BAM, wat een drukte zeg, niet normaal.. :|

Ik denk nog steeds dat deze game gaat floppen door te weinig "exposure".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Ik weet niet, als je kijkt naar de playerbase groeit deze toch weer met zo'n 10, a 20k per week. En het duurt nog iets minder als 3 maanden voordat release er is. Ik verwacht dat ze in Februari pas echt gaan beginnen met advertisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Laatst online: 13-09 19:28
Weet iemand of je daadwerkelijk geleerde skills kan resetten? ik heb een aantal filmpjes doorgelopen maar dat was nou niet echt duidelijk.

2de is, blijkbaar kan je alleen betalen met een credit card? weet iemand of er ook payment methods ondersteund zullen gaan worden als ideal of paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
je kan je skills per build resetten
dus niet de souls die je gekozen hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
kaluro2 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 08:29:
@Ryatzu: Jij zegt dat rift veel beter wordt voor casual gamers dan WoW? WoW is casual-heaven, niks kost moeite en alles wordt voorgeschoteld en verloopt vloeiend.. meer casual friendly dan WoW wordt het niet.

En als het nog meer casual wordt dan WoW, zal deze game hard floppen. zeer hard. Mark my words.
Volgens mij bedoelde je iets anders. ;)
Daar bedoel ik niet meer over het verdienen van dingen.
Maar ik bedoel het aantal tijd dat je hebt om te spelen, een uurtje ofzo bijvoorbeeld.

Dan kijk je gewoon effe op je map waar een rift is of je gaat simpel effe pvpén.
Momenteel verdien je bijna niets met exp, alleen punten om vanaf lvl 25 wat nieuwe armor te krijgen.

Geen pvp stats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ryatzu schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:58:
je kan je skills per build resetten
dus niet de souls die je gekozen hebt
Volgens mij kon je dit gewoon bij de trainer doen, ik heb 3x mijn volledige set(necro/dominator/nogwat) gereset.
Ryatzu schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:00:
Daar bedoel ik niet meer over het verdienen van dingen.
Maar ik bedoel het aantal tijd dat je hebt om te spelen, een uurtje ofzo bijvoorbeeld.

Dan kijk je gewoon effe op je map waar een rift is of je gaat simpel effe pvpén.
Momenteel verdien je bijna niets met exp, alleen punten om vanaf lvl 25 wat nieuwe armor te krijgen.

Geen pvp stats!
Al merk ik dat non-pvp-geared/skills veelal niet echt gebalanseerd zijn, Guildwars heeft PVP versies van de skills, WoW heeft gear en Aion heeft er een mix van.

Ik ken vooralsnog geen enkele game waar je gewoon in een 'wachtrij' gaat staan en je mag je ding gaan doen, of je nu newbie bent of cap-lvl. In dat opzicht wint WoW zo'n beetje elke casual wedstrijd (of dat nu positief is.. vraag 2 :P).

[ Voor 59% gewijzigd door SinergyX op 10-01-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:16:
[...]

Volgens mij kon je dit gewoon bij de trainer doen, ik heb 3x mijn volledige set(necro/dominator/nogwat) gereset.

[...]

Al merk ik dat non-pvp-geared/skills veelal niet echt gebalanseerd zijn, Guildwars heeft PVP versies van de skills, WoW heeft gear en Aion heeft er een mix van.

Ik ken vooralsnog geen enkele game waar je gewoon in een 'wachtrij' gaat staan en je mag je ding gaan doen, of je nu newbie bent of cap-lvl. In dat opzicht wint WoW zo'n beetje elke casual wedstrijd (of dat nu positief is.. vraag 2 :P).
Rift heeft precies dezelfde mogelijkheden. Je kunt queuen voor Warfronts (bg's) waar je ook bent. En dan kom je gewoon in een queue terecht.

m.b.t. lineaire quest's:

Ik vind het allemaal wel meevallen, als het wel zo is, dan is WoW precies hetzelfde, zeker na de huidige expension.
Daarnaast heeft WoW geen veranderende omgeving, dat is altijd statisch.
Met Rift heb je dat er de volgende keer als je er bent misschien wel een foothold staat, of dat er troepen langslopen van een Rift.

Daarnaast heb je VEEEL meer professions, en veel meer manieren van builds.
Vergeleken met Rift, heeft WoW alleen z'n reputatie. Voor de rest wordt het in mijn mening voorbij gestreeft.

