Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien

Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Een vraagje van een beginner.

Ik speel in Nederland en kom dus alleen EU mensen tegen. Ik speel dus niet tegen Amerikanen en Koreanen. Maar ik kom wel mensen tegen die een Sterretje hebben. Die zijn dan de beste van hun Diamond league. Zijn die ook professionals? Of zitten de echte pro's nog veel hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kx22 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:36:
Een vraagje van een beginner.

Ik speel in Nederland en kom dus alleen EU mensen tegen. Ik speel dus niet tegen Amerikanen en Koreanen. Maar ik kom wel mensen tegen die een Sterretje hebben. Die zijn dan de beste van hun Diamond league. Zijn die ook professionals? Of zitten de echte pro's nog veel hoger?
pro's zitten in Masters, en binnenkort zit 99% in grandmaster ;)
De top van diamond zijn gewoon mensen die redelijk goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 13:46
Dimaga gaat ons redden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ons redden van wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Kijk je niet de WC?

http://www.teamliquid.net...id=206358&currentpage=287
Ik zou heeel snel intunen als ik jou was! Super matches tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:30:
[...]

pro's zitten in Masters, en binnenkort zit 99% in grandmaster ;)
De top van diamond zijn gewoon mensen die redelijk goed zijn
Fok hey, moet ik nog jaren spelen om goed te worden pfff kheb nu al zware matches in zilver en goud....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ik heb GSL WC gemist. Alleen de laatste match kunnen zien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 17:08:
Damn, ik heb GSL WC gemist. Alleen de laatste match kunnen zien :'(
Gratis terugkijken ftw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
yep, en in HQ ook! ik gister alles in LQ kijken :'(

maar woow, die game van WhiteRa tegen MC _/-\o_

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:30
Interview gedaan met de oprichter en eigenaar van TeamLiquid. De Nederlander Victor 'Nazgul' Goossens kreeg iets meer dan 30 vraagjes over al zijn huidige projecten en leven.
Starcraft2.nl: Does it feel that TeamLiquid is living in a new era of e-Sports?
Nazgul: There's definitely a lot of things changing in our surroundings. At the same time we don't do a whole lot different from what we used to do. We run the site the same way and the TSL is also something we already did in Broodwar. To see the scene develop this fast is a great experience and hopefully it will be something that 10 years from now other people will look back wish they would have been a part of.
Full interview: hier.

Wie zou ik nu doen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Linkje? Ik ben deze altijd kwijt als ik ze zoek namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

quakerix schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:38:
Interview gedaan met de oprichter en eigenaar van TeamLiquid. De Nederlander Victor 'Nazgul' Goossens kreeg iets meer dan 30 vraagjes over al zijn huidige projecten en leven.

Full interview: hier.

Wie zou ik nu doen!?
Als het NL'ers moeten zijn.. Ret eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:30
RaseriaN schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:22:
[...]

Als het NL'ers moeten zijn.. Ret eventueel?
die bewaar ik voor later, nadat hij assembly had gewonnen is hij door tientalle websites geïnterviewd Weinig meer aan hem te vragen atm :D

[ Voor 6% gewijzigd door quakerix op 30-03-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Shadowhawk00 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:47:
[...]

Linkje? Ik ben deze altijd kwijt als ik ze zoek namelijk.
deze van dag1, set 1 t/m 6 geloof ik.
http://www.gomtv.net/2011championship/vod/63759

rest is ook wel te vinden via gomtv.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt alsof de niet-koreanen niet ver achterlopen op de Koreanen. Ik weet het wel zeker zelfs. Kijk naar de resultaten in de GSWL, de TSL en he kunt niet concluderen dat de koreanen mijlenver voorlopen. De Amerikaanse spelers lijken trouwens gemiddeld wat zwakker dan de Europeanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
daanteb schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:32:
[...]

yep, en in HQ ook! ik gister alles in LQ kijken :'(

maar woow, die game van WhiteRa tegen MC _/-\o_
Hoe vet was dat. Komt MC eerst met z`n kartonnen bordje voor het AllStars (ik weiger de z te gebruiken ;)) staan, om vervolgens 1 match te winnen, en er vierkant uitgespeeld worden door WhiteRa.

