Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien

Pagina: 1 ... 3 ... 29 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dtech schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:11:
Ach misschien gaan ze nu eindelijk eens winnen :Y)
Als Nestea van IMMVP weet te winnen dan wordt het toch weer een Zerg denk ik! (hoop ik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Bert2000 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:18:
[...]

IK vond het geen rare serie, ik vond het de beste T v T matches die ik ooit gzien heb, constant actie en tenminste niet de hele tijd dat kansloze siege tank leapfroggen
Ik kan NIET geloven dat MKP zo wint... 2 potjes base-trade en een bitbybitprime-actie
gekke koreanen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonglew00 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:03:
[...]
Ik kan NIET geloven dat MKP zo wint... 2 potjes base-trade en een bitbybitprime-actie
gekke koreanen...
wel verdiend trouwens, MKP speelde gewoon beter dan NaDa vond ik. Wel vermakelijk die wazige games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rush was heel goed. Nada had net een debiel potje van 40 minuten verloren. Hij is bezig met een tech lab op ze barracks. Wat doe je? SMASH HIS FACE. Jaedong 4poolt Flash. Op het juiste moment werkt cheese.

Ik hoop trouwens dat Foxer van Jinro wint. maar Jinro is een ontzettend solide speler die een team om zich heen heeft die weet hoe je series wint.

Nestea vs MVP?
Nestea is de beste zerg van de wereld maar MVP is de beste TvZ van de wereld. MVP speelt de finale tegen Jinro of Foxer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
top vs byun.. tanks tanks en nog eens tanks... ohja en een paar goeie cheese/harras strats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Halve Finales

http://tv.esl.eu/de/55-flv-fs1/

White-ra -vs- DeMuslim
spoiler:
0 - 1 nu na een nice banshee comeback van DeMuslim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er nog een 2de husky hd toernooi komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Husky zou van de week naar san fransisco gaan om te casten. Eigen tourny weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Je eigen banshees EMPen om Feedback tegen te gaan. Hoe geniaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is leuk maar ik zie liever cloack geresearched worden. Dan kan je achter je cloaked banshees een derde nemen. Die aanval was totaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:18:
Zou er nog een 2de husky hd toernooi komen?
Ik betwijfel of Husky / HD nog lieve vriendjes zijn. www.starcraftarena.net (hun gezamelijke site) ligt nu ook al tijden plat en ze brengen niet echt een statement uit over de gang van zaken volgens mij. Natuurlijk zeggen ze af en toe dat er echt niets aan de hand is.... wat gewoon betekent dat ze beiden professioneel genoeg zijn om elkaar niet publiekelijk af te gaan zeiken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede IEM finale :) Sjow vs White-Ra

Je kon wel zien dat White-Ra (random forcefields bij zn 4 gate push in de laatste match ;s) erg moe was op het eind.. dat is altijd wel een nadeel van dit soort evenementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 01:34:
Goede IEM finale :) Sjow vs White-Ra

Je kon wel zien dat White-Ra (random forcefields bij zn 4 gate push in de laatste match ;s) erg moe was op het eind.. dat is altijd wel een nadeel van dit soort evenementen.
Bij mij hing de stream bij het 2e potje ergens en daarna had ik zoiets van ik moet morgen werken dan zoek ik de vods of replays wel op.
Maar toch sterk dat ze op dat punt 4uur+ achterliepen op schema ( van 7 uur ) vergeleken met dat is de tandarts stipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
GSL afgelopen, maar gelukkig is er nu (als in op dit moment) de finale van de TSL Open #11!
http://www.teamliquid.net/video/streams/TeamLiquidTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Dat is inderdaad een vette pot, heb genoten:). Ik keek het zonder geluid, maar ik had even niet verwacht dat die proto's er nog met de winst vandoor ging (keek ook door het kleine schermpje van youtube, dus zag de minirals etc niet echt;))

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-04 11:30
lol, dat is wel een leuke game ja. Archon toilet pew pew :p . over Husky gesproken

heeft er iemand toevallig "the state of the game" (http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=145494) geluistert vandaag? ze hadden het er even over dat het mischien niet helemaal eerlijk is dat mensen als Husky en HDstarcraft veel geld verdienen (van youtube) aan gewoon replays casten van Pro's en dat hun (de pro's) er niks van terug zien, naast mischien een beetje naam bekentheid. ik had er nog niet zo over nagedacht maar was wel intressant. Maarja je kan er niks aan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Zorkey op 02-02-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
De Finale van de GSL was niet zo boeiend.. De eerste game was niet echt spannend. De tweede wel maar won MVP ook en daarna zakte marineking helemaal in en waren de laatste 2 games ook niet spannend meer.
Ging veel te makkelijk.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorkey schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:27:
lol, dat is wel een leuke game ja. Archon toilet pew pew :p . over Husky gesproken

heeft er iemand toevallig "the state of the game" (http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=145494) geluistert vandaag? ze hadden het er even over dat het mischien niet helemaal eerlijk is dat mensen als Husky en HDstarcraft veel geld verdienen (van youtube) aan gewoon replays casten van Pro's en dat hun (de pro's) er niks van terug zien, naast mischien een beetje naam bekentheid. ik had er nog niet zo over nagedacht maar was wel intressant. Maarja je kan er niks aan doen.
day 9 doet daar toch ook aan mee?

En ach het is allemaal om e-sports bekend te maken. Als het echt aanslaat krijg je vanzelf gesponserde teams en is het ook goed voor de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

Lol bij zo niche markt zeiken over geld en dan zeuren wij gamers over game bedrijven ;). Ik zou blij zijn met de naamsbekendheid, tis ook echt geen vetpot ofzo lijkt me.

