Ik erger me de laatste tijd nogal aan gebruikers op dit forum die geen fatsoenlijke schrijfstijl lijken te beheersen. Ik wind me niet op over een typefout, taalfout of stijlfout, maar sommige gebruikers, vooral nieuwere leden, maken het wel erg bont. Want als men niet eens meer de moeite neemt om een zin te beginnen met een hoofdletter en te eindigen met een punt dan lijkt het me niet een acceptabele manier van communiceren op een forum als het onze. Zowel qua leesbaarheid voor mede Tweakers als de uitstraling die het heeft.
Ik pleit er dan ook voor dat moderators strenger optreden tegen dit soort gemakzucht dan wel onkunde bij betreffende gebruikers. Het niet eens kunnen formuleren van een normale Nederlandse zin komt bij mij heel armoedig over en van gebruikers mag volgens mij best worden verwacht dat ze een zekere mate van scholing in de Nederlandse taal en daarmee grammatica hebben genoten.
Enkele voorbeelden:
Ik pleit er dan ook voor dat moderators strenger optreden tegen dit soort gemakzucht dan wel onkunde bij betreffende gebruikers. Het niet eens kunnen formuleren van een normale Nederlandse zin komt bij mij heel armoedig over en van gebruikers mag volgens mij best worden verwacht dat ze een zekere mate van scholing in de Nederlandse taal en daarmee grammatica hebben genoten.
Enkele voorbeelden:
computergenie schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:11:
heb hem ook op i touch v 4
valt me op dat bij het gebruik van het touch toetsenbord het soms niet goed gaat
hij pakt dan de verkeerde letters bij het typen
verder stabiel .. airtunes draait goed
saveljos schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:55:
na bijna 2 maanden met mijn ipod touch 4g 32 gb heb ik nu toch een probleem.
ik keek zo net naar mijn ipod die op mijn bureau ligt... en wat zie ik, het glazen gedeeltje zit los...
nu kan ik het waarshijnlijk zelf weer dicht duwen, maar dat weiger ik te doen. zeker voor een apparaat van 300 euro, die hoort gewoon te werken/inelkaar te blijven. heb nu reperatie aan gevraagt bij de winkel waar ik hem gekocht heb. ben benieuwt wat het nu word hopelijk een vervanging ipv reparatie... want dan verkoop ik hem gelijk weer door.. de ipod is een leuk apparaat maar voor 300 euro heb je veel andere leuke(re) dingen voor.
sorry voor typefouten.
Gandalf68 schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:22:
hmm zo'n lol is dat niet hoor, al moet ik zeggen dat hij zich aardig redt, en aardig overweg kan met zijn ipod en applicaties' en dingen snel heeft uitgevonden !
Tsja ik heb ook niet gekozen voor deze combinatie bij de geboorte , maar daar doe je als ouders niks aan ! echter qua babble zou hij bij wijze van spreke het halve kabinet omver lullen, en dat is soms weer wel grappig ! (oftewel verbaal is hij zeer sterk ... maar soms is dat ook vermoeiend )
Echter dat gedoe met die updates van de ipod en itunes op de pc is een ander verhaal.... , slechte combinatie op een vista pc !
Op een windows 7 pc gaat het allemaal prima, !
morgen dan toch maar een mailtje sturen naar apple met het verhaal (overzetten in engels ) ... hopen dat het lukt, is voor hem een hoop geld en hij baalt dat zijn muziek weg is...
heb nu een keurige backup , maar goed staat niet zo veel op nog !
Yoster schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:44:
Misschien dat ik het hier kwijt kan(heb al 2x dit in een topic gedropt)
op mijn iPod Touch heb ik sinds een paar weken (denk ik) het probleem dat ik met de Tweakers app geen nieuws meer binnen kan halen. app heb ik al 4 of 5 keer nu verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar elke keer geeft de app een foutmelding 'laden mislukt'
is hier iets bekend over?
Joris84 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:25:
beetje onduidelijk ja.
ik zoek een programma of een stukje hardware dat de 3G verbinden van mijn telefoon oppikt en die dan weer uitzendt als wifi signaal dat door mijn ipod touch kan worden opgepikt zodat ik internet verbinding heb, ik heb een sony ericson aino.
mijn ipod touch is niet gejail breaked dus dat programma van jou(emiel) werkt niet. had ik ook al gevonden.
EDIT: het gaat om een stukje software voor mijn telefoon. niet voor mijn ipod touch(4G)
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 23:54:
Ik bedoelde te zeggen
dat een verzekeringsmaatschapij uiteindelijk altijd winst maakt
dat was mijn eerste punt
maar achteraf gezien is deze verzekering nog niet winstgevend
die 6 ton moet alles nog van af personeel enz
Maar dit is dan ook één van de raarste verzekeringen die ik heb meegemaakt
Toen ik mijn iphone kocht vroegen ze mij of ik er een verzekering bij wilde ,
Ik zij daarop ook als ie in de wasmachine terecht kom ja hoor meneer ook voor in de wasmachine
Doen dacht ik bij mezelf dit is heaven dit kan niet waar zijn.
Mijn telefoons worden nooit ouder dan een jaar er gebeurd altijd wel wat
En dit keer was het na zes weken ,inderdaad de wasmachine
De volgende dag loop ik langs de wasmachine en ja hoor,bonk bonk bonk
De reserve telefoon van mijn dochter ,had ik even geleend.(niet verzekerd)
En je geloof het niet het leen toestel is ondertussen ook al een keer gevallen
Dus deze verzekering is voor mij althans de beste belegging
Ondanks dat ik zo lang moet wachten
Ander was ik nu al weer met mijn 3é telefoon bezig