Advies nodig Home Cinema Set

Pagina: 1
Acties:

• Rossoneri15
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-01 15:47
Hallo,

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een nieuwe Home Cinema Set.
Nu heb ik een Samsung Full HD tv, UPC kastje en Playstation 3 staan. Ik wil dit natuurlijk graag allemaal aansluiten op mijn toekomstige nieuwe Home Cinema Set. Ik echter geen idee hoe en wat, en de verkoper(s) bij Media Markt en BCC konden me ook niet echt helpen.

Over de Cinema Set; Ik ben niet echt merkgebonden zolang hij maar perfect Blu Rays afspeelt en minimaal 5.1 set. Ik wil niet mijn PS3 als bluray speler gebruiken. Enige suggesties over welke Sets, kabel aansluiting etc ?

Alvast bedankt :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:14

FeaR

In GoT we trust

Wel de suggestie om eerst eens Het algemeen beleid en AUD beleid door te lezen. Daar staat namelijk in dat GoT geen vraag-en-krijg-antwoord-forum is. Het is de bedoeling dat je eerst zelf wat onderzoek doet en ten minste iets van een shortlist post.

Je bent ook wel erg kort met je eisen. Het lijkt me ook zeer sterk dat er zowel bij de BCC als bij de Mediamarkt geen verkopers waren die je konden adviseren of in ieder geval laten zien wat de mogelijkheden zijn. Want een simpel 5.1 setje met Blu-rayspeler kan je bij elke keten van bovenstaande wel kopen.

Sowieso is het handig om een budget te weten/vermelden. Aan de ene kant verwacht ik toch wel een hoog budget aangezien je de PS3 niet als Blu-ray speler wilt gebruiken en dus een stand-alone speler zoekt. Maar aan de andere kant ben je wel bij de BCC en dergelijke geweest wat duidt op een niet zeer hoog budget.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.