Ik heb sinds kort een Milestone (aangezien ik mijn G1 spuugzat was maar wel verliefd was geworden op Android). Meteen ben ik gaan kijken naar de mogelijkheid om te rooten. Ik kwam veel topics tegen die beschreven hoe dat met ADB kon. Maar toen vond ik dit filmpje, waaruit bleek dat het ook in een paar seconden kan met de app "Universal Androot".
YouTube: How To Root and Overclock the Motorola Milestone Android Phone
Inmiddels heb ik dus met 1 druk op de knop root gekregen (su werkt in terminal). Aangezien m'n interne geheugen nu al vol zit wil ik natuurlijk ook graag Apps2sd.
Wat is nu de makkelijkste manier om dat voor elkaar te krijgen? Zo vond ik bijvoorbeeld deze pagina waarop een beschrijving staat via ADB. Maar lukt 't ook als ik dezelfde stappen doorloop vanuit de terminal op de telefoon?
YouTube: How To Root and Overclock the Motorola Milestone Android Phone
Inmiddels heb ik dus met 1 druk op de knop root gekregen (su werkt in terminal). Aangezien m'n interne geheugen nu al vol zit wil ik natuurlijk ook graag Apps2sd.
Wat is nu de makkelijkste manier om dat voor elkaar te krijgen? Zo vond ik bijvoorbeeld deze pagina waarop een beschrijving staat via ADB. Maar lukt 't ook als ik dezelfde stappen doorloop vanuit de terminal op de telefoon?