Met immortals blink stalkers counteren en tegelijkertijd aan de andere kant van de map harassen met zealot drops _/-\o_
Beetje jammer dat hij de game daarna er weer uitgegooid werd.

Dimaga was dan wel weer heel erg vet om te zien. Een game van +/- 40 minuten die eindigt in een disconnect, en dan een 2-rax niet scouten maar wel tegenhouden _/-\o_

Hele vette games. Dat hele team-aspect maakt die games ook meteen 2 keer zo spannend.
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:14:
Het lijkt alsof de niet-koreanen niet ver achterlopen op de Koreanen. Ik weet het wel zeker zelfs. Kijk naar de resultaten in de GSWL, de TSL en he kunt niet concluderen dat de koreanen mijlenver voorlopen. De Amerikaanse spelers lijken trouwens gemiddeld wat zwakker dan de Europeanen.
Ik weet niet of je dat wel met zo veel zekerheid kan zeggen. In de Korea vs World games leek het allemaal erg dicht bij elkaar te liggen, maar in de RO16 van het WC zijn er al 2 van de 3 foreigners uitgeschakeld (incl Whitera :().
Over de TSL is er een discussie gaande over hoe groot de invloed van lag nu is voor de Koreanen, aangezien de TSL op de NA servers gespeeld worden. Mensen hebben het erover dat ze standaard met een vertraging van 2 seconden spelen, maar Jinro had dan weer op de TL-fora gepost dat de lag in de praktijk veel lager lag dan dat.

Ik denk dat als we uitgaan van lan-latency`s, dat de niveau`s inderdaad (nog) niet heel erg ver uit elkaar liggen, maar dat de koreanen wel 9 van de 10 toernooien zullen winnen.

[ Voor 39% gewijzigd door Spooof op 31-03-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja die game van Whitera was PvP, en die andere knaap reageerde goed op Whitera's build ( Yonghwa's 3 stalker ). Ik denk dat Starcraft 2 nog erg volatiel is en ook nog een hele tijd lang volatiel zal blijken. Terran was eerst zwaar overpowered, nu is het Protoss, straks misschien Zerg. De maps waren eerst te klein, nu zijn ze wee te groot. Er gaat nog ontzettend veel veranderen. Voorlopig kunnen we denk ik concluderen dat het iveauverschil tussen de koreanen en de buitenlanders niet erg groot is. In Korea is de ladder wel beter en is de top een stuk breder. Als er in het westen echte teams komen met team houses en dergelijke dan denk ik dat het niveauverschil klein blijft. Anders zullen de koreanen echt beter worden.

Overigens. Wat faalt MLG hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Doe Grubby interviewen (h)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik ben erg gecharmeerd van het spel van July.. Heerlijk die constante druk. Een beetje zoals je verwacht van 'the swarm'.

July - MVP in de GSL WC was ook een leuke partij.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
July vs MVP was wel heel erg 1 sided vond ik. Terrans lijken wel niet te stoppen. Zeker met die tanks dat is toch wel erg irritant voor zerg. Deed me weer denken aan losttemple met die cliff naast de natural.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Well bad manners van huk zeg in g3 om het nog even in te wrijven.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 14:54:
[...]

Well bad manners van huk zeg in g3 om het nog even in te wrijven.
:+
Bad manner van huk? Hij liegt niet eens, dat is de straf als je niet uitspeeld de spel, ook al verlies je.
wel of geen gg zeggen is een formaliteit.