[ Voor 0% gewijzigd door Dakreal op 11-01-2011 10:12 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:38
Heb zelf in alle beta's meegedaan ( beta 1 t/m 4 ) vind persoonlijk de defiants het leukste. Laatste beta natuurlijk even gepvpt en wat gefrapsed.

YouTube: Rift Beta 4 Warfront ( Bard )

Het is PVP in warfront met een Bard. Heb bijna alles op medium ( oude pc :p ) en shadows uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
hellfighter87 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:43:
Weet iemand of je daadwerkelijk geleerde skills kan resetten? ik heb een aantal filmpjes doorgelopen maar dat was nou niet echt duidelijk.

2de is, blijkbaar kan je alleen betalen met een credit card? weet iemand of er ook payment methods ondersteund zullen gaan worden als ideal of paypal?
Je kan je skills gewoon er af halen en er weer bij doen zovaak jij wilt, en dat kost niks.
Je souls kan je resetten bij je trainer, volgens mij kost het 30gold om er weer eentje nieuwe te kopen, en daarna 1 platinum. Maar dit heb ik nog niet gedaan. Ga wel m'n marksman/ranger/sab omzetten naar marksman/ranger/ en iets anders.

Momenteel is alleen credit card mogelijk. Maar per 1 maart zal ook PayPal mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
YouTube: Rift Beta 4 - The Black Garden Warfront
Als ik deze zo bekijk, qua skill-grafisch ben ik helemaal niet onder de indruk, beetje AoC meets GW met hit&run techniek maar zonder enige vorm van grafisch spektakel. (Ik ben meer iets van dit:@1.21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 13:14:
YouTube: Rift Beta 4 - The Black Garden Warfront
Als ik deze zo bekijk, qua skill-grafisch ben ik helemaal niet onder de indruk, beetje AoC meets GW met hit&run techniek maar zonder enige vorm van grafisch spektakel. (Ik ben meer iets van dit:@1.21)
Heb je ook gelezen dat hij het op Medium heeft staan met schaduw effecten uit?
Het spel kan ook op Ultra namelijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En wat veranderd dat qua spells? blijven simpele balletjes en lichteffecten, staat buiten shadows of extra details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
Grafisch is het inderdaad niet het allermooiste. Maar in de beta client is AA nog niet unlocked, weet niet zeker of dit nog in de beta's komt of met release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Laatst online: 13-09 19:28
chrusherman schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:23:
Heb zelf in alle beta's meegedaan ( beta 1 t/m 4 ) vind persoonlijk de defiants het leukste. Laatste beta natuurlijk even gepvpt en wat gefrapsed.

YouTube: Rift Beta 4 Warfront ( Bard )

Het is PVP in warfront met een Bard. Heb bijna alles op medium ( oude pc :p ) en shadows uit.
Ik heb ff gekeken. maar hoe ziej e eigenlijk welke kleur bij jou hoord? je hebt blijkbaar rood en blauw? maar ik kan neit zomaar ontdekken in welk team jij nou zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
hellfighter87 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:26:
[...]

Ik heb ff gekeken. maar hoe ziej e eigenlijk welke kleur bij jou hoord? je hebt blijkbaar rood en blauw? maar ik kan neit zomaar ontdekken in welk team jij nou zit
Defiant = rood
Guardians zijn blauw

Volgens mij was hij Defiant.
SinergyX schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:10:
En wat veranderd dat qua spells? blijven simpele balletjes en lichteffecten, staat buiten shadows of extra details.
Laat ik het zo zeggen, op Medium staan alle particles uit, en je kunt het scalen tot iets van 0-700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:07:
[...]

Rift heeft precies dezelfde mogelijkheden. Je kunt queuen voor Warfronts (bg's) waar je ook bent. En dan kom je gewoon in een queue terecht.

m.b.t. lineaire quest's:

Ik vind het allemaal wel meevallen, als het wel zo is, dan is WoW precies hetzelfde, zeker na de huidige expension.
Met Rift heb je dat er de volgende keer als je er bent misschien wel een foothold staat, of dat er troepen langslopen van een Rift.

