Dakreal schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:07:
[...]
Rift heeft precies dezelfde mogelijkheden. Je kunt queuen voor Warfronts (bg's) waar je ook bent. En dan kom je gewoon in een queue terecht.
m.b.t. lineaire quest's:
Ik vind het allemaal wel meevallen, als het wel zo is, dan is WoW precies hetzelfde, zeker na de huidige expension.
Daarnaast heeft WoW geen veranderende omgeving, dat is altijd statisch.
Met Rift heb je dat er de volgende keer als je er bent misschien wel een foothold staat, of dat er troepen langslopen van een Rift.
Daarnaast heb je VEEEL meer professions, en veel meer manieren van builds.
Vergeleken met Rift, heeft WoW alleen z'n reputatie. Voor de rest wordt het in mijn mening voorbij gestreeft.
Ik heb in de 4e closed beta event gespeeld nadat ik dezelfde dag dat ik het spel tegenkwam nog geinvite werd en vind het zo goed dat ik het zeker ga preorderen, maar dit is toch wel een erge fanboy-post zeg
"VEEEEEEEL" meer professions dan WoW? Minder.
Rift: •Apothecary (Rift Profession)
•Armorsmith (Rift Profession)
•Artificer (Rift Profession)
•Butchering (Rift Profession)
•Foraging (Rift Profession)
•Mining (Rift Profession)
•Outfitter (Rift Profession)
•Runecrafting (Rift Profession)
•Weaponsmith (Rift Profession)
WoW:
Skinning
Herbalism
Mining
Alchemy
Blacksmithing
Enchanting
Engineering
Leatherworking
Tailoring
9vs10.
Veel meer builds? Ach, als Rogue is het nu al duidelijk. Bard = Support, Assassin = PvP Spec, Bladedancer = melee PvE spec, Riftstalker = Tank Spec, Ranger = Solo spec, Marksman = Ranged PvE spec.
Er gaat uiteindelijk voor elke rol 1 spec de beste zijn, en die zal 90% van de mensen gaan spelen, zo simpel is het.
En die Rifts.. Tsja, in het begin is leuk hoor, vooral zo'n grote invasion waar je met een raid van rift naar rift gaat, maar ik denk dat ik het na een paar weken erg zat wordt. Gelukkig zullen de rift spawns minder frequent zijn dan in de 4e cbt event.
Gelukkig vind ik ondanks dit alles de game nog steeds pre-order waardig
Nog anderhalve maand
Ik zat ook al naar guilds te kijken, maar het viel me op dat tot nu toe ongeveer 45% van de guilds Guardians gaat spelen, 45% het nog niet weet en echt 10% Defiant gaat.. Dat valt me toch echt tegen, vooral omdat ik echt altijd al een grote afkeer heb gehad van Alliance-achtige factions
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 11-01-2011 23:37
]