Als je zegt fu... dat is geen manieren. Geen woorden maar daden...
het is pas geen manner als je bij zo slecht slecht slecht pot dat je nog GG roept.

bij mij is een gg als het een spannend geweldig pot is. Ook al verlies ik, ik praat ook zelfs ff na met de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mss had ik deze moeten gebruiken? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat dat BM was van Huk.. Idra wist op dat moment toch nog steeds niet dat het hallucinations waren? Of misschien wel. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oooooo die idra xD zo erg bm en arrogantie xD "I knew he coudnt beat me in a real game" over Huk en voor het eerst dat ik Idra zie fistpumpen. Zo Idra vs TLO >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2011 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-04 11:30
Ik denk eerlijk gezegt dat hij het makkelijker gaat hebben tegen TLO, als tegen HuK, ik was wel verbaast dat TLO van Tyler had gewonnen.

Maar Idra fightiinngg! hij gaat straight to the finals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Wat een drama stream van MLG zeg:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt vandaag wel mee met de stream vind ik.
Dat het ff in de naniwa - select game weg viel was jammer, maar de winnaar was duidelijk
En zoveel miste we niet met die d/c.

Vind wel dat er verder aardig wat problemen zijn tijdens de games zelf, veel pauzes en d/c, wat het kijken niet echt leuk maakt.
Maar ja het is gratis, dus mogen niet klagen :-)

En volgende week weer TSL en GSL dus er komt nog genoeg SC kijkplezier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 00:14:
Het valt vandaag wel mee met de stream vind ik.
Dat het ff in de naniwa - select game weg viel was jammer, maar de winnaar was duidelijk
En zoveel miste we niet met die d/c.

Vind wel dat er verder aardig wat problemen zijn tijdens de games zelf, veel pauzes en d/c, wat het kijken niet echt leuk maakt.
Maar ja het is gratis, dus mogen niet klagen :-)

En volgende week weer TSL en GSL dus er komt nog genoeg SC kijkplezier aan.
Ja je komt zelf bijna niet meer aan spelen toe met al dat mooie spel dat op je afkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Shadowhawk00 schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:14:
[...]

Ja je komt zelf bijna niet meer aan spelen toe met al dat mooie spel dat op je afkomt.
Dit x 100. Zit de laatste tijd alleen maar streams te kijken of VOD`s terug te kijken in plaats van te spelen. Wordt tijd dat er een soort van Studio Sport voor Stracraft 2 komt. Alle matches van die week in 1 uur, met de hoogtepunten in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Code S gsl is toch het hoogste sc2 niveau op het moment right?
Wie zitten er in. Kon het niet vinden op gomtv of google. Hoe vaak is er eigenlijk een gsl?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooof schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:10:
[...]
... een soort van Studio Sport voor Stracraft 2 komt. Alle matches van die week in 1 uur, met de hoogtepunten in beeld....
Dit. _/-\o_

Wel beetje jammer dat de MLG finals een bleven steken op 1 base play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Spooof schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:10:
[...]
Dit x 100. Zit de laatste tijd alleen maar streams te kijken of VOD`s terug te kijken in plaats van te spelen. Wordt tijd dat er een soort van Studio Sport voor Stracraft 2 komt. Alle matches van die week in 1 uur, met de hoogtepunten in beeld.
Nou ja in 1 uur wordt wat krap maar inderdaad net zoals ze moet voetbal matches doen gewoon de belangrijkste matches uitzenden ofzo. Alleen dan wel met het originele commentaar want ik zit niet te wachten op johan cruif die commentaar geeft op SC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

/me Voelt zich geroepen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Bam, 4vs4 promoted naar platinum met random nog wel.

nu 3vs3 en 4vs4 platinum, nu nog zorgen dat m'n 1vs1 weer op gold niveau komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Shadowhawk00 schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:24:
[...]