Overigens wat gemist geloof ik, wat is er gebeurd tussen Husky en HDstarcraft? Drama? :9

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Ze kunnen de replays niet vrijgeven natuurlijk dan voorkom je dat maar aan de andere kant komt e-sports zo toch vaker en meer in de picture waardoor er meer tournooien zijn en sponsoren ook meer geld kunnen geven aan de teams.
Door die replays zullen er ook veel meer mensen IEM en GSL kijken waardoor die ook meer reclame inkomsten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben naar mijn mening het sc2 gebeuren te snel commercieel gemaakt.
In plaats van dat iedereen die een beetje interesse had in sc2 toernooien volgen nu alleen echt geïnteresseerden het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:39:
Ze hebben naar mijn mening het sc2 gebeuren te snel commercieel gemaakt.
In plaats van dat iedereen die een beetje interesse had in sc2 toernooien volgen nu alleen echt geïnteresseerden het.
Spreek je jezelf niet tegen nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 02:03:
[...]

Lol bij zo niche markt zeiken over geld en dan zeuren wij gamers over game bedrijven ;). Ik zou blij zijn met de naamsbekendheid, tis ook echt geen vetpot ofzo lijkt me.

Overigens wat gemist geloof ik, wat is er gebeurd tussen Husky en HDstarcraft? Drama? :9
Ja precies ik heb het ook helemaal gemist wat er tussen die 2 gebeurd is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 04:30:
[...]

Ja precies ik heb het ook helemaal gemist wat er tussen die 2 gebeurd is......
Volgens HD en Husky zelf is er niets aan het handje en verder weet ook niemand iets. Maar hun HDH2 toernooi dat een half jaar geleden oid zou beginnen is een stille dood gestorven en ze reageren totaal niet inhoudelijk op de vraag hoe het daar nu mee zit. Ook hun gezamelijke site starcraftarena (oid) ging dood in december en daar zeiden ze ook niets over.

Als er echt niets aan het handje zou zijn zouden ze niet zo geheimzinnig doen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Wmm schreef op zondag 06 februari 2011 @ 10:35:
[...]

Volgens HD en Husky zelf is er niets aan het handje en verder weet ook niemand iets. Maar hun HDH2 toernooi dat een half jaar geleden oid zou beginnen is een stille dood gestorven en ze reageren totaal niet inhoudelijk op de vraag hoe het daar nu mee zit. Ook hun gezamelijke site starcraftarena (oid) ging dood in december en daar zeiden ze ook niets over.

Als er echt niets aan het handje zou zijn zouden ze niet zo geheimzinnig doen lijkt me...
Husky heeft tijdens een cast gezegd dat er in principe niets aan de hand is. Ze hebben gewoon allebei een ander plan, en zijn daarom een beetje uit elkaar "gegroeid".
Als ik naar hun channels kijk lijkt het vooral dat HD zelf een betere speler wil worden, en op die manier goede first-person casts kan doen. En dat Husky zich vooral wil richten op puur pro-games casten, en dat afwisselen met team-games waarin hij zelf speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
De GomTV Starcraft 2 Team League (GSTL) is begonnen. Het duurt maar een weekje, maar het is een goede kans om te kijken hoe alle nieuwe GSL-specifieke maps in de praktijk werken.

Voor degene die het gemist hebben: GomTV heeft een groot deel van de laddermaps uit de mappool gegooid en vervangen door custom maps. Daarnaast hebben ze kleine wijzigingen gemaakt aan maps als Lost Temple, vooral om het bunker/pylon blocken van de onderkant van een ramp tegen te gaan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Spooof schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:49:
[...]

Husky heeft tijdens een cast gezegd dat er in principe niets aan de hand is. Ze hebben gewoon allebei een ander plan, en zijn daarom een beetje uit elkaar "gegroeid".
Als ik naar hun channels kijk lijkt het vooral dat HD zelf een betere speler wil worden, en op die manier goede first-person casts kan doen. En dat Husky zich vooral wil richten op puur pro-games casten, en dat afwisselen met team-games waarin hij zelf speelt.
Het HDH2 toernooi was anders in een ver gevorderd stadium, spelers waren al geinvite en bevestigd. Het enige wat onbekend was voor ons was de prizepool (die ze vrij hoog wilden laten zijn geloof ik). Ze waren in onderhandeling met Blizzard over toestemming voor het toernooi en dat is het punt waar de informatiestroom stokte en ze hebben daarna ook nooit meer echt een update gegeven.

Je kunt het niet maken naar je fans maar al helemaal niet naar de profs die je geinvite hebt om op dat punt er maar mee te stoppen omdat je als organisatoren andere dingen wilt. Natuurlijk zeggen ze in hun videos dat ze "uit elkaar gegroeid zijn", ze zijn iig professioneel genoeg om elkaar niet publiekelijk af te zeiken. Vergeet niet dat die videos voor hun beiden een goede bron van inkomsten zijn, elkaar afzeiken is dan nooit handig :P.

Ik wil best geloven dat ze echt uit elkaar gegroeid zijn, maar dan had een officieel statement over de toekomst van HDH2 wel uitgebracht mogen worden. HEEEEL veel mensen verheugden zich op dat toernooi en ze laten het een stille dood sterven. Kijk eens bij hun videos, regelmatig vragen mensen in de comments hoe het nou zit. Dan ook nog hun website die een stille dood sterft... Ik weet het niet hoor, maar daar zit meer achter dan "we zijn gewoon uit elkaar gegroeid" volgens mij. En als ik het mis heb dan zijn ze er richting de community niet netjes mee omgegaan.

