Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
Wel grappig dat deze discussie weer oplaait aan het begin van een warme periode.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:55

polthemol

Moderator General Chat
CaptJackSparrow schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:13:
[...]

Als dat water niet van buiten komt maar door de transpiratie lijkt mij dat juist heel positief. Die zooltjes houden dan jouw voeten zo droog mogelijk door het vocht op te zuigen. Je moet ze dan natuurlijk wel ook laten drogen. Bij lange wandelingen zou je dat tijdens de wandeling al moeten doen. Net als het wisselen van sokken om die te laten drogen. Extra zooltjes (van dat type) zijn dan ook zeker nuttig.
ik prefereer zooltjes die geen vocht opnemen maar ruimte onder mijn voeten vrij laten zoals ik ze nu heb ;) Zooltjes ala spons zorgen alleen maar voor natte voeten / sokken

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even en er komt een januari topic bij, hoe hou je koel, nu al 13° hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

polthemol schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:10:
ik prefereer zooltjes die geen vocht opnemen maar ruimte onder mijn voeten vrij laten zoals ik ze nu heb ;) Zooltjes ala spons zorgen alleen maar voor natte voeten / sokken
Dat werkt alleen maar als er dan voldoende ventilatie is om het vocht naar buiten af te voeren. Dat zal meestal ook betekenen dat er vocht (water) naar binnen kan. Prima voor droge omstandigheden maar minder als je door drassig (of erger) terrein loopt.
Pagina: 1 2 Laatste