Nou ja in 1 uur wordt wat krap maar inderdaad net zoals ze moet voetbal matches doen gewoon de belangrijkste matches uitzenden ofzo. Alleen dan wel met het originele commentaar want ik zit niet te wachten op johan cruif die commentaar geeft op SC2.
Net zoals ze bij Studio Sport wedstrijden van 1.5 uur samen vatten in 5-10 minuten, kun je volgens mij in 5 minuten prima een SC2 match samenvatten (uitzonderingen zoals 45+ min matches daargelaten). Punt is alleen dat standaard commentaar waarschijnlijk niet zo lekker werkt, omdat je via het commentaar kijkers bij moet praten over de stukken die je niet laat zien in de samenvatting.
En daarnaast heb je ook de replays nodig om kwalitatief goede video`s te maken. Ik denk dat dat het grootste struikelblok is.

Ik denk overigens wel dat als iemand dit succesvol kan gaan maken dat je een enorm gat in de SC2-markt hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Spooof schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:55:
[...]

Net zoals ze bij Studio Sport wedstrijden van 1.5 uur samen vatten in 5-10 minuten, kun je volgens mij in 5 minuten prima een SC2 match samenvatten (uitzonderingen zoals 45+ min matches daargelaten). Punt is alleen dat standaard commentaar waarschijnlijk niet zo lekker werkt, omdat je via het commentaar kijkers bij moet praten over de stukken die je niet laat zien in de samenvatting.
En daarnaast heb je ook de replays nodig om kwalitatief goede video`s te maken. Ik denk dat dat het grootste struikelblok is.

Ik denk overigens wel dat als iemand dit succesvol kan gaan maken dat je een enorm gat in de SC2-markt hebt gevonden.
Replays is denk ik geen issue, als jij bij GSL aankomt met ik wil een X bedrag voor de replays neerleggen waarbij X groot genoeg is gaan ze niet snel klagen. Misschien mag je het niet in korea versprijden maar dat is het issue niet.
Een goede caster vinden is een groter probleem die moet gaan samenvatten wat er is gebeurt ( ok de eerste 5 min kan je skippen ) en moet genoeg weten over het spel om het goed te kunnen casten. Orriginele cast zou ook leuk zijn dan skip je gewoon de eerste 5 min en ga daarna over op de originele stream :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Shadowhawk00 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:31:
[...]

Replays is denk ik geen issue, als jij bij GSL aankomt met ik wil een X bedrag voor de replays neerleggen waarbij X groot genoeg is gaan ze niet snel klagen. Misschien mag je het niet in korea versprijden maar dat is het issue niet.
Een goede caster vinden is een groter probleem die moet gaan samenvatten wat er is gebeurt ( ok de eerste 5 min kan je skippen ) en moet genoeg weten over het spel om het goed te kunnen casten. Orriginele cast zou ook leuk zijn dan skip je gewoon de eerste 5 min en ga daarna over op de originele stream :D
Vaak gebeuren er tussen minuut 3-5 de BO beslissingen, die lijken me redelijk relevant, ook voor een samenvatting. Als een game langer dan 10 minuten duurt krijg je vaak meerdere momenten met alleen maar macro, die in een samenvatting prima geskipt kunnen worden.

En ja, met genoeg geld kun je aan alles komen, maar het probleem is dat je niet alleen de GSL wilt samenvatten, maar ook alle andere relevante toernooien van die week. En dat betekent dus dat je elke week van 4/5 verschillende toernooien replays wil ontvangen (check maar eens hoeveel er in 16 dagen is gespeeld: http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=209265).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Laatst online: 12-09 09:53
Een samenvatting van een Starcraft match is toch wat lastiger dan bij een voetbal wedstrijd. Bij voetbal is een aanval op zichzelf staand en kun je goed aparte momenten aan elkaar knopen. Bij Starcraft moet je veel meer het hele spelverloop laten zien.

Maar het zal denk ik al fijn zijn als er een show is die alle uitslagen van verschillende toernooien in beeld brengt en de echt bijzondere momenten zoals laatst dat idra leaved als hij de illusions van huk ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of die trashtalk de game erna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Spooof schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 12:36:
[...]

Vaak gebeuren er tussen minuut 3-5 de BO beslissingen, die lijken me redelijk relevant, ook voor een samenvatting. Als een game langer dan 10 minuten duurt krijg je vaak meerdere momenten met alleen maar macro, die in een samenvatting prima geskipt kunnen worden.

En ja, met genoeg geld kun je aan alles komen, maar het probleem is dat je niet alleen de GSL wilt samenvatten, maar ook alle andere relevante toernooien van die week. En dat betekent dus dat je elke week van 4/5 verschillende toernooien replays wil ontvangen (check maar eens hoeveel er in 16 dagen is gespeeld: http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=209265).
Klopt, en ik denk dat je eerder zendtijd tekort hebt dan replays, maar goed dan zenden ze toch wat minder voetbal uit ofzo :P ( hoop dat hier niemand van een F-site meeleest :9 ).
Veel andere tournooien zijn al free dus die gaan ook geen issue ervan maken als jij ze geld bied om hun replays te uploaden naar jou server. Ze allemaal bekijken en beoordelen welke replays je wilt gaan uitzenden daar heb je wel redelijk wat redactie voor nodig. Maar misschien dat daar ook wel wat vrijwilligers voor te vinden zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:29
De IGN Pro League vind ik persoonlijk wel een aardige ontwikkeling (hierboven al bij de geruchten genoemd), ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Persoonlijk kijk/luister ik met plezier naar TB tijdens casts, dus deze ga ik tentative in mijn agenda zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Damn.. MVP - San was wel een vette partij.. Vooral op xel naga caverns.

Edit:

MKP - MC was ook wel vet :P

[ Voor 21% gewijzigd door aicaramba op 05-04-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadowhawk00 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 11:31:
[...]

Waarom zou je zelf willen casten? Gewoon de highlights van de GSL stream pakken, heb je meteen dat geschreeuw van tastosis erbij :D dat is de helft van de fun imo! Dat laatste ja ;) eerst BO's samenvatten, dan over op de originele.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg MarineKingPrime vs oGsMC, epic!!

http://www.gomtv.net/2011championship/vod/64353 (free to watch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Was inderdaad een goede halve finale set! Zaten een hoop leuke games tussen.

Ik ben na GSL1 niet meer zo gaan kijken, ook omdat het eigenlijk nergens meer goed te doen was zonder te betalen.

Natuurlijk wel de finale van GSL2 gezien, maar ik moet zeggen dat het niveau toch wel weer een stuk verder omhoog is gegaan.

Vind trouwens wel dat tasteless & artosis te vaak offtopic gaan in de casts. Zo nu en dan is niet erg, maar je ziet gewoon dat ze de flow van het spel kwijt zijn op dat moment. Er worden best nog wel dingen gemist in de games, die je andere minder goed betaalde casters die wel compleet mee spelen en denken niet ziet missen. Zonde.

Ik zou graaaaag 1st person meekijken overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op woensdag 06 april 2011 @ 04:00:
Was inderdaad een goede halve finale set! Zaten een hoop leuke games tussen.

Ik ben na GSL1 niet meer zo gaan kijken, ook omdat het eigenlijk nergens meer goed te doen was zonder te betalen.

Natuurlijk wel de finale van GSL2 gezien, maar ik moet zeggen dat het niveau toch wel weer een stuk verder omhoog is gegaan.

Vind trouwens wel dat tasteless & artosis te vaak offtopic gaan in de casts. Zo nu en dan is niet erg, maar je ziet gewoon dat ze de flow van het spel kwijt zijn op dat moment. Er worden best nog wel dingen gemist in de games, die je andere minder goed betaalde casters die wel compleet mee spelen en denken niet ziet missen. Zonde.

Ik zou graaaaag 1st person meekijken overigens.
Zij besturen zelf die ingame camera ook niet he ;) hebben ze zelf ook weleens kritiek op gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ooohhh

Gatver, zit er dus één dude ergens daar al het spectator beeld te regelen? En dan zo slecht?!

Ik snap wel dat ze zo min mogelijk mensen in de game wille hebben, maar dit gaat toch wel ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik vond mvp- san een mooiere serie. Meer lange partijen. Maar idd, mooie comback van mkp ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:01:
[...]

Zij besturen zelf die ingame camera ook niet he ;) hebben ze zelf ook weleens kritiek op gehad
Tasteless & Artosis doen entertainment "tv". ik vind ze veel leuker doen dan de andere 2 casters (code A). Voor echt professioneel SC2, dan moet je gewoon zelfs de replays pack bekijken.Ze missen zo nu en dan wat, maar hun commentaar voegt iets toe bij het spel.

En hun manier van praten is aangenaamd, daarom kijk ik liever naar HDstarcraft dan naar Husky. Ahnaris doet ook wel aardig alleen zit geen emotie erin.

DJwheat, Day9 vind ik gewoon minder. Day9 is meer educatieve tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"The show where we make you a better gamer". Doel geslaagd dan Day9

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idra vs TLO on map crossfire MLG: YouTube: Starcraft 2 HD: MLG Dallas Idra v TLO game 1 on Crossfire

Wat moet je als zerg hier nou tegen doen (terran imba! :P) zelfs als Idra de bunker (die gesalvaged werd) had ignored dan was de thor nog op tijd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 01:45:
Idra vs TLO on map crossfire MLG: YouTube: Starcraft 2 HD: MLG Dallas Idra v TLO game 1 on Crossfire

Wat moet je als zerg hier nou tegen doen (terran imba! :P) zelfs als Idra de bunker (die gesalvaged werd) had ignored dan was de thor nog op tijd geweest.
Heeft dat veel nut wat tlo in het begin doet?

Daamn, ik speel tegen macro idra dus ach laten we de barracks overslaan en eerst een CC bouwen. :D

Het was mss anders gelopen als hij bij de eerste push van tlo niet zijn drones per ongeluk in het gas douwde en alle expansion drones verloor aan een helion shot.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 01:58:
[...]

Heeft dat veel nut wat tlo in het begin doet?

Daamn, ik speel tegen macro idra dus ach laten we de barracks overslaan en eerst een CC bouwen. :D

Het was mss anders gelopen als hij bij de eerste push van tlo niet zijn drones per ongeluk in het gas douwde en alle expansion drones verloor aan een helion shot.
Op hoog niveau telt elk mineral meer dan je tegenstander. Dat kan misschien 1 marine eerder, en dan kan misschien net die ene marine het verschil maken tussen winst en verlies...

Netals F1, daar gaat het om secondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je bedoeld honderste van secondes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Laatst online: 09-09 15:12
Iemand anders die ook niet de http://nasl.tv/ kan bereiken ?

edit: is weer online. Fijne overzichten van alle matches die komen gaan en zoals verwacht bij een amerikaans toernooi veel info en stats die een leuk overzicht gaan geven naargelang het toernooi loopt.

[ Voor 63% gewijzigd door Revres op 09-04-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
TSL3 ro16 net weer begonnen :) ben benieuwd naar MC vs WhiteRa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Heb game 1 van Tyler vs Thorzain gemist, maar game 2 was een beetje een faal van Tyler.

Edit:
Wow, 3-0 wat een vernedering.

MC vs WhiteRa ook al 3-0. Wat een snelle dag.

[ Voor 34% gewijzigd door Baardmeester op 09-04-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Nevermind, ik zeur over spoilers in dit topic.. maar daar gaat dit topic juist over.. deze post kan weg :P

[ Voor 81% gewijzigd door Morphs op 09-04-2011 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
Ja de matches van gister waren niet erg spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Nu staat het in ieder geval 1-1 bij adelscott vs qxc, maar wel twee snelle games die al snel beslist waren.

Edit: Game 3 was al een stuk spannender.

Edit2: Met game 4 en 5 erbij duidelijk de leukste en spannendste serie van games dit weekend, want Kas vs Nada was weer heel erg eenzijdig. Nada werd echt helemaal weggespeeld.

