Laptopkeuze

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

• Wollie91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:56
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Ik wil deze laptop gaan gebruiken voor
  • - school
  • - Inventor 3D tekenen (Niet met grote regelmaat)
  • - Ik vind het ook belangrijk dat je redelijke spellen kunt spelen op de laptop.
  • - Downloaden
  • - Muziek
Nou heb ik inmiddels wat laptops uitgezocht en nu is mijn vraag welke past het beste bij mijn eisen. Als er compleet andere systemen zijn die beter zijn voor mij hoor ik het ook graag.
  • MSI FX 600
  • Asus N53JF-SX091V
  • Asus N53JQ-SZ191V
Het moet een 15,6" laptop zijn waarvan de accu ook goed is.

Alvast bedankt,
Jeffrey :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je die 3 hebt gevonden, dan kun je toch makkelijk de verschillen naast elkaar leggen. En dan kun je afwegen wat ieder onderdeel voor waarde heeft. Zoek desnoods benchmarks van die dingen en leg ze naast elkaar. Kom je daar geen verschil in tegen, dan maakt het dus geen klap uit welke je neemt.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:21

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Kijk eens even wat er vandaag op de FP is gepubliceerd: reviews: Notebook Best Buy Guide: december 2010

En neem, als je toch aan het lezen bent, ook nog even CSL Beleid, *LET OP* - Wat moet ik kopen en Best Buy Guide overzichtstopic door ;)

Rail Away!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica