Starcraft 2 Pro-gaming & Toernooien

Pagina: 1 ... 16 ... 29 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe laat vanavond de NASL finales ongeveer beginnen? Gisteren heb ik 3 uur naar HoN zitten staren, voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sobbereng
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:20
Ik heb gisteren rond 4-5 u naar NASL gekeken, maar echt dat was even niet mijn slaap waard!
Bo5's in Ro16 is zo saai, enorm lange downtime tussen de potjes, een publiek van 1,5 man en een paardekop,..

Slechtste tournooi ooit (met 'n dergelijke prizepool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:22

Gundogan

Rip and tear, until it is done

sobbereng schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:46:
Ik heb gisteren rond 4-5 u naar NASL gekeken, maar echt dat was even niet mijn slaap waard!
Bo5's in Ro16 is zo saai, enorm lange downtime tussen de potjes, een publiek van 1,5 man en een paardekop,..

Slechtste tournooi ooit (met 'n dergelijke prizepool)
Ja de atmosfeer en matches zijn nog niet echt denderend tot op heden helaas. Maar zo'n subscription gekocht om een 1080p stream te testen op de nieuwe HTPC en de kwaliteit daarvan is wel goed. SC2 op je tv kijken like a boss :)

Hopelijk worden dagen 2 en 3 beter! (schema btw: http://www.teamliquid.net/nasl/)

GSL code S finals waren wel aardige matches daarentegen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 03-12-2011 16:27 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die matches tussen Thorzain en DeMuslim waren anders zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Matches misschien wel, maar alles komt zo 'doods' over bij de nasl. Ook vind ik gretorp niet zon fijne caster. Niet dat ie echt iets fout doet, maar zijn stem connect gewoon niet echt.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste matches waren PvP, vind ik niet zo heel boeiend om te kijken, daarna maar gaan slapen. Vind hun live stage opzet wel leuk met rode loper en al (: jammer dat MC niet meedoet ;)

Pokemon intro :P [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MJgShaHMUvU&feature=youtu.be]

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Pokemon. YEAH!

Zelf volg ik NASL niet zo. Streams komen me niet lekker uit en daarnaast vind ik HD toch wel een beetje een vereiste om lekker SC te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:23:
De eerste matches waren PvP, vind ik niet zo heel boeiend om te kijken, daarna maar gaan slapen. Vind hun live stage opzet wel leuk met rode loper en al (:

Pokemon intro :P [video]
Die was wel baas ja. De meesten liepen echt zo van....okeyyyy...leuk?! over de rode loper, maar je kan er ook wat van maken. Needs moar MC tho indeed! :Y
aicaramba schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:11:
Matches misschien wel, maar alles komt zo 'doods' over bij de nasl. Ook vind ik gretorp niet zon fijne caster. Niet dat ie echt iets fout doet, maar zijn stem connect gewoon niet echt.
Met beide eens. Casters als MrBitter en Gretorp doen het inderdaad aardig maar missen soms het beetje extra enthousiasme van casters als Day9, Husky en Tastetosis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

Gropah schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:25:
Pokemon. YEAH!

Zelf volg ik NASL niet zo. Streams komen me niet lekker uit en daarnaast vind ik HD toch wel een beetje een vereiste om lekker SC te kijken.
Nou, HD hoeft van mij niet persé. Maar de kwaliteit van de gratis stream was gisteren zo bedroevend slecht dat ik nauwelijks gekeken heb. Een 360p video is normaal gesproken nog enigszins te doen, maar dit sloeg nergens op. Jaren '90 mpeg kwaliteit.

Tip voor de ipad bezitter: Via de Twitch app kan je de stream met een betere kwaliteit bekijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Elp op 03-12-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

goed 480p is watchable, maar alleen als het echt goede wedstrijden zijn... anders wil ik echt wel 576p of hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht was NASL echt ge-wel-dig; schitterende matches tussen Hero en Morrow, Hero en Sen, Thorzain en Puma. Ik moet zeggen dat ik zeer positief verrast ben door NASL.
Gretorp valt trouwens hardstikke mee als er wat gebeurt in het spel, dan komt ie niet meer 'doods' over. Er is nogal veel kritiek op hem als caster, maar in dit geval is dat geen groot issue omdat de casters steeds afgewisseld worden (RotterdaM, Orb, Husky, Day[9], DjWheat, Mrbitter). Ik moet zeggen dat het duo Husky+Day[9] leuker is om naar te luisteren dan Tastosis. Dat ze de casters steeds afwisselen vind ik ook best een goed idee, in Day[9]'s woorden "we're not a casting Archons, we're casting addons. You lift us up and swap us around". Wat mij betreft hebben ze dit keer een zeer sterk team van casters bij NASL.

De stream is in 360p zeer goed kijkbaar op je TV, veel beter dan de gratis streams van MLG en GSL, kleine teksten zoals supply zijn gewoon leesbaar en de compressie-artifacts verergeren nauwelijks bij beweging. Als je achter je PC-monitor gaat zitten, valt het wel tegen.

Ik weet niet waarom er maar 5 man in het publiek stonden, maar ze waren in elk geval wel zeer enthousiast.

Na de laatste matchup (Thorzain vs Puma) zouden ze nog wat aankondigingen doen mbt seizoen 3, heeft iemand dat nog meegekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:20:
Vannacht was NASL echt ge-wel-dig; schitterende matches tussen Hero en Morrow, Hero en Sen, Thorzain en Puma. Ik moet zeggen dat ik zeer positief verrast ben door NASL.
Gretorp valt trouwens hardstikke mee als er wat gebeurt in het spel, dan komt ie niet meer 'doods' over. Er is nogal veel kritiek op hem als caster, maar in dit geval is dat geen groot issue omdat de casters steeds afgewisseld worden (RotterdaM, Orb, Husky, Day\[9], DjWheat, Mrbitter). Ik moet zeggen dat het duo Husky+Day\[9] leuker is om naar te luisteren dan Tastosis. Dat ze de casters steeds afwisselen vind ik ook best een goed idee, in Day\[9]'s woorden "we're not a casting Archons, we're casting addons. You lift us up and swap us around". Wat mij betreft hebben ze dit keer een zeer sterk team van casters bij NASL.

De stream is in 360p zeer goed kijkbaar op je TV, veel beter dan de gratis streams van MLG en GSL, kleine teksten zoals supply zijn gewoon leesbaar en de compressie-artifacts verergeren nauwelijks bij beweging. Als je achter je PC-monitor gaat zitten, valt het wel tegen.

Ik weet niet waarom er maar 5 man in het publiek stonden, maar ze waren in elk geval wel zeer enthousiast.

Na de laatste matchup (Thorzain vs Puma) zouden ze nog wat aankondigingen doen mbt seizoen 3, heeft iemand dat nog meegekregen?
Gretorp vind ik zelf een goeie caster, hij heeft wat irritante dingetjes maar hij weet zo veel, zeker over terran. Elke keer als ik een terran cast van hem luister weet ik wat meer :) Rotterdam, en mrbitter ben ik totaal geen fan van. Rotterdam's engels kan ik gewoon niet uitstaan en op ladder all ined hij me altijd :p Mrbitter is een beetje te biased bij zerg spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:53:
[...]

Gretorp vind ik zelf een goeie caster, hij heeft wat irritante dingetjes maar hij weet zo veel, zeker over terran. Elke keer als ik een terran cast van hem luister weet ik wat meer :) Rotterdam, en mrbitter ben ik totaal geen fan van. Rotterdam's engels kan ik gewoon niet uitstaan en op ladder all ined hij me altijd :p Mrbitter is een beetje te biased bij zerg spelers.
Agree.. Ze werken me gewoon op men zenuwen T.T

5 minuten bezig over waar het leger van Thorzain is en dat ze geen units vinden.. Open dat de unit tab dan zie je wat ze hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige matches weer vanavond; ThorZain is wel zéér wisselvallig.Soms neemt hij gewoon extreem veel risico. Game 5 tussen Sen en ThorZain was top, veel ultra's, drops, snipes. Gelukkig ben ik morgen vrij, want de finale begint straks pas. :D

Edit: De finales waren prachtig. Beter dan Dreamhack. Day[9} en MrBitter waren de casters.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het met die korean dominance van een tijdje terug 5/6 van de mlg waren koreaans.
En wie is de favoriet voor die ene mlg waar in echt om knikkers gespeeld word.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:15

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Momenteel is in Korea de Blizzard Cup bezig (vandaag was de eerste dag). Dit is een klein toernooi, dat wordt gespeeld door alle top-spelers / winnaars van het afgelopen jaar. De top spelers uit de GSL punten rangllijst doen mee, evenals de winnaar van de laatste MLG, de laatste Dreamhack, de ESWC, enz.. Dus vrijwel alle grote namen zijn aanwezig. De eerste ronde bestaat uit 2 groepen van 5 spelers, waar in round-robin formaat gespeeld wordt (iedere match is helaas slechts Bo1). De top 3 van iedere groep gaat door naar de volgende ronde. De nummers 2 en 3 van beide groepen spelen tegen elkaar, waarna de winnaars doorgaan om te spelen tegen de twee groepswinnaars in de halve finale.

Tegelijkertijd, heeft GomTV besloten om samen te werken met Twitch.tv om zo de SQ stream beter beschikbaar te maken. Op http://www.twitch.tv/gomtv zullen de live uitzendingen te zien zijn en kun je dus eindelijk kijken zonder de GOM Player te gebruiken of een of andere omweg te moeten gebruiken om de stream in een andere player te bekijken. Bijkomend voordeel is dat de Twitch SQ stream een stuk beter is dan de SQ stream die GOM zelf aanbiedt, dus je kunt zelfs de supply-counts lezen op de stream (met moeite :P).

Vandaag was de eerste speeldag met HerO, MC , MVP, Stephano en DRG. Door naar de volgende zijn MC, MVP en DRG. Morgen spelen de andere 5 spelers hun groepsmatches: Polt, MMA, Leenock, NesTea en Naniwa. Woensdag en donderdag zjin de Ro6 en Ro4 matches en zaterdag de finale.

HQ stream en VOD access kan nog steeds alleen tegen betaling ($10) en de HQ stream loopt ook nog steeds alleen via de GOM Player.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:57
Jammer van Stephano :( Ik had hem graag door zien gaan :)

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Naniwa why you so BM!?!?

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 13:57

Rem

Ik hoop voor hem dat er geen sancties volgen van GOM. Het zal ze niet lekker zitten dat hij zon gebrek aan respect laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat is er gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 13:57

Rem

naniwa verloor van leenock, polt en MMA in de blizzard cup. Nestea ook.
Ze moesten vervolgens wel nog hun match uitspelen terwijl hij geen betekenis had (4e en 5e gingen niet door), naniwa startte de game en stuurde zijn zes probes richting de basis van nestea. Hij verloor in 1min 26 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:17

PauseBreak

derp!

remsporus schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:41:
naniwa verloor van leenock, polt en MMA in de blizzard cup. Nestea ook.
Ze moesten vervolgens wel nog hun match uitspelen terwijl hij geen betekenis had (4e en 5e gingen niet door), naniwa startte de game en stuurde zijn zes probes richting de basis van nestea. Hij verloor in 1min 26 sec.
Ah, de klassieke scv-rush uit SC1 8)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 19:36
heozo hij heeft GG op het eind. Hij was er gewoon klaar mee Snap ik wel na 3-0 waarom nog een onbelangrijk game spelen dat ergens over gaat.

Hij wil naar huis en een deuk in een deur trappen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd.. het grappige was dat eerst alle engelse kijkers dachten dat de match niet doorging. Op liquipedia stond de match ook doorgestreept. En toen zag je oppeens naniwa zitten :P

De koreaanse casters waren best wel :( :-(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vb0yn.gif

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Kan iemand me please uitleggen waarom naniwa dat gedaan heeft? Ik lees steeds over "meaningless match"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
apNia schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:54:
Kan iemand me please uitleggen waarom naniwa dat gedaan heeft? Ik lees steeds over "meaningless match"?
De Blizzard Cup begint met een groepsronde, waarin 5 spelers per groep een Bo1 tegen iedere andere speler spelen. 10 games in totaal dus.