[ Voor 54% gewijzigd door Baardmeester op 10-04-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
Baardmeester schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:39:
Met game 4 en 5 erbij duidelijk de leukste en spannendste serie van games dit weekend, want Kas vs Nada was weer heel erg eenzijdig. Nada werd echt helemaal weggespeeld.
Kas vs Nada was inderdaad eenzijdig. Kas leek elke keer weer 1 stap voor Nada te zijn. Nada dropt langs de rand van de map, Kas bouwt een halve minuut daarvoor een turret precies op de plek waar de drop komt :o

Goeie TvT heeft die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://live.dreamhack.se/
Wow 1e game van MC vs Idra was mooi!

omg wtf idra! game 2 !!

oh en grubby vs moon vandaag in NASL! http://nasl.tv/Match

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
@browncoat... if you cant win on a decent way, then you should win on a diirty way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
mannn als Idra fan was die 6 pool echt fail ;<< kon wel janken om hem er zo uit te zien gaan, die eerste game was EPIC en Idra stond voor in teh middle game. maarja hij kon de protoss niet killen, dus won MC uiteindelijk, omdat Idra ook wat fouten maakte.

Maar hij had wel even laten zien dat ie gewoon beter is als TLO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Laatst online: 09-09 15:12
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:30:
http://live.dreamhack.se/
Wow 1e game van MC vs Idra was mooi!

omg wtf idra! game 2 !!

oh en grubby vs moon vandaag in NASL! http://nasl.tv/Match
Wie gaat hem live kijken ? Ik heb iig al een season pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ik niet, heb helaas de slechte gewoonte om of blut te zijn, of geen geld uit te willen geven :) Daarnaast is 3 uur s nachts mij iets te gortig

Ik kijk de SD stream wel ofzo, of de VOD op SD kwaliteit, of op een andere manier.

@IdrA

Ik weet niet wat het met hem is de laatste tijd, maar hij heeft te veel ego. Hij denkt dat hij alles is, maar doet vrij weinig, naar mijn idee. Sowiezo zwak om op zo'n hoog niveau te gaan cheese

[ Voor 41% gewijzigd door Gropah op 12-04-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben al heel den dag aan kijken naar de livestream en heb echt zin in de final tussen MC en White-Ra ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
Gropah schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:14:
ik niet, heb helaas de slechte gewoonte om of blut te zijn, of geen geld uit te willen geven :) Daarnaast is 3 uur s nachts mij iets te gortig

Ik kijk de SD stream wel ofzo, of de VOD op SD kwaliteit, of op een andere manier.

@IdrA

Ik weet niet wat het met hem is de laatste tijd, maar hij heeft te veel ego. Hij denkt dat hij alles is, maar doet vrij weinig, naar mijn idee. Sowiezo zwak om op zo'n hoog niveau te gaan cheese
lolol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
WhiteRa 4gate commentaar incoming :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 22:54
Leuke stream weer :D

whitera maakte het mooi af :O

[ Voor 45% gewijzigd door Mektheb op 12-04-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MC 0 - 2 WhiteRa

tga rap :o kdacht dat MC die laatste wel in de zak had maar damn

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
1e potje was geweldig, het 2e potje was goed maar ik hoop 3e echt spannend gaat worden en misschien MC een win zodat we meer krijgen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:23:
[...]

1e potje was geweldig, het 2e potje was goed maar ik hoop 3e echt spannend gaat worden en misschien MC een win zodat we meer krijgen te zien.
jaa zou leuk zijn ^^ beetje de spanning erin houden ^^ maar kheb zo het gevoel dat WhiteRa gewoon veel beter speelt :s

1 - 2 ! yes :D more games

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb het idee dat MC gewoon 5x 4gate doet als dat nodig is... Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:24:
[...]

jaa zou leuk zijn ^^ beetje de spanning erin houden ^^ maar kheb zo het gevoel dat WhiteRa gewoon veel beter speelt :s

1 - 2 ! yes :D more games
2-2 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg early probe, ow dit is mean! >:)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Cheeeese, haha als dat lukt kom je ff terug van 2-0 dan gaat het 2-3 worden

mc hahahah damn.

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 12-04-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 - 2 zooo snel gegaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:39:
[...]

Cheeeese, haha als dat lukt kom je ff terug van 2-0 dan gaat het 2-3 worden

mc hahahah damn.
aww nee he poor Whitera ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ach verdient al is het "cheese" hij spotte het niet en dan ben je de sjaak helemaal op zo'n laatste game is dat zuur.
Maar verder nice games hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
mja wel zuur dat alleen g2 er een expansion gemaakt werd, rest allemaal 1base play :F

[ Voor 3% gewijzigd door daanteb op 12-04-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
hyper-agressive play heet dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:36
weet iemand of de vod van de overige matches ergens online komen te staan. Kon nu pas thuis en kon alleen de laatste 2 matches zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Komen vast nog wel online, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Jammer, voor WhiteRa. Ik had het hem echt gegunt. Het was wel echt enorm spannend. Kan iedereen die het gemist heeft aanraden de vods te kijken.

En dan hebben we straks nog de NASL met Grubby vs Moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan.
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Hoelaat in onze tijd is dat eigenlijk? Ik heb niet zo'n pas en kan het niet terugkijken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stan. schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:20:
Hoelaat in onze tijd is dat eigenlijk? Ik heb niet zo'n pas en kan het niet terugkijken toch?
Volgens mij wordt het in eu gerestreamed om 4h smiddags
Stond op nasl site dacht ik, maar kan het niet meer vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LpeHT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
matty___ schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 21:48:
weet iemand of de vod van de overige matches ergens online komen te staan. Kon nu pas thuis en kon alleen de laatste 2 matches zien :(
Heb ze al gevonden:
http://www.justin.tv/dreamhacktv/videos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

weet iemand waar ik een VoD ofzo kan krijgen van NASL van gisteren?

Op de site zelf kan ik het niet vinden, ook niet bij de match up zelf. Op justin.tv kun je het wel kijken, alleen maar in 1080p, maar daar moet je een pass voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Gropah schreef op woensdag 13 april 2011 @ 07:53:
weet iemand waar ik een VoD ofzo kan krijgen van NASL van gisteren?

Op de site zelf kan ik het niet vinden, ook niet bij de match up zelf. Op justin.tv kun je het wel kijken, alleen maar in 1080p, maar daar moet je een pass voor hebben.
vanavond wordt het toch opnieuw uitgezonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

gewoon op NASL.tv op redelijk normale tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
How can I watch?

You can tune in every day at NASL.TV to see matches as they are aired at 6pm PST and 9pm EST. There will also be a rebroadcast of the show at 6pm GMT and 7pm CET every night.

VoDs (Video-on-demand) will also be made available after every rebroadcast so you don't have to worry about missing your favorite games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
..

[ Voor 98% gewijzigd door matty___ op 13-04-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Ik heb vannacht wel alvast de eerste 3 series van games gekeken, omdat ik wist dat ik vanavond om 18.00 niet kan kijken. Ben dus wat eerder gaan slapen en heb om 3.00 de wekker gezet. De serie van Grubby vs Moon was erg leuk om naar te kijken en daar zou ik dus zeker even voor gaan zitten. De andere twee series waren ook wel aardig, maar iets eenzijdiger. Rond 5.15 vond ik het toch weer welletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Zit net even NASL.tv te kijken maar wat een verschil met de dreamhack van de dag ervoor. De website van nasl.tv ziet er goed uit maar wat zijn de stream laggy en de commentators saai....

dreamhack _/-\o_
nasl.tv ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Vannacht was het een stuk beter met de stream. Toen was er bijna geen lag. Dit is inderdaad een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorkey
ik vind Gretorp en incontrol het best wel leuk doen. alleen ja de stream op het moment, heeeel erg laggy.
Pagina: 1 ... 4 ... 29 Laatste