Toon posts:

tips voor nieuwe laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe laptop aanschaffen maar heb zelf nul verstand van computers en dergelijke.

mijn budget is zo rond de 700 euro.
ik wil graag een beetje casual game en voor de rest een beetje internetten en dergelijke.
zelf heb ik nu een pc met een i3 processor met 4gb werkgeheugen en een nvidia videokaart met 1gb geheugen
dit ding doet alles wat ik nu wil..

ik heb al gekeken voor een dell pc (inspition 17 r)
hebben jullie tips of misschien een idee wat ik het beste zou kunnen kopen?

_/-\o_

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Heb je de notebook best buy guide december 2010 al gelezen?
reviews: Notebook Best Buy Guide: december 2010

Daar staan heel veel nuttige tips in!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb die gelezen maar ik kan er geen vinden die de specs matchen van mijn pc, is dit wel nodig voor de dingen die ik wil doen?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

voor jouw budget kan je wel kijken naar een i5 met 4gb ram.
Als het voor naast je desktop is dan is misschien een kleiner formaat praktischer dan 17"

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

-hier stond onzin-

[ Voor 141% gewijzigd door Harrie op 01-12-2010 22:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou ik schaf hem aan omdat ik 5 maanden naar het buitenland ga en ik dan niet mijn hele desktop mee wil nemen. maar evengoed wel dezelfde ontspanning wil hebben(dus gamen internette en dergelijke).
verder maakt het mij niet uit of het 17" of 15" is.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica