*Rice en MC kijken MKP aan* "Terran so imba!"
Die MKP vind het echt niet leuk haha, hij is zo stil en kijkt er zo zielig bij...
zerg = Jerk
cancel = Cancer
zerg = Jerk
cancel = Cancer
[ Voor 23% gewijzigd door Vinand op 06-01-2012 21:15 ]
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
bloodlordsVinand schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:02:
Die MKP vind het echt niet leuk haha, hij is zo stil en kijkt er zo zielig bij...
zerg = Jerk
cancel = Cancer
Als Ret deze pot verliest ligt hij uit het toernooi
ziet er niet goed uit...
ziet er niet goed uit...
[ Voor 23% gewijzigd door Vinand op 06-01-2012 22:10 ]
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
Wow, Ret ligt er gewoon uit.
Grubby 2-1 Destiny overigens, hij is sowieso door.
Grubby 2-1 Destiny overigens, hij is sowieso door.
Grubby PHITHING!
Was grappige game. Nu InControl aan het casten samen met bling. zo grappig
Bling met expert analysisGropah schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:35:
Grubby PHITHING!

Wel jammer dat Ret in 2 WTF games tegen Goody nu uit het toernooi ligt
En dimaga, the window troll http://imgur.com/FlXRn

En proxy hatch....
[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 06-01-2012 23:00 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Zeker. Ook leuk om te zien hoe goed grubs is geworden in een jaar tijd
Grubby in groep A met Sound, Dimaga en Darkforce
niet al te slecht volgens mij voor grubby
niet al te slecht volgens mij voor grubby
haha die avatar fishticks.
Als Grubby zo solide speelt als vandaag moet morgen te doen zijn in deze groep.
Ik kijk uit naar morgen!
Als Grubby zo solide speelt als vandaag moet morgen te doen zijn in deze groep.
Ik kijk uit naar morgen!
Verwijderd
Leuke games maar goodies bunker-reaper opening is zo nasty! Ik dacht dat reapers generfed waren met dmg tegen buildings.. weer iets om naar uit te kijken op ladder :x
Heeft grubby vandaag al gespeeld? of weet iemand waar ik de uitslag lijst kan vinden?
Zie bijv.: wiki.teamliquid.net/starcraft2/HomeStory_Cup/4#cite_note-11Dalyxia schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:19:
Heeft grubby vandaag al gespeeld? of weet iemand waar ik de uitslag lijst kan vinden?
[ Voor 11% gewijzigd door Menn0B op 07-01-2012 16:46 ]
ja heb hem al http://www.readmore.de/in...stage&id=203&coverage=610
Net grubby voor de camera @ taketv2 http://www.teamliquid.net/video/streams/TaKeTV2
http://i.imgur.com/DhtYl.gifDalyxia schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 16:47:
[...]
ja heb hem al http://www.readmore.de/in...stage&id=203&coverage=610
Net grubby voor de camera @ taketv2 http://www.teamliquid.net/video/streams/TaKeTV2
en http://i.imgur.com/l0viH.gif natuurlijk
Nog geen MC thor dance gif helaas :<
Maar wel op youtube!
[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 07-01-2012 17:01 ]
Geweldige push van dimaga met als zijn queens
genieten!
Sound vs Grubby nu 3e map en degene die wint gaat door
gogo Grubby!!
[ Voor 6% gewijzigd door daanteb op 07-01-2012 20:20 ]
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Lekker zuur voor Grubby. Telkens net niet en ik heb ook het gevoel dat zijn builds in de latere stadiums van een toermooi niet echt lekker werken. Ook zie je veel meer kleine foutjes die hem uiteindelijk de das om doen.
Terwijl alle games voor deze erg lekker lopen. GG Grubby!
Terwijl alle games voor deze erg lekker lopen. GG Grubby!
I spy korean casters!
* Gundogan pakt popcorn.
En Goody trouwens gewoon weer winnen. Prachtig toch en laat zien dat je een prima speler kan zijn zonder mega APM
* Gundogan pakt popcorn.
En Goody trouwens gewoon weer winnen. Prachtig toch en laat zien dat je een prima speler kan zijn zonder mega APM
[ Voor 50% gewijzigd door Gundogan op 07-01-2012 21:36 ]
Die koreaanse spelers die casten zijn echt grappig.. Oooooh, so many jerklings.. Jerk is taking 3rd.. I think hes gonna go puss. Puss? Pussy, pussy, pussy, pussy.. No, no.. Rush.
Ik ben gisteren overigens naar de HomeStoryCup geweest, feauteau's! (check voor dimaga & Carmac
)
http://redd.it/o81h2
Jammer dat er niemand naar boven mocht
En een Sfeerimpressie van de Pub daar: http://youtu.be/-Z35aYGjYzA
http://redd.it/o81h2
Jammer dat er niemand naar boven mocht
En een Sfeerimpressie van de Pub daar: http://youtu.be/-Z35aYGjYzA
Weiman weer op de SC2 Pro tour, me gusta 
Zitten ook weer mooie foto's tussen. Over de laatste foto: beide
Zitten ook weer mooie foto's tussen. Over de laatste foto: beide
[ Voor 16% gewijzigd door Gropah op 08-01-2012 18:18 ]
Dimaga: its ok, I just wait till other one has no gas and win. 
Beste saaie game ever.
Beste saaie game ever.
ik vond hem totaal niet saai, wel wat passief.Gundogan schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:17:
Dimaga: its ok, I just wait till other one has no gas and win.
Beste saaie game ever.
maar Dimaga heeft de eigenschappen van Zerg enorm goed gebruikt, juist door gewoon niks te doen en te turtlen
Zerg draait naar mijn idee juist heel erg om reactief en aggressief spelen, wat hij niet echt deed. Daarnaast is Z ook erg macro based, wat hij ook niet optimaal deed. Vind dit meer een T manier om te winnen (ook ivm floating buildings in de hoek vd map als je eigenlijk al soort of hebt verloren, daar deed het namelijk aan denken)
Sjonge jonge, die archon toilet van Jyp... Dat blizzard dat niet eens een keertje fixed... Ik bedoel maar, drone drillin en viking flower waren toch zo een beetje hetzelfde (unit stack abuse) en dat hadden ze er toch meteen uitgesloopt toen toss spelers begonnen te zeiken erover...
Ze hebben de toilet (naar mijn idee succesvol, maar volgens sommige falend) geprobeerd te patchen door de eerste (ik dacht) anderhalve seconden na het verdwijnen van een vortex, de units die eruit kwamen geen damage te geven
hoe wil je ooit anders van 10+ broodlord winnen?Vinand schreef op zondag 08 januari 2012 @ 20:59:
Sjonge jonge, die archon toilet van Jyp... Dat blizzard dat niet eens een keertje fixed... Ik bedoel maar, drone drillin en viking flower waren toch zo een beetje hetzelfde (unit stack abuse) en dat hadden ze er toch meteen uitgesloopt toen toss spelers begonnen te zeiken erover...
Ik durf denk ik wel een betje te leggen dat de finale pas om half 12 begint. Wordt helaas wat laat, aangezien ik morgen weer vroeg opmoet
blink stalkers? Storms? Void rays?matty___ schreef op zondag 08 januari 2012 @ 21:54:
[...]
hoe wil je ooit anders van 10+ broodlord winnen?
Je mobility gebruiken werkt ook heel goed.. Toen ik nog terran speelde en de zerg te veel naar broodlords ging pakte ik meestal al men marines en dropte ze overal.. Broodlords zijn zooo traag dat je er dan toch niks meer aan kan doen..
Verwijderd
Storms
storm doen niet heel veel. void rays zou kunnen idