Hoe vet was dat. Komt MC eerst met z`n kartonnen bordje voor het AllStars (ik weiger de z te gebruiken

) staan, om vervolgens 1 match te winnen, en er vierkant uitgespeeld worden door WhiteRa.
Met immortals blink stalkers counteren en tegelijkertijd aan de andere kant van de map harassen met zealot drops
Beetje jammer dat hij de game daarna er weer uitgegooid werd.
Dimaga was dan wel weer heel erg vet om te zien. Een game van +/- 40 minuten die eindigt in een disconnect, en dan een 2-rax niet scouten maar wel tegenhouden
Hele vette games. Dat hele team-aspect maakt die games ook meteen 2 keer zo spannend.
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:14:
Het lijkt alsof de niet-koreanen niet ver achterlopen op de Koreanen. Ik weet het wel zeker zelfs. Kijk naar de resultaten in de GSWL, de TSL en he kunt niet concluderen dat de koreanen mijlenver voorlopen. De Amerikaanse spelers lijken trouwens gemiddeld wat zwakker dan de Europeanen.
Ik weet niet of je dat wel met zo veel zekerheid kan zeggen. In de Korea vs World games leek het allemaal erg dicht bij elkaar te liggen, maar in de RO16 van het WC zijn er al 2 van de 3 foreigners uitgeschakeld (incl Whitera

).
Over de TSL is er een discussie gaande over hoe groot de invloed van lag nu is voor de Koreanen, aangezien de TSL op de NA servers gespeeld worden. Mensen hebben het erover dat ze standaard met een vertraging van 2 seconden spelen, maar Jinro had dan weer op de TL-fora gepost dat de lag in de praktijk veel lager lag dan dat.
Ik denk dat als we uitgaan van lan-latency`s, dat de niveau`s inderdaad (nog) niet heel erg ver uit elkaar liggen, maar dat de koreanen wel 9 van de 10 toernooien zullen winnen.
[
Voor 39% gewijzigd door
Spooof op 31-03-2011 10:19
]