Daarnaast heb je VEEEL meer professions, en veel meer manieren van builds.
Vergeleken met Rift, heeft WoW alleen z'n reputatie. Voor de rest wordt het in mijn mening voorbij gestreeft.
Ik heb in de 4e closed beta event gespeeld nadat ik dezelfde dag dat ik het spel tegenkwam nog geinvite werd en vind het zo goed dat ik het zeker ga preorderen, maar dit is toch wel een erge fanboy-post zeg :O

"VEEEEEEEL" meer professions dan WoW? Minder.
Rift: •Apothecary (Rift Profession)
•Armorsmith (Rift Profession)
•Artificer (Rift Profession)
•Butchering (Rift Profession)
•Foraging (Rift Profession)
•Mining (Rift Profession)
•Outfitter (Rift Profession)
•Runecrafting (Rift Profession)
•Weaponsmith (Rift Profession)
WoW:
Skinning
Herbalism
Mining
Alchemy
Blacksmithing
Enchanting
Engineering
Leatherworking
Tailoring

9vs10.

Veel meer builds? Ach, als Rogue is het nu al duidelijk. Bard = Support, Assassin = PvP Spec, Bladedancer = melee PvE spec, Riftstalker = Tank Spec, Ranger = Solo spec, Marksman = Ranged PvE spec.
Er gaat uiteindelijk voor elke rol 1 spec de beste zijn, en die zal 90% van de mensen gaan spelen, zo simpel is het.
En die Rifts.. Tsja, in het begin is leuk hoor, vooral zo'n grote invasion waar je met een raid van rift naar rift gaat, maar ik denk dat ik het na een paar weken erg zat wordt. Gelukkig zullen de rift spawns minder frequent zijn dan in de 4e cbt event.

Gelukkig vind ik ondanks dit alles de game nog steeds pre-order waardig _/-\o_
Nog anderhalve maand :9~

Ik zat ook al naar guilds te kijken, maar het viel me op dat tot nu toe ongeveer 45% van de guilds Guardians gaat spelen, 45% het nog niet weet en echt 10% Defiant gaat.. Dat valt me toch echt tegen, vooral omdat ik echt altijd al een grote afkeer heb gehad van Alliance-achtige factions :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Je vergeet de soul builds die je kan combineren met classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
Er zijn ook classes die unlocked kunnen worden doormiddel van pvp. Weet zo snel de namen niet maar dat zijn er ook weer 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook zijn er souls die unlocked worden via PVE en raids die nu nog niet bekend zijn ;)
overigens dat WoW geen veranderende omgevingen heeft is bullshit.. het is aleen wat minder dynamisch dan rift

er zijn nogsteeds multiphase zones namelijk "zones die veranderen door de questline te volgen"

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 08:47:
ook zijn er souls die unlocked worden via PVE en raids die nu nog niet bekend zijn ;)

[...]

overigens dat WoW geen veranderende omgevingen heeft is bullshit.. het is aleen wat minder dynamisch dan rift

er zijn nogsteeds multiphase zones namelijk "zones die veranderen door de questline te volgen"
Ja, en daarna veranderen ze nooit meer. of als je de quest's niet doet veranderen ze ook niet.

Ik ben geen fanboy hoor zoals ik alweer afgeschilderd wordt. Laatste post weer voor mij in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Ik heb alleen WaR heel veel gespeeld aangezien ik echt een pvp speler ben. Pve doe ik eigenlijk alleen als ik even wil relaxen/grinden. Dungeons vind ik overigens wel erg leuk om meerdere dagen mee bezig te zijn.

Ik heb naast WaR ook LOTRO en AION geprobeerd maar ik haak helaas toch af als ik niet genoeg pvp heb. Zit er in Rift ook openworld PVP? Zodat ik niet altijd in een queue hoef te staan wachten en dan tegen een premade aanloop...
Heb je ook echt het gevoel dat er 2 partijen zijn?
En hoe zit het met je gear, slijt dit?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Sneezzer schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:06:
Ik heb alleen WaR heel veel gespeeld aangezien ik echt een pvp speler ben. Pve doe ik eigenlijk alleen als ik even wil relaxen/grinden. Dungeons vind ik overigens wel erg leuk om meerdere dagen mee bezig te zijn.

Ik heb naast WaR ook LOTRO en AION geprobeerd maar ik haak helaas toch af als ik niet genoeg pvp heb. Zit er in Rift ook openworld PVP? Zodat ik niet altijd in een queue hoef te staan wachten en dan tegen een premade aanloop...
Heb je ook echt het gevoel dat er 2 partijen zijn?
En hoe zit het met je gear, slijt dit?
Aion niet genoeg PvP? Heb je waarschijnlijk niet al te lang gespeeld dan.

Van Rift heb ik nog geen PvP gezien, maar er zijn PvP servers met open world pvp zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we vanuit Ubisoft eens aardig doen en een paar VIP Beta Keys uitdelen? Eerst komende beta zal plaatsvinden in het weekend van 25 januari.

Wie heeft er interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Free trials bij de launch vind ik interessanter, beta's ken ik nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gimme gimme! Spel ziet er nice uit :D Zou m'n eerste MMORPG worden die ik ga proberen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:18:
Zullen we vanuit Ubisoft eens aardig doen en een paar VIP Beta Keys uitdelen? Eerst komende beta zal plaatsvinden in het weekend van 25 januari.

Wie heeft er interesse?
Ja Zeker!! (als het kan zelfs 2 keys (ook voor mijn vriendinnetje ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmmm.... free trials zijn idd ook zeker geen slecht idee..

maar voor een ieder die toch nog even de beta wilt uitproberen --> zie hier!

vgtnw84kqq2mbxvkqqez

4uus2xphwgjutayxxzrm

yvwvwxu36mzkajwfqsca

rujymbrxj6vqytmzwxna

dvvydfzh3agffyyekgqs

Dit is een gevalletje first comes, first serves! :D

Enjoy!
Leon

Oja, als jullie nou vragen hebben over Rift, dont be shy --> leon.winkler@ubisoft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:24:
Oja, als jullie nou vragen hebben over Rift, dont be shy --> leon.winkler@ubisoft.com
weet jij msch wat de volgende beta in gaat houden en zouden wij dit mogen weten ? :>

de laatste ging natuurlijk over alle warfronts word dit doorgezet "zie beta 1-3 waar de content vrij gelijk bleef."
word in de volgende beta bijvoorbeeld het lvlcap weer verhoogd?

en hoe ver is ubisoft al met de boxed version "ik zou graag een boxed CE bestellen maar ik heb vernomen dat jullie binnen europa de distributie doen."

waneer kunnen wij die preorderen ipv de digitale versie?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Servers van Trion schijnen in Amsterdam te staan, dat heeft dan weer voordeeltje :P

Maarja, ik blijf het een 'jack of all, master of none' vinden, ik kijk over een paar maanden wel hoe de playerbase ervoor staat.

Oh toch vraagje, zover ik weet zijn de pre-order goodies afhankelijk bij welke retailer je de pre-order haalt (dacht de weapon enchant), heeft Ubisoft maar 1 soort beschikbaar? Al is het maar om weer een game bij mijn CE verzameling toe te voegen :P

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:39:
[...]

weet jij msch wat de volgende beta in gaat houden en zouden wij dit mogen weten ? :>

de laatste ging natuurlijk over alle warfronts word dit doorgezet "zie beta 1-3 waar de content vrij gelijk bleef."

en hoe ver is ubisoft al met de boxed version "ik zou graag een boxed CE bestellen maar ik heb vernomen dat jullie binnen europa de distributie doen."

waneer kunnen wij die preorderen ipv de digitale versie?
Vraag 1: ja dat weet ik, maar mag dat nog niet zeggen (sorry)

Vraag 2: yes

Vraag 3: als het goed is komt de CE ook in de preorder, weet alleen nog niet bij welke retailers dit het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:39:
[...]

Rift Beta Events
* -“Warfronts!” event four: 1/7-1/10
* -“Battle of the Ascends” event five: 1/25-1/27
* -“Planar War” event six: 2/4-2/7
* -“Telara the Merciless” event seven: 2/15-2/22
Gevonden op GameBreaker.tv

Ik ga ervanuit dat de naam van de beta de inhoud weergeeft ;)

Zelf heb ik niet in beta 3 gespeeld, maar het schijnt dat de level cap toen op 20 lag, tijdens beta 4 was de cap 27.
Dit is ook speculatie, maar ik verwacht dat Trion ook wil dat de hogere levels getest worden en dat de cap elke beta verhoogd zal worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Jegorex op 12-01-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu

Wie heeft er interesse?
Mischien kan je ons vertellen wanneer ubisoft de game EU gaat uitbrengen?
Aangezien ik nog nergens de game kan pre-orderen in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:06:
[...]

4 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegorex schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:51:
[...]

[...]

Gevonden op GameBreaker.tv

Ik ga ervanuit dat de naam van de beta de inhoud weergeeft ;)

Zelf heb ik niet in beta 3 gespeeld, maar het schijnt dat de level cap toen op 20 lag, tijdens beta 4 was de cap 27.
Dit is ook speculatie, maar ik verwacht dat Trion ook wil dat de hogere levels getest worden en dat de cap elke beta verhoogd zal worden.
dat weet ik wel , heb namelijk alle beta's meegemaakt, maar de vraag was dus idd of er dus een raise komt voor beta 4 "zie ref beta 1-3 voor idem levelcap"

ik betwijfel atm dat de 25ste het al verhoogd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Ryatzu schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:06:
[...]

Direct2Drive of Steam.

Boxed versie is nog niet verkrijgbaar dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Laatst in beta 4 voor het eerst gespeeld, na het weekend een lvl 23 Marksman / Nightblade / Riftstalker.

/played 26 uur

niet goed.... niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Laatst had hier iemand een lijstje neergeplempd met beta 4 tm 7, datums, en namen. Alleen ik kan deze niet meer terug vinden. Wie o wie heeft hem verwijderd ;)

Ik kwam toevallig dit op google tegen, zelfde lijstje als eerst.

Leon, kan jij dit bevestigen?
Rift Beta Events
* -“Warfronts!” event four: 1/7-1/10
* -“Battle of the Ascends” event five: 1/25-1/27
* -“Planar War” event six: 2/4-2/7
* -“Telara the Merciless” event seven: 2/15-2/22

[ Voor 74% gewijzigd door Remz op 12-01-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MorDrakka schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:02:
Laatst in beta 4 voor het eerst gespeeld, na het weekend een lvl 23 Marksman / Nightblade / Riftstalker.

/played 26 uur

niet goed.... niet goed...
haha jij dacht dat jij erg was ?:D
kheb vol blauwe gear op mn beta char alles lvl 21+ (27 warrior)

PVP soul VEEL teveel favor
riftblade/champion/beastmaster pve dps build
reaver/paladin/void tank build met 3.6k HP
en een PVPsoul/Champion build voor warfronts "2shot clothies"

ik ben echt hooked aan rift :>
tis jammer overigens dat er geen armory is oid

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
Die armory zal wel komen als de game eenmaal uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vast wel :D
aleen was het nu wel leuk geweest om mn addict-peen even te displayen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrusherman
Ja ik heb hetzelfde "probleem" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chronos
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:02

RIFT™ “BATTLE OF THE ASCENDED” BETA EVENT KICKS OFF JANUARY 25

Over One Million Hours of Playtime Logged in Most Recent Beta Event

Trion today announced dates for the fifth Rift™ closed beta event, “Battle of the Ascended.” The event is scheduled to kick off at 10 AM PST Tuesday, January 25th and end at 10 AM PST Friday, January 28th. As Trion’s hotly anticipated MMORPG draws closer to launch, the closed beta events continue to grow in popularity and scope, with “Battle of the Ascended” featuring a raised level cap to 30, access to the Scarlet Gorge zone, and the opening of the Foul Cascade dungeon.

In Rift statistical news, players in last weekend’s “Warfronts” beta logged over one million hours of total playtime during the three day event. The Black Garden and Codex PvP warfronts, which debuted then, will also be available to play during the next event.

Mid week event helaasch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd... daar gaan we.. werk > rift > zeer kort slapen.. > werk > rift

gaat mn werkgever leuk vinden :D

ben igg erg blij dat het lvlcap niet ENORM veel hoger is

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Moet zeggen dat het er wel leuk uitziet allemaal , word maar eens tijd dat ik een beta key krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Keys op pagina 7 zijn allemaal al vergeven, mocht iemand dat nog willen proberen ;) Ik ben ook wel geïnteresseerd in het spel, vooral omdat het er weer eens wat beter uitziet dan je gemiddelde MMORPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er interesse?
ik heb wel interessen hiervoor heb nu veel over gelezen en ben klaar om het zelf een te spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:52
Ik ook! Hopelijk heeft Ubisoft vaker zo'n goede bui! (hint)

Ik heb in een eerdere beta-event gespeeld maar mijn key was voor maar 1 event blijkbaar, laatste keer kwam ik er niet meer in. Geen VIP-key dus.

[ Voor 55% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-01-2011 11:04 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan heb je een standaard key die geeft je kans op een beta idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
weet iemand of AA nog gaat komen?
ik hoor telkens in game discussies erover en er wordt hele tijd gezegd dat de engine geen anti aliasing ondersteund. ik heb hier een flinke kast staan die makkelijk alles op ultra draait maar de graphics zagen er als nog belabberd uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:51
Inderdaad.. en dat is ook mijn mening.

Ik heb het spel gespeeld (de beta dus) , en grafisch kan het spel er ontzettend mooi uit zien, maar aan de andere kant ook enorm slecht. de engine ondersteunt geen AA (in dit jaar? kom op) met als gevolg dat je toch behoorlijk veel kartelranden krijgt. als dit er nu niet in zit , zal dit waarschijnlijk ook niet komen , omdat ze anders de hele engine overhoop moeten halen. Tevens is het ook zo dat als ja AA forceert via de drivers, dat het spel gewoon bepaalde beelden weglaat en dus onspeelbaar is. het is dus een behoorlijke limitatie.

Voor de rest is het toch meer van hetzelfde. op het skill systeem na , met de diverse souls e.d , dat is op zich wel leuk uitgedacht.

Maar mijn spel zal het niet worden. ik zie te weinig vernieuwing om deze mmo op te pakken, dan blijf ik toch liever bij World of Warcraft (om flame wars te voorkomen, ja het is een heel ander spel en blabla appels en peren, maar in the end, een mmo is een mmo).

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt het over BETA, klagen over iets wat nog in ontwikkeling is heb je niets aan..
het draait op de zelfde engine als war en WAR kon tijdens retail ook gewoon forced AA via nhance/ccc draaien..

en dus ?
im pretty sure there is a directx9 limitation where you cannot have HDR (high dynamic range) lighting AND AA on at the same time.... thats why AA is missing... need directx 10-11 engine to do both... so they chose good lighting over AA...
heb ik liever HdR dan AA waneer AA gewoon weg te forceren is "nadat de game "retail" en wat meer stabiel is"

maar wat mij betreft blijf je gewoon bij WoW hoor.
met de mentaliteit dat WoW altijd maar beter is zul je er dus nooit van afstappen ;)

maar klagen over iets wat atm in beta is en je conclusies daar op baseren is wel heel zwak imo
geniet van rift nu je gratis mag proberen, feedback "likes & do not like" idee'en via het spel.. en dan zou het mischien toch nog iets kunnen worden.. however ik speel het al sinds beta 1 op ultra en de AA issues storen mij totaaaaal niet

[ Voor 141% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Waarom heb ik de irrationele behoefte om wat Rift te gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:24
Visgek24:

Blijf jij dan maar lekker in WoW. Geloof niet dat iemand met zo'n instelling door Rift-spelers gemist wordt.

Je mening en houding ten opzichte van een spel baseren op een beta zonder AA die verder als 1 van de beste beta's in MMO-land geprezen wordt. |:(

Ik weet in ieder geval op basis van de afgelopen beta's welk spel hier vanaf 24 februari (headstart) gespeeld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zijn eind mening deel ik deels, ik mis dat 'little thing that makes it worth'. Andere kant, Aion was ik bij launch helemaal happy mee, maar na een goed jaar spelen vond ik het wel weer best :P

Ach ja, CE voor de verzameling, zoethoudertje tot GW2 komt.. zo erg is deze game nou ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan nog ik baseer 0 op beta's etc.. ik wacht wel tot ik in retail de endgame zie voor ik mijn eindconclusies maak

Het blijft overigens en ERG goede en soepele beta.. "by far de beste die ik OOIT heb meegemaakt"

er zijn nog wat technische hickups hier en daar "artifacts etc" maar voor de rest ben ik erg enthousiast over deze MMO en over trion die ECHT goed zijn best doet om de beta testers "blij" te houden er word iig goed geluisterd en daarna ook goed afgewogen om sommige aanpassingen door te voeren

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nvm...

[ Voor 113% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ga geen 50-60 euro neerleggen om er uiteindelijk achter te komen dat het niets voor mij is, die fout heb ik nu al 4x gemaakt (AoC, LotrO, WH, Cata).

Ik zie op de site van Ubisoft heel rift nog niet bij de 'comming soon' games staan, neem aan dat hij richting de release nog wat extra andacht krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach die 60 euro is vaak meer vermaak dan ik van elke console game krijg of iets niet mmo..

dus voor mij de moeite wel waard, natuurlijk moet een game voor mij iig wel al een goede basis hebben anders koop ik hem ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Zo, een deel van mijn guild in WaR gaat ook Rift proberen.
Hopelijk kan ons dit op zijn minst zoet houden tot GW2 komt maar eigenlijk hoop ik stiekum dat het een echte topper blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan je nog steeds aanmelden voor beta 5 met een beetje mazzel wordt je uitgeloot ...
Wat ik kon zien aan dit spel is dat zelfs beta4 veel stabieler was dan Age of Conan retail :) .
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.