In de 9e game hadden zowel Nestea als Naniwa alle 3 van hun eerdere matches verloren. Ongeacht de uitslag, zouden ze beiden uitgeschakeld zijn. Er is geen geld-prijs voor de #7~#10 (totaal 10 spelers in dit toernooi) en het is een losstaand evenement, dus de uiteindelijke ranking maakt helemaal niets uit.

Naniwa kon zich niet motiveren om alles te geven, zeker niet na 3 redelijke lange games die hij vrij nipt had verloren en besloot daarom om z'n probes maar direct naar Nestea te a-moven. Niemand verliest op dit niveau van een probe-rush, dus Nestea won makkelijk waarna Nani gg-de.

Nu is er kritiek op Naniwa dat hij het potje niet "normaal" heeft gespeeld. Maar als hij bijvoorbeeld een 4-gate had gedaan, dan had hij waarschijnlijk net zo hard verloren, maar dan had niemand geklaagd. In een heel ander toernooi was een soortgelijke situatie, Stephano was gegarandeerd van uitschakeling en gooide daarom maar 2 keer een 6-pool er tegenaan. Ondanks dat in die situatie de resultaten van de Stephano-matches weldegelijk uitmaakten voor de plaatsing van andere spelers in de groep, werd er niet over hem geklaagd.

Het beste wat GomTV had kunnen doen is de hele Naniwa/Nestea match niet laten spelen. Sterker nog, de meeste mensen op TL hadden niet eens verwacht dat de match gespeeld zou worden, want in de GSL Up&Down matches, die een vergelijkbaar groeps-formaat hebben, worden dergelijke onbelangrijke matches nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat iedereen het er wel mee eens is dat het format van het toernooi best zwak is (bo1, nutteloze match) maar als je jezelf professional gamer noemt dan behoor je ook dat uit te stralen in alles wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wow Species bedankt voor de uitgebreide uitleg. Ben het eens met Browncoat. Maar tegelijkertijd snap ik Naniwa ook wel. Beetje dubbel gevoel. Hij begint geloof ik een beetje de nieuwe idra te worden, gehaat door velen :D

[ Voor 5% gewijzigd door apNia op 13-12-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ik snap 't wel hoor. Oké, dat hij een proberush doet is het andere uiterste, maar het was al een slechte beslissing om die match überhaupt te laten doorgaan.
Ik snap sowieso niet zo goed waarom ze niet gewoon best of 3 hebben gedaan. 1 match kan alle kanten op gaan, beetje rare opzet.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Laatst online: 02-05-2021
Endorse, zag ik jou nou net op dimaga zijn stream of was dat een naamgenoot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Ook al lig je eruit... speel dan gewoon voor de fun uit...
Dat is als een prof gedragen.

Dit zijn gewoon kleine kinderen die niet tegen hun verlies kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
zonglew00 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:17:
Ook al lig je eruit... speel dan gewoon voor de fun uit...
Dat is als een prof gedragen.
Zijn reden om het te doen was dat hij toch geen motivatie meer had om voor de winst te gaan. Wel heeft hij er een beetje spijt van en zei dat hij de volgende keer gewoon 4-gate. Ook lekker snel beslist, maar kijkers krijgen nog wel wat actie.
Zie interview @ teamliquid: http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=294367

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Meer drama!

GomTV heeft besloten om de Code S plek die Naniwa had verdiend door 2e te eindigen bij MLG Providence in te trekken als gevolg van wat hij gisteren deed. Mr. Chae, de SC2 manager van GomTV zei op de Koreaanse stream dat de Code S plaatsen waren voor serieuze pro-gamers en niet voor amateuristische geld-wolven.

In het huidige GSL systeem zijn er ieder seizoen 2 Code S plaatsen vrij voor directe invites. Een daarvan komt via MLG, de plek die Naniwa zou krijgen. Waar de 2e plek vandaan komt is onbekend. Hoe dan ook, de 2 plaatsen worden komend seizoen gevuld door Idra en Sen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Zo, dat is ook niet een klein beetje overdreven :D

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsss. GomtTV probeert er alleen maar geld aan te verdienen door dit soort pointless matches nog uit te zenden. als een speler dan niet 'meewerkt', dan op deze manier straffen?

Beetje jammer dit. het is uiteraard niet sportief van Naniwa, maar om hem daarvoor uit de Code S te gooien, zeker als je Idra wel toelaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als GSL geld probeert te verdienen aan alle matches, waarom worden deze pointless matches dan niet gespeeld binnen GSL zelf, een toernooi waar ze direct invloed hebben, maar hier wel, in een toernooi waar ze geen directe invloed in hebben....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
GomTV (het bedrijf dat de GSL runt) runt dit toernooi ook. Het toernooi heeft een andere naam en opzet dan GSL, maar hetzelfde bedrijf zit er achter, de stream is hetzelfde, de casters zijn hetzelfde, enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ok, maar het punt blijft, waarom geen pointless matches spelen in GSL spelen, maar wel hier? als ze op geld uit zijn, laten ze die matches ook spelen in GSL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Species5618 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:46:
Meer drama!

GomTV heeft besloten om de Code S plek die Naniwa had verdiend door 2e te eindigen bij MLG Providence in te trekken als gevolg van wat hij gisteren deed. Mr. Chae, de SC2 manager van GomTV zei op de Koreaanse stream dat de Code S plaatsen waren voor serieuze pro-gamers en niet voor amateuristische geld-wolven.
Sorry hoor maar dit vind ik echt schandalig. Hij heeft feitelijk geen regel overtreden, en ik denk dat iedereen er na z'n uitleg op Team Liquid (boven mij gepost) wel soort-van in kan komen. Wat een kutmongolen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Topicstarter
Gropah schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:33:
Ok, maar het punt blijft, waarom geen pointless matches spelen in GSL spelen, maar wel hier? als ze op geld uit zijn, laten ze die matches ook spelen in GSL...
Ja, veel mensen hadden niet verwacht dat die match uberhaubt gespeeld ging worden, want de Up&Down matches werken met een zelfde groeps-opzet en daar worden nutteloze matches niet gespeeld.

Zet 2 spelers die net 0-3 zijn uitgeschakeld in een van de belangrijkste toernooien van het jaar op het toneel om een laatste, volledig nutteloze match te spelen en je kunt niet anders verwachten dan een half-assed game. Zelfs als Nani het wel "normaal" had gespeeld was het een lame potje geworden. Er was niets te winnen en beide spelers waren waarschijnlijk behoorlijk gefrustreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad overdreven, technisch gezien heeft hij geen regel overtreden en de game gewoon uitgespeeld. Sportief was het niet maar dat is geen solide reden om hem z'n verdiende code S spot te weigeren. Slechte move van GomTV.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is er eigenlijk IPV naniwa gekomen? Idra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, ik kan lezen 8)7 ik vroeg me af, wie er in de plaats is gekomen voor Naniwa. dus als naniwa niet was geweerd, was het dan naniwa en Sen geweest? of naniwa en Idra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Species5618 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:46:
In het huidige GSL systeem zijn er ieder seizoen 2 Code S plaatsen vrij voor directe invites. Een daarvan komt via MLG, de plek die Naniwa zou krijgen. Waar de 2e plek vandaan komt is onbekend. Hoe dan ook, de 2 plaatsen worden komend seizoen gevuld door Idra en Sen.
Ik heb het iets anders begrepen, correct me if i'm wrong.

Idra neemt een plek over van iemand die stopt met code S. Welke speler stopt is nog niet bekend.
bron: http://myeg.net/team/prep...s-idra-is-back-in-code-s/

Dit zou dus nog betekenen dat één van de directe invite plekken open is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023

Lol, met 1 hand... Ik moet zeggen dat naniwa wel badass is dat hij dit gewoon flikt. Anyway, erg onprofessioneel van hem... Jammer voor de mensen die betaald hadden voor de speciale hd stream op gom.tv

[ Voor 4% gewijzigd door Vinand op 14-12-2011 17:58 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vinand schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:58:
[video]

Lol, met 1 hand... Ik moet zeggen dat naniwa wel badass is dat hij dit gewoon flikt. Anyway, erg onprofessioneel van hem... Jammer voor de mensen die betaald hadden voor de speciale hd stream op gom.tv
Bij het WK voetbal wordt toch ook geen wedstrijd gespeeld (laat staan uitgezonden) waarin wordt gespeeld om de 15e plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tehsojiro
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Wat een debiele move van GomTV zeg. Naniwa heeft niets gedaan wat tegen de regels was. Als hij Z speelde en een gare 6pool deed met de opzet te verliezen dan was er niks aan de hand, en die match was sowieso niet relevant meer. En sowieso denk ik niet dat er ook maar iemand is die twijfelt aan de serieusheid van Naniwa als het op SC2 aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Maar in de eredivisie worden wel wedstrijden gespeeld op de laatste speeldag voor de 12-13 plek.. Het ligt er maar aan waarmee je wilt vergelijken. Het is een groep, geen knockout. In groepen/competities worden volgens mij altijd alle partijen uitgespeeld.

Ik begrijp gomtv best. Ze verkopen de passes en krijge sponsoren voor x aantal wedstrijden, niet voor x-0,9.

Naniwa is een pro en wordt betaald door de kijkers, want zij zorgen er voor dat er sponsoren zijn die geld geven aan teams en prijzengeld.. Zonder kijkers geen loon. Hij had ook in dat geval best goed mogen spelen voor de kijkers..

• tehsojiro
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Als we het over sponsors en kijkers gaan hebben denk ik dat een heftige MLG, waarmee naniwa zijn Code S spot heeft verkregen, toch wat meer oplevert dan een lame eind-van-de-dag potje, waar hij die spot mee heeft kwijtgeraakt.

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:13
Hij op zijn minst een cannon rush kunnen doen.

Bovendien, Naniwa speelt 95% van zijn games niet voor publiek en om de knikkers. Nu mag ie tegen Nestea spelen, ook nog eens op TV. Zelfs al gaat het nergens over, heb dan op zijn minst de wil om te winnen.

[ Voor 69% gewijzigd door Castor385 op 15-12-2011 08:24 ]

Study everything, You'll find something you can use

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 10:35
tehsojiro schreef op donderdag 15 december 2011 @ 01:35:
Als we het over sponsors en kijkers gaan hebben denk ik dat een heftige MLG, waarmee naniwa zijn Code S spot heeft verkregen, toch wat meer oplevert dan een lame eind-van-de-dag potje, waar hij die spot mee heeft kwijtgeraakt.
En? Die kleine toernooien zijn ook nodig. Hoe populairder sc2, hoe meer kijkers bij grote toernooien. En die sponsors lopen ook weg bij minder kijkers, dus hoef je niet apart te noemen. Hoe veel te verdienen valt is puur afhankelijk van de fans.

Dat naniwa dat niet snapt is vreemd, maar niet uitzonderlijk in opkomende sporten.

[ Voor 4% gewijzigd door _H_G_ op 15-12-2011 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Waarom geen best ceremony award voor MC? I is disappoint :N

Kennelijk was het GSL only dus de murloc dance telde niet mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Goede game op tal darim altar, zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

aicaramba schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:47:
Maar in de eredivisie worden wel wedstrijden gespeeld op de laatste speeldag voor de 12-13 plek.. Het ligt er maar aan waarmee je wilt vergelijken. Het is een groep, geen knockout. In groepen/competities worden volgens mij altijd alle partijen uitgespeeld.
Dat zijn dan ook altijd wedstrijden die van hetzelfde niveau zijn als een probe rush of 6pool. Niet om aan te zien zo slecht.
Ik begrijp gomtv best. Ze verkopen de passes en krijge sponsoren voor x aantal wedstrijden, niet voor x-0,9.
Dan moeten ze ervoor zorgen dat alle wedstrijden interessant zijn om voor te spelen. Als je het door jou eerder aangehaalde voetbal neemt, daar kán het uitmaken op welke plek je eindigt ivm prijzengeld, eventuele playoff plekken, eventuele Europese deelname (direct of via voorrondes) en hoeveelheid tv-geld. Van iets soortgelijks was bij Blizzard Cup geen sprake. Dan vind ik het ook niet erg realistisch om te verwachten van mensen dat ze zich volledig inzetten in een wedstrijd die nergens meer om gaat. (Nog even los van dat ik de opzet Best Of 1 echt te stupide voor woorden vindt in een groepfase van een SC2 toernooi. Dat is gewoon vragen om dit soort "gedoe".)
Ander aspect waar je voetbal-vergelijk mank loopt: Bij voetbal ben je als club verplicht je best te doen door de verplichting om een wedstrijdwaardig elftal op te stellen. Je kunt dus niet als je om plek 14 en 15 speelt op de laatste dag je Beloftenteam het veld in sturen, dat zorgt voor een automatisch verlies. Bij de Blizzard Cup was een soortgelijke verplichting er niet, maar wordt iemand wel ineens gestraft. Dat is een bijzondere situatie.
Naniwa is een pro en wordt betaald door de kijkers, want zij zorgen er voor dat er sponsoren zijn die geld geven aan teams en prijzengeld.. Zonder kijkers geen loon. Hij had ook in dat geval best goed mogen spelen voor de kijkers..
Nou ja, indirect wordt hij door de kijkers betaald, maar verder ben ik het wel met je eens. Al vind ik het eigenlijk ook wel erg grappig wat hij heeft gedaan :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
OMFG MMA vs DRG Blizzard cup finals = SICK^9000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Weiman schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 13:56:
OMFG MMA vs DRG Blizzard cup finals = SICK^9000
wanneer is eigenlijk de finale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh DRG was sooo close!!!! go zerg, imba terraaaaan MMA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Ik blijf me verbazen hoe iedereen onthoudt welke streams je moet kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Mektheb schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:44:
Ik blijf me verbazen hoe iedereen onthoudt welke streams je moet kijken
Team liquid site heeft een aardige calendar
http://www.teamliquid.net/calendar/2011/12/17
Lekker makkelijk je komt online en kijkt meteen of er wat leuks te kijken is en zo ja waar dat dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:02:
Argh DRG was sooo close!!!! go zerg, imba terraaaaan MMA :P
Was een erg mooie serie inderdaad. Beste finale van een GSL SC2 toernooi tot nu toe :)

Vooral de laatste game was echt om te smullen. Bijna was DRG er, ondanks z'n dikke supply achterstand. Maar MMA was uiteindelijk toch de terechte winnaar naar mijn mening. Zo veel mooie kleine dingen gedaan zoals de siege tank drops op de investors of de drops van tanks en thors op de high ground in het midden in de laatste game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Niet online
Ik kwam net deze video tegen op youtube, moest wel paar keer goed lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
Bump for great justice!

Homestory cup 4 is begonnen, http://de.twitch.tv/team/HSC :D

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
daanteb schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:29:
Bump for great justice!

Homestory cup 4 is begonnen, http://de.twitch.tv/team/HSC :D
met redelijke goede kwaliteit freestream :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 00:10
Awesome werkt prima op me tabletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Cool, er doet behalve ret en Gruggy blijkbaar nog een 3e NLer mee, PoYo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hoezo word 480P gezien als HD en heb je er dus een ticket voor nodig? Jammer hoor.

Heeft iemand btw ook ene linkje naar playschedule? Wil graag grubby zien spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Gropah schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:41:
Hoezo word 480P gezien als HD en heb je er dus een ticket voor nodig? Jammer hoor.

Heeft iemand btw ook ene linkje naar playschedule? Wil graag grubby zien spelen
http://www.readmore.de/in...nt=show_groupstage&id=199
Grubby speelt morgen pas na 7 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
jammer dat Ret en Grubby in 1 poule zitten, en dan ook nog samen met Goody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
Was ook mijn eerste reactie op de poule.
Ga er van uit dat top2 doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
PoYo nu bezig tegen MC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
Poyo speelde wel slecht... maar MC is ook wel ernstig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
Groot klasse verschil is hierin wel te zien ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Nu komt Grubby tegen Ret!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
GO RET!!!!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
GO GRUBBY!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

En Incontrol als guestcaster. Nice :)

Die moet dat vaker doen. Hij is daar op dit moment beter in dan het spelen van het spelletje zelf :p

Go....NLers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
en destiny is caster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
en 1-0 voor grubby door middel van rape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Dat ging wel erg makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Vinand schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:47:
en 1-0 voor grubby door middel van rape
was mooi uitgevoerd door grubby....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
matty___ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:48:
[...]

Hij moest ook wel want als Ret in zijn marcogame komt verslaat niemand hem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
matty___ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:48:
[...]

inderdaad een mooie timing, die mutas waren er gewoon te laat. En gewoon nette ff zonder fouten is genoeg om die paar roaches lings te rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
ret speelt wel raar die laatste pot, hij had het kunnen winnen maar heeft het echt goed verneukt met die infestors en rare positie om de blink stalkers te bevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Ja inderdaad het lijkt wel afgesproken.

Ik laat jou winnen en we gaan allebei door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Vinand schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:04:
ret speelt wel raar die laatste pot, hij had het kunnen winnen maar heeft het echt goed verneukt met die infestors en rare positie om de blink stalkers te bevechten.
had die idd kunnen winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Rendiertje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:06:
Ja inderdaad het lijkt wel afgesproken.

Ik laat jou winnen en we gaan allebei door.
lijkt me sterk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Joking maar iedereen had wel verwacht dat Ret zou winnen.

Echt impressed by Grubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Rendiertje schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:06:
[...]

Joking maar iedereen had wel verwacht dat Ret zou winnen.

Echt impressed by Grubby
waarschijnlijk speelt Grubby wel vaker tegen Ret en weet grubby goed wat tie van Ret kan verwachten. Is een ander verhaal denk ik als Grubby tegen Goody en Destiny speelt.

Grubby is sinds WC3 altijd al mijn favoriet geweest, maar ben bang dat als Goody een goeie dag heeft (ook al werkt zijn geliefde mech-strat niet best tegen protoss, dat Grubby het niet gaat winnen van Goody, laat staan Destiny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Que? Grubby heeft Destiny laatst afgeslacht in een BO5, was niet eens close. Ret was sowieso de top-seed in deze groep. Destiny performt gewoon niet op toernooien en Goody kan maar één stijl. Ik verwacht dat GRubby ongeslagen doorgaat.

That said, dit was de eerste keer dat Ret en GRubby elkaar troffen in een toernooi. Ret speelde IMO inderdad sloppy, je kunt je afvragen dat dat komt doordat ie op de NA ladder geoefend heeft de afgelopen tijd en het skill level daar gewoon lager is. Hij speelde daar ook regelmatig sloppy vond ie zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Ik had verwacht 1 ret 2 grubby 3 goody 4 destiny (ook wel gehoopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Haha, zo nice die accenten van de spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

MC en MKP cast nu *;

@hieronder Volgens mij de vertaler van SK gaming of ESL misschien? Hij spreekt engels met een duits accent volgens mij? :) Edit: deze gast kennelijk: http://www.sk-gaming.com/member/reis

En inderdaad gratis HD stream totdat het gefixed is :)

[ Voor 104% gewijzigd door Gundogan op 06-01-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
wie is de middelste die redelijk engels spreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
? is de hd stream gratis? of hebben ze een foutje gemaakt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
WTF is dit nou weer, hahahaha ik lig in een deuk.
ook die mapviewing shortcuts niet kennen hahaha, :)

Het is weer super professioneel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
wooow so many herrions... hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Dit is zo hilarisch :D HD stream is inderdaad gratis omdat er issues mee zijn.

MC, Marinekingprime en Rice van Team SK casten nu, dat zijn natuurlijk geen casters en geen geweldige engels sprekers..dan krijgt dit, geweldig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
`Terran more scv and more yerrow scv"" hahahahaha :D
Hahahaha hoevaak hoorde ik deze pot "terran imba" wel niet. epic

Damn Stephano krijgt wel echt harde rape nu van Sound... :) Mooie strategy en BO van sound. Best wel abusive maar zo hoort Terran ook te spelen. ;)

[ Voor 70% gewijzigd door Vinand op 06-01-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
imba imba _/-\o_

Pagina: 1 ... 16 ... 29 Laatste