• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-02 17:18
Hallo,

ik ben door een kennis gevraagd om voor 800,- een pc samen te stellen waar zo goed mogelijk op te gamen is, dit moet incl win 7. en een monitor zijn.
ik heb voor het moederboard ongeveer een prijs van 100,- in gedachte, moet een socket AM3 zijn met ddr3 geheugen. verder maakt formaat weinig uit. er hoeft geen vga onboard te zitten, als er wifi on-board zit kan het budget met 30,- omhoog vanwege wegvallen van het wireless kaartje dat er anders in wordt gebouwd.

het liefst heb ik een zo stabiel mogelijk bord, met als het kan volledig passieve koeling voor de chipset.
qua merken heb ik liever geen asrock ( zal best goede kwaliteit zijn, maar heb er zelf geen goede ervaringen mee ).

wat is voor socket AM3 de beste chipset ?
de chipsets van AMD zijn neem ik aan van laag naar hoog genummerd op prestaties, maar wat betekent de afkorting FX erachter ?

Alvast bedankt,

Jeroen

• Cayenne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik neem aan dat Google zoiets ook wel weet?

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

@cayenne

ik neem aan dat je weet dat google niet alle vragen letterlijk beantwoord? Anders heb ik nog wel ergens een tweetal documenten liggen waar dat in meer dan 150 pagina's wordt verteld.

OT:
maar idd, google leverd een hoop op, netzoals de pricewatch gebruiken om jouw criteria te selecteren en dan de reviews van mensen te lezen...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er is niet een 'beste' moederbord, dat hangt namelijk maar helemaal van je eisen af.
Neem **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen? eens door om je te helpen een moederbord uit te zoeken dat aan je eisen voldoet.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:13

M2M

medicijnman

30 euro voor een wifi kaartje?

En er moet op gegamed worden? Ik hoop toch niet dat-ie multiplayer in gedachten heeft...

-_-

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-02 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Terw_Dan schreef op zondag 28 november 2010 @ 22:28:
Er is niet een 'beste' moederbord, dat hangt namelijk maar helemaal van je eisen af.
Neem **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen? eens door om je te helpen een moederbord uit te zoeken dat aan je eisen voldoet.
Wat deze man zegt :Y

Dit topic gaat dicht. Lees voor meer info: PMG Beleid
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.