Dat Husky en HD in hun videos andere dingen doen op het moment is wel redelijk duidelijk ja. Maar het viel me wel op dat Husky laatst ook vroeg of z'n kijkers het leuk zouden vinden als hij z'n eigen ladder games zou casten ala HD :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Wmm op 07-02-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
hmm de eerste GSTL matches waren een beetje uhh... mehh... waren niet echt leuke games van fOu tegen ST.
Hoop dat TSL vs. Prime leukere matches heeft :p

Kan trouwens niet wachten op OGS vs IM. MC vs MVP ofzo, maarja dat is morgen pas. ik heb op Teamliquid gevote voor IM dat ze het gaan winnen.

EDIT: En ja over de nieuwe maps, wil graag wat zergs (ik speel zelf zerg) zien op die maps. hoop ook dat ze die in volgende normale GSL gaan gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door Zorkey op 07-02-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
Groepen voor volgende GSL zijn bekent, Idra en Jinro alletwee niet de moeilijkste groep. Ben benieuwt of ze weer zo ver gaan komen (: heb er weer zin in.
Group A
1. (T)IMmvp
2. (T)oGsHyperdub
3. (Z)ST.July
4. (P)oGsMC

Group B
1. (Z)EGIdrA
2. (T)TSL.Clide
3. (Z)oGsZenio
4. (T)ZeNexByun

Group C
1. (T)Liquid`Jinro
2. (T)PoltPrime.WE
3. (T)ST.RainBOw
4. (Z)CheckPrime.WE

Group D
1. (T)oGsNada
2. (T)TheBestfOu
3. (P)HongUnPrime.WE
4. (T)oGsTOP

Group E
1. (Z)IMNesTea
2. (P)SanZenith
3. (T)SlayerS_BoxeR
4. (T)oGsEnsnare

Group F
1. (P)choyafOu
2. (T)FOXLyn
3. (P)BanbanssuZenith
4. (Z)oGsTheWinD

Group G
1. (P)TSL.Trickster
2. (P)anyproPrime.WE
3. (P)NSP.Genius
4. (Z)TSL.FruitDealer

Group H
1. (T)MarineKingPrime.WE
2. (Z)KyrixZenith
3. (T)sCfOu
4. (P)oGsInCa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wmm schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:57:
[...]

Het HDH2 toernooi was anders in een ver gevorderd stadium, spelers waren al geinvite en bevestigd. Het enige wat onbekend was voor ons was de prizepool (die ze vrij hoog wilden laten zijn geloof ik). Ze waren in onderhandeling met Blizzard over toestemming voor het toernooi en dat is het punt waar de informatiestroom stokte en ze hebben daarna ook nooit meer echt een update gegeven.

Je kunt het niet maken naar je fans maar al helemaal niet naar de profs die je geinvite hebt om op dat punt er maar mee te stoppen omdat je als organisatoren andere dingen wilt. Natuurlijk zeggen ze in hun videos dat ze "uit elkaar gegroeid zijn", ze zijn iig professioneel genoeg om elkaar niet publiekelijk af te zeiken. Vergeet niet dat die videos voor hun beiden een goede bron van inkomsten zijn, elkaar afzeiken is dan nooit handig :P.

Ik wil best geloven dat ze echt uit elkaar gegroeid zijn, maar dan had een officieel statement over de toekomst van HDH2 wel uitgebracht mogen worden. HEEEEL veel mensen verheugden zich op dat toernooi en ze laten het een stille dood sterven. Kijk eens bij hun videos, regelmatig vragen mensen in de comments hoe het nou zit. Dan ook nog hun website die een stille dood sterft... Ik weet het niet hoor, maar daar zit meer achter dan "we zijn gewoon uit elkaar gegroeid" volgens mij. En als ik het mis heb dan zijn ze er richting de community niet netjes mee omgegaan.

Dat Husky en HD in hun videos andere dingen doen op het moment is wel redelijk duidelijk ja. Maar het viel me wel op dat Husky laatst ook vroeg of z'n kijkers het leuk zouden vinden als hij z'n eigen ladder games zou casten ala HD :P.
Huskey en HD zijn ook maar mensen hoor. Wellicht hebben ze via persoonlijk contact het duidelijk gemaakt aan de spelers dat het niet doorgaat. Maar goed, jij hebt pro ervaring over dit soort dingen dus laat ik het maar aan jou oordeel over.
:o

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
MrVegeta schreef op maandag 07 februari 2011 @ 18:18:
[...]

Huskey en HD zijn ook maar mensen hoor. Wellicht hebben ze via persoonlijk contact het duidelijk gemaakt aan de spelers dat het niet doorgaat. Maar goed, jij hebt pro ervaring over dit soort dingen dus laat ik het maar aan jou oordeel over.
:o
Je hebt ook nog een community die net zo belangrijk is. Je kweekt geen goodwill door mensen in het ongewisse te laten.

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
WOW. ST_Squirtle tegen IMMvp in de GSL Team League finale zojuist... wat een epic match... PvT op een van de nieuwe (grote) GSL maps... Siege Tanks, Motherships (ja, meervoud) en Archons... super!

• Zorkey
Species5618 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:11:
WOW. ST_Squirtle tegen IMMvp in de GSL Team League finale zojuist... wat een epic match... PvT op een van de nieuwe (grote) GSL maps... Siege Tanks, Motherships (ja, meervoud) en Archons... super!
ik dacht toen ik de mothership van, hij gaat 10 archons maken, en ze gewoon allemaal in de vortex zitten met de hele terran army :p

Maar echt hele mooie match ja, en ik had goed gevote op teamliquid :> IM ftw. hele goeie lineup.

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Als er ook nog een Archon-toilet was geweest dan was het helemaal episch geweest, maar helaas. Hoewel de storms op de Vikings die uit de vortex kwamen wel erg sterk waren.

Verwijderd

Heb de laatste drie games van GSTL in de pauze op de uni kunnen kijken.

Geweldige games.

Verwijderd

HOLY CRAP WAT EEN VETTE GAME.
Die eerste mothership was zo belangrijk, de tanks schoten de eerst schoten niet omdat de units eronder gecloacked waren. Dat was echt het keerpunt in de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Wmm schreef op maandag 07 februari 2011 @ 18:46:
[...]

Je hebt ook nog een community die net zo belangrijk is. Je kweekt geen goodwill door mensen in het ongewisse te laten.
Ik wist niet dat HDH2 zo vergevorderd was. Moet eerlijk bekennen dat ik ook alleen de youtube casts volg, en hun site hoogstens 1 of 2 keer heb bezocht.
Verder ben ik het wel met je eens dat de manier waarop ze dit afhandelen niet echt netjes is, en alleen maar goed is voor een hoop gespeculeer en onterrechte drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
http://www.sc2rep.com/replays/GSTL2011FebGrandFinal/5103 de match tussen MVP en Squirtle (zoals tastosis hem noemen).

Assembly Winter is begonnen inmiddels, een mooie lineup met spelers.

Group A : 11.2. 12:00->
Liquid`TLO
Menace.Fuzer
RoX.KIS.LiveZerg
Mayhemia

Group B : 11.2. 12:00->
Empire.Kas
aTn.DarKFoRcE
Lions.StyGGeN
gL.Mudis

Group C : 11.2. 12:30->
mouz.Naama
SK.jimpo
Empire.Forsen
Konna

Group D : 11.2. 12:30->
M.Tarson
myR.eNvious
RAGE.Welmu
Multani

Group E : 11.2. 12:30->
Liquid`HuK
RoX.KIS.Abver
MYM.SaSe
kiljardi

Group F : 11.2. 12:30->
ROOT.qxc
dignitas.merz
Ouga
gL.torecito

Group G : 11.2. 17:00->
aTn.Socke
RoX.KIS.Pomi
RAGE.ActionJesuz
Tuomio

Group H : 11.2. 17:00->
mouz.Strelok
M.LaLuSh
dwish.cast
Protosser

Group I : 11.2. 17:00->
dignitas.SjoW
Virus.Seinis
inF.RunA
Which

Group J : 11.2. 17:00->
mouz.MorroW
M.Adelscott
RAGE.Seala
TrueRandom

Group K : 11.2. 22:00->
RoX.KIS.BRAT_OK
M.DieStar
imakki
ZhuGeLiang

Group L : 11.2. 22:00->
Virus.Satiini
PwR.elfi
Gruang
Lions.Skruffy

Group M : 11.2. 22:00->
Liquid`Ret
srs.iNSoLeNCE
GG.Naugrim
Aktivisti

Group N : 11.2. 22:00->
dignitas.Naniwa
mouz.HasuObs
nD.Tripal
h4u.Drafter

Group O : 11.2. 23:00->
EG.DeMusliM
dignitas.Bischu
M.ToD
barian

Group P : 11.2. 23:00->
Liquid`Tyler
aAa.SarenS
EG.Grubby
Virus.Magik

Het is te volgen op http://www.teamliquid.net/video/streams/TheGunrun

Grubby en Ret, nederland is er ook bij :p

Haha huk is echt een player man, hartjes maken met way points. grappige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ret speelde net tegen Naniwa. Naniwa ging voidrays, maar Ret scoutte en zorgde voor goede counter. Toen ging Ret expanden op de natural van Naniwa :P
Game was al zo goed als over, maar toch wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:54:
Ret speelde net tegen Naniwa. Naniwa ging voidrays, maar Ret scoutte en zorgde voor goede counter. Toen ging Ret expanden op de natural van Naniwa :P
Game was al zo goed als over, maar toch wel grappig.
Aye, leuke manner move tegen nani. ;) De 1e game ging ook lekker imo, 2xgate proxy gescout en heel goed opgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 15:27:
[...]

Aye, leuke manner move tegen nani. ;) De 1e game ging ook lekker imo, 2xgate proxy gescout en heel goed opgevangen.
Ret zit zo goed als in de finale imo. Adelscott is denk ik de enige van de drie waar hij tegen kan komen die nog enige weerstand kan bieden. Pomi/Diestar zie ik niet van Ret winnen.

Zou mooi zijn als de finale Ret vs Huk is, haha. Ret v Morrow kan ook, maar ben zelf niet zo'n fan van ZvZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Ergens nog vods te kijken van assembly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
waarom niet gewoon de finale live kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Hoe lang nog voordat die opkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22:00 CET is de finale. Atm is Socke vs Adelscott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
Stream bugged als een malle.

maar zaten wat leuke matches bij ja dit weekend, en vooral hoe Ret nAniwa hard inmaakte, komt ie aan met zn proxy gates.

Ret vs MorroW finals straks, ik hoop echt dat Ret hem pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb veel ZvZ van Ret gezien op zijn stream. Ik weet nog niet wat ik ervan vind. Het zou iig een hele mooie opsteker zijn voor Ret om dit toernooi te winnen. Ik gun het hem wel. Ook voor Idra zou het een opsteker zijn want die zou mij zijn hoed opeten ( of iets dergelijks ) als MorroW een groot toernooi zou winnen met Zerg.

Edit

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
RET RET RET, biertje er bij, finale kijken, geniale zaterdag avond :p 1-0!

[ Voor 3% gewijzigd door Zorkey op 12-02-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:44
Zergling vs zergling finale. Wat saai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assembly 2011 winnaar Ret! 8) 8) Hele goeie games imo, vooral de 2-1 game op Scrap Station met roache/hydra army tegen roaches zag er heel goed uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Er zijn al een paar weken sterke geruchten, maar na de idrA - Jinro showmatch van vanavond is het officieel: Er komt een North American Starcraft League (NASL) met dagelijkse matches vanuit Los Angeles en een rebroadcast van de live matches op tijden die voor Europeanen beter uitkomen.

Met een eerste prijs van $100.000 en een totale prijzenpot van $400.000 per seizoen heeft de NASL de hoogste prijzen ooit in eSports, meer dan de vorige recordhouder, de GSL.

Meer info: www.nasl.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen we nu dan dat koreanen naar amerika gaan? :)
Of is het prijzengeld in korea toch hoger.

Dan nog kunnen de koreaanse bankzitters (e.g. idra) in amerika het toch nog redelijk doen, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Species5618 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 01:21:
Er zijn al een paar weken sterke geruchten, maar na de idrA - Jinro showmatch van vanavond is het officieel: Er komt een North American Starcraft League (NASL) met dagelijkse matches vanuit Los Angeles en een rebroadcast van de live matches op tijden die voor Europeanen beter uitkomen.

Met een eerste prijs van $100.000 en een totale prijzenpot van $400.000 per seizoen heeft de NASL de hoogste prijzen ooit in eSports, meer dan de vorige recordhouder, de GSL.

Meer info: www.nasl.tv
Wow das veel geld *gaat verder oefenen* :P

p.s hoe gaan ze die 400k opbrengen, ik zie geen sponsors op de site, alleen season subscriptions: 100e3/20 (gomtv prijs/subscription add free) = 5.000 subscribers per season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Hm IEM begint weer maar natuurlijk moet ik die tijd werken en geen eurosport 2 op mijn TV.
Weet er iemand of de VODS komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Shadowhawk00 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:18:
Hm IEM begint weer maar natuurlijk moet ik die tijd werken en geen eurosport 2 op mijn TV.
Weet er iemand of de VODS komen?
Ik heb op TL gelezen dat de VODs voor een beperkte periode gratis online komen en daarna achter een paywall gaan. Misschien dat er op de IEM site meer details te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
De brackets voor TSL 3 zijn vanavond aangekondigd, daar zitten behoorlijk wat veel belovende matches tussen!

http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=198668

[ Voor 3% gewijzigd door Lawree op 06-03-2011 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Wow, Ret gaat het moeilijk krijgen! Als hij zijn eerste match wint, moet hij waarschijnlijk tegen Nestea en als hij die wint waarschijnlijk tegen Idra. Jammer van die matchups eigenlijk, ik vind ZvZ het minst leuk om te kijken.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwout
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11-2021

wwwout

Joy is the essence of success

Afgelopen zaterdag naar de CeBIT geweest in Hannover. Het grootste gedeelte van de dag in hall 23 gehangen bij de Intel Extreme Masters. Was erg tof om eens zo'n groot toernooi irl te zien. Heb de wedstrijd gezien om de 3de plaats tussen Squirtle en MoonGlade, en natuurlijk de Grand Final tussen Moon en Ace. Daarnaast handjes geschud en op de foto geweest met qxc, Idra, MoonGlade en Day9.

Al met al een geslaagde dag :)

StarCraft II profile: Battle.net | SC2Ranks.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:30
@wwwout; ik was er ook. Was weer erg gezellig. Ik ben eigenlijk al een paar jaar in geen 1 andere hal geweest. Maar komt ook ik af en toe aan het werk ben daar.

Hier nog wat scene nieuws:

* De eerste matches van de TSL3 zijn inmiddels bekend gemaakt. 19 maart zijn de eerste 3 matches.
* Ret terug in Nederland.
* Win 1000 dollar als je 1vs4 insane AI wint
* WCG toch met Starcraft II

Heb vooral zin in TSL3.

[ Voor 40% gewijzigd door quakerix op 09-03-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quakerix schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:28:
@wwwout; ik was er ook. Was weer erg gezellig. Ik ben eigenlijk al een paar jaar in geen 1 andere hal geweest. Maar komt ook ik af en toe aan het werk ben daar.

Hier nog wat scene nieuws:

* Win 1000 dollar als je 1vs4 insane AI wint
wegvliegen op de lava map met 2 bases eiland.
Cariers bouwen.
= 1000$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:37:
[...]

Cariers bouwen.
= 1000$?
ik denk dat het alleen telt voor blizzard ladder maps. Maar maybe moet je het proberen... check de video:
- http://www.starcraft2.nl/...ls-je-1vs4-insane-AI-wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quakerix schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:42:
[...]

ik denk dat het alleen telt voor blizzard ladder maps. Maar maybe moet je het proberen... check de video:
- http://www.starcraft2.nl/...ls-je-1vs4-insane-AI-wint
van die duffe trol? nee dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
kuch kuch... 1v4?
de eerste wat ik deed was 1v7 insane... het is te doen! en heeeeel veeeel geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Laatst online: 04-09 10:02
zonglew00 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:35:
kuch kuch... 1v4?
de eerste wat ik deed was 1v7 insane... het is te doen! en heeeeel veeeel geluk
Hij bedoelt jij tegen 4 insanes, niet FFA he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:37:
[...]

van die duffe trol? nee dank je :)
Atheeeeennnee. Wat een enorme baas.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Om 10 uur beginnen de Up&Down matches voor de GSL om te bepalen wie er volgend seizoen in Code S mag spelen. De eerste groep van vandaag heeft de Canadees Liquid'Huk in de tweede groep zitten voormalig kampioen Nestea, tweevoudig finalist MarineKing en Leenock, een erg spannende groep dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:37:
[...]

Cariers bouwen.
= 1000$?
Betwijfel of je dat zelfs gaat winnen tegen een insane AI of zelfs maar verry hard. Jij pakt 1 basis de AI de overige 15 mineral spots. Uiteindeljik is er 1 winnende AI die de hele kaart in handen heeft en dus alle resources die nog over zijn
Ik ben een keer onder de voet gelopen omdat ik te passief was in verry hard 7FFA juist om die rede 10 base zerg is heel erg vervelend als macro tegenstander hij bouwt zijn leger sneller dan dat jij het kapot kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Ik hoop dat HuK wint, ik kijk regelmatig zijn stream als ik niets beters te doen heb, leuke speler om naar te kijken, doet niet altijd hetzelfde :)
Hij heeft natuurlijk 2 kansen in de U/D matches, maar ik hoorde dat PvP niet zijn beste mu was, helaas

HuK vs Inca - set 1
- HuK 4 gate vs Inca 3 gate/robo, verliest een stalker en proxy-probe in mid tijdens micro
- HuK gaat blink, probeert een aanval, maar immortals van Inca slaan dat makkelijk af
- HuK zet een exp neer, Inca moved uit met 2 immo + collossus met behoorlijke set gateway
- HuK sniped de collossus, maar kan de rest niet aan, en gg-d

HuK vs Inca - set 2
- Beide gaan 4 gate met een proxy-pylon, beide pylons denied
- Inca valt aan met stalker/zealot, HuK heeft nogal wat minder army met 2 sentries
- Inca verliest wat units door forcefields
- Huk ggt nadat Inca 8 stalkers overheeft vs zijn 2 + 2 sentries zonder energy

HuK vs choya - set 1, terminus RE
- Choya proxied al op 3:00 een pylon, maar heeft iets latere 3 gate dan HuKs 4 gates
- Choya zet een council, gevolgd door gateway en nexus, Huk ook een council
- Choya cancelled nexus en proxied een zealot die 4 probes killt
- HuK zet een robobay neer, choya een dark shrine
- Choya blinkt een stalker in HuKs base, scout de robo en cancelled dark shrine
- HuK zet een dark shrine neer, choya haalt chargelots
- HuK's DTs killen probes van choya en choya's aanval zonder obs, en choya gg-d

HuK vs choya - set 2, scrap
- Beide identieke 4-gates, geen proxy pylons
- Choya gaat voor de rocks, HuK voor blink
- Choya's aanval verliest behoorlijk tegen HuK's blink micro
- HuK maakt een paar microfoutjes, en verliest stalkers vs zealots
- HuK gg-d nadat zijn 10-7 voorsprong in stalkers eindigt in een 6-3 achterstand

HuK vs choya - set 3, xel'naga
- Beide 4 gaten
- HuK wint door positioning van armies en nette micro

Yay, HuK in code S :)

[ Voor 98% gewijzigd door MLM op 14-03-2011 11:19 ]

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Yay! Weer 2 foreigners!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Ik ga even wat roddelen over de NASL. Ik hoorde dit gisteren op een livestream van een amerikaanse prospeler, volgens mij was het vVvTitan.

Het verhaal is als volgt: InControl en Gretorp werden benaderd door een amerikaanse pokerspeler. Deze speler was bereid hen een miljoen US Dollar te geven om een amerikaanse sc2 league te starten. Op die manier zou de NASL tot stand zijn gekomen.

Bij Clash of the Titans werd de NASL gepresenteerd. Hoogste prijzenpot ooit. Weet je gelijk waar dat geld precies vandaag komt. Maar nu komt het: InControl en Gretorp stapten naar Blizzard om te vragen of ze de matches van de NASL mochten streamen.

Blizzards antwoord: nee. En dat was het verhaal. Blizzard vond het niet goed, waarschijnlijk omdat ze met gom.tv al een deal hadden op de uitzendrechten (blijkbaar dan niet beperkt tot alleen korea).

Dat is zeer waarschijnlijk de reden waarom de NASL nog niet gestart is en dat gaat dan voorlopig ook niet gebeuren als Blizzards houding niet verandert. Enigszins begrijpelijk dat ze als bedrijf alle touwtjes in handen willen houden, maar tegelijk groeit SC2 uit tot iets dat groter is dan zo'n bedrijf in haar eentje aankan. De community wil graag coole dingen doen en dat wordt dan tegengehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
Morphs schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:21:
Ik ga even wat roddelen over de NASL. Ik hoorde dit gisteren op een livestream van een amerikaanse prospeler, volgens mij was het vVvTitan.

Het verhaal is als volgt: InControl en Gretorp werden benaderd door een amerikaanse pokerspeler. Deze speler was bereid hen een miljoen US Dollar te geven om een amerikaanse sc2 league te starten. Op die manier zou de NASL tot stand zijn gekomen.

Bij Clash of the Titans werd de NASL gepresenteerd. Hoogste prijzenpot ooit. Weet je gelijk waar dat geld precies vandaag komt. Maar nu komt het: InControl en Gretorp stapten naar Blizzard om te vragen of ze de matches van de NASL mochten streamen.

Blizzards antwoord: nee. En dat was het verhaal. Blizzard vond het niet goed, waarschijnlijk omdat ze met gom.tv al een deal hadden op de uitzendrechten (blijkbaar dan niet beperkt tot alleen korea).

Dat is zeer waarschijnlijk de reden waarom de NASL nog niet gestart is en dat gaat dan voorlopig ook niet gebeuren als Blizzards houding niet verandert. Enigszins begrijpelijk dat ze als bedrijf alle touwtjes in handen willen houden, maar tegelijk groeit SC2 uit tot iets dat groter is dan zo'n bedrijf in haar eentje aankan. De community wil graag coole dingen doen en dat wordt dan tegengehouden.
uhh? ze mochten niet stream om GOM.tv? waarom mogen dingen als MLG/IEM/Dreamhack wel dan, en Blizzard wil mischien de touwtjes in handen houden, maar waarom zouden ze het grootste(?) tournooi tot nu toe tegen willen houden, uiteindelijk is het voor hun, hoe groter hoe meer geld in het laatje?

en het zou pas in April beginnen, dat was vanaf de aankondiging het plan. (of is er nieuws dat het is uitgestelt wat ik heb gemist)

oh en als het van een poker speler komt :p ben ik wel benieuwt welke, Phil Ivey de sc2 fan. awesome.

EDIT: WIKI INFO! als we toch aan het roddelen zijn :p
Ivey's hobbies include video games, prop betting and golf.
discuss :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Misschien dat blizzard het niet goed vind omdat het een link heeft naar poker en dat ze niet met gokspellen geassocieerd willen worden. Bepaalde reclame kan je in een stream verwachten en het kan zijn dat ze bij blizzard gewoon niet zitten te wachten op reclame voor online poker bij een SC2 match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadowhawk00 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:48:
Misschien dat blizzard het niet goed vind omdat het een link heeft naar poker en dat ze niet met gokspellen geassocieerd willen worden. Bepaalde reclame kan je in een stream verwachten en het kan zijn dat ze bij blizzard gewoon niet zitten te wachten op reclame voor online poker bij een SC2 match.
TSL3 word gesponserd door www.pokerstrategy.com. dat mag toch ook^^
betwijfel of dat de reden dus is

en nasl + gsl miss beetje overkill heb nouwelijks genoeg tijd om gsl te kijken. ik zou wel nasl gaan kijken als day 9 / artosis gaan spelen. voorderest kijk je dan alleen maar naar usa/euro players die niet voor Code A zijn gequalified

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Morphs schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:21:

Geen idee waar dit vandaan komt, maar NASL heeft sinds de aankondiging al aangegeven dat ze begin april (5 april om precies te zijn) gaan beginnen. En er is momenteel nog niets dat er op wijst dat die datum niet gehaald gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:06:
[...]

TSL3 word gesponserd door www.pokerstrategy.com. dat mag toch ook^^
betwijfel of dat de reden dus is

en nasl + gsl miss beetje overkill heb nouwelijks genoeg tijd om gsl te kijken. ik zou wel nasl gaan kijken als day 9 / artosis gaan spelen. voorderest kijk je dan alleen maar naar usa/euro players die niet voor Code A zijn gequalified
Ga jij ff 1000 euro neerleggen voor een vliegticket? Dan heb je nog niet eens over overnachten, eten & drinken. Laat staan feesten! Ondertussen gaat het leven hier in NL verder. Sommige mensen hebben eeen hypotheek, baan, studie... De prijzenpot is omgerekend in euros peanuts. Alleen Code S nummer 1 en nummer 2 is het rendabel om te gaan.

Er is meer dan alleen sc2. Vriendin? Vrienden? Familie? Carriere?

Ondertussen ga ik harder trainen en gamen... Binnenkort ff tijdens me vakantie uitstapje maken naar korea :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xD Jinro en HuK liggen eruit. Ik ben zo blij dat HuK eruit ligt. Ik had er geld op moeten inzetten want de odds waren redelijk voor HuK en HuK is echt ontzettend overrated. En Jinro. Tsja. MorroW deed het echt perfect, een betere build tegen wat Jinro deed bestaat gewoon niet. Ik vind TSL steeds leuker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:23:
xD Jinro en HuK liggen eruit. Ik ben zo blij dat HuK eruit ligt. Ik had er geld op moeten inzetten want de odds waren redelijk voor HuK en HuK is echt ontzettend overrated. En Jinro. Tsja. MorroW deed het echt perfect, een betere build tegen wat Jinro deed bestaat gewoon niet. Ik vind TSL steeds leuker worden.
sc2 odds? waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
Paar updates

* Grubby interview over zijn huidige starcraft 2 carriere (link, bron)
* Grubby in FXOPEN #2 (link)
* MLG Dallas groepen bekend met Liquid Ret (link, bron)
* IGN met nieuwe ProLeague? Informatie gelekt op SK-Gaming. Prijzenpot 150.000$ dollar. (link, bron)
* NASL maakt eerste 15 spelers bekend. Geen Grubby, geen Ret nog. (link, bron)
* TSL3: Zaterdag Ret tegen Naniwa. (link, bron)
* Season 1 achievements: Nog 1 week (link, bron)
* Patch 1.3 notes (link, bron)

@NASL; invites vielen me tegen
@TSL3; gruwelijk toernooi tot nu toe. Hoop dat Ret het ver kan trappen!
@PATCH; hmm.. ben benieuwd of er iets wijzigt. Maybe meer infestor play tegen Protoss!? Vind zvp niet echt balanced matchup :(

[ Voor 9% gewijzigd door quakerix op 23-03-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
vanmiddag ff de Team League Finals thread op TL in de gaten gehouden, schijnbaar zijn game 7 (MvP vs Ryung) en 9 (MvP vs MMA) erg de moeite waard om te kijken :)

spoiler:
helemaal tof dat Slayers dit wint, terwijl ze nog een relatief nieuw team met onbekende spelers zijn :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
uhhh omg? iemand anders TSL aan het kijken?

1-0 voor Adelscott tegen MVP :o wie had dat verwacht. kijken of ie het af kan maken.

EN later vanavond Ret he, kijken mensen.

EDIT: .... .... ..... ..... .. wat nou Koreans zijn awesome? een van de "minder" (hoor minder over hem) populiare foreigners killed MVP.

Zal ook wat te maken hebben dat de Koreanen voor het eerst ooit met Lag spelen, maar het zag er over het algemeen niet impressive uit van MVP.

[ Voor 71% gewijzigd door Zorkey op 26-03-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Ja zo ver 3 koreans eruit door foreigners en nu even ret kijken.
Wist niet dat die gast nederlander was trouwens, maar jij wij nederlanders zijn gewoon goed natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha al mijn liquibets fout :') Rare uitslag vind ik het hoor... Tijdens de ESL werden 3 van de 3 koreanen winnaar, en die zaten niet eens in code S........

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Voor de snelle onder ons:

Grubby live @ ZOTAC:
http://www.glhf.tv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zag dat hij in de finale staat! Gogo Grubby gaat lekker, kijk vaak zijn stream en hij wordt steeds beter. Helaas is ie uit Go4sc2, hij verloor van Fagro, best dik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
NOOOOOO IDRAAA ;<<<<<<

nouja game 2 was wel mooi :p moeten we op MLG wachten voor een Idra win.

en HayprO er ook uit ;<< ook zonde. mijn favoriete zergs worden gerolled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
* Grubby in NASL in divisie 1 samen met MOON

Heel apart de overige invites, maar Grubby zit er in ieder geval in en we mogen uit kijken naar een GRUBBY tegen MOON match in Starcraft 2.

(TSL is GRUWELIJK, alleen de zergs doen het niet zo goed :( :()

[ Voor 12% gewijzigd door quakerix op 27-03-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool go Grubby! Wel coole zerg play van Mondragon zojuist, maar volgens mij is het vrij standaard play om als protos met zo'n opening hydras te forceren die je daarna kan rapen met Collosi als follow up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Mondragon vs ZeeRaX (TSL) waren wel echt 2 mooie potjes!

Oh, you got a ton of air units. I guess I better make some more roaches...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Pfff, zeerax speelde zo slecht, was niet eens leuk om naar te kijken imo.. Mondragon reageerde wel heel goed op die air attacks. Ret was gisteren ook dikke faal.. "wat maak ik tegen stalkers en immortals" "roaches" .... Idra die 7 drones maakt terwijl hij wordt aangevallen en geen legers heeft..

Zerg valt heel erg tegen in TSL3, wel ben ik nu fan geworden van slayersMin

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:59
TLO-Nada nu, omg im so exited :D:D:D

ook eens met de zergs in deze tsl3 matches, toch beetje ondermaats.

edit:
spoiler:
TLO is echt de meest interessante speler om te spectaten, jammer dat die vreemde tactics vaak niet werken :P

TLO > * >:)

[ Voor 41% gewijzigd door kevz op 27-03-2011 23:33 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
Ret is afgelopen periode ziek geweest, of wellicht nog steeds ziek en heeft dus al een paar weken niet kunnen spelen. Weet niet of dit een excuus is, maar wel teleurstellend.

Btw. ik interview binnenkort Nazgul (eigenaar van Teamliquid), nog suggesties qua vragen :) heb al hele lijst.

[ Voor 24% gewijzigd door quakerix op 28-03-2011 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Gorion3 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:21:
Pfff, zeerax speelde zo slecht, was niet eens leuk om naar te kijken imo.. Mondragon reageerde wel heel goed op die air attacks. Ret was gisteren ook dikke faal.. "wat maak ik tegen stalkers en immortals" "roaches" .... Idra die 7 drones maakt terwijl hij wordt aangevallen en geen legers heeft..

Zerg valt heel erg tegen in TSL3, wel ben ik nu fan geworden van slayersMin
Zeerax speelde inderdaad niet zo heel erg sterk, als je ziet hoeveel Collossi hij liet snipen door niet te micro`en |:( . Wel grappig om te zien hoe hij air counterde met alleen roaches (en een beetje burrow-micro).

De Idra-Cruncher games waren wel vet om te zien. Toen Cruncher in de eerste game flink begon te turtlen zag ik de bui al hangen voor Idra. Vond het bijna jammer dat we geen Idra-rage zagen in de chat ;)
Zag naderhand wel dat Cruncher op een warcraft 3 forum wat screenshots had gepost van de lobby tussen de games in. Idra na game 2: "boy it must suck when skill matters" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Cruncher maakte een smiley face met force fields in het beslissende gevecht in de 3e game. Wel grappig aangezien Idra in de lobby na game 1 en 2 'niet zo'n nette' dingen had gezegd.
Ten minste dat heb ik gelezen, moet het zelf nog even kijken ;)

Edit: Het typte de smiley face gewoon :P Helaas was het niet zo mooi als ik had geinterpreteerd.

[ Voor 31% gewijzigd door aicaramba op 29-03-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn
Die Fnatic_Sen speelt erg goed o0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Laatst online: 09-09 15:12
Ret is ook geselecteerd voor de NASL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt nu ook een HD World toernooi met allemaal bekende namen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
klopt, ook mooi dat alle vods gratis te bekijken zijn op gomtv :) spannend dat het zo close is.

ben wel benieuwd hoe WhiteRa MC verslagen heeft!
kijk mama, zonder spoilers! :p

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Pagina: 1 ... 3 ... 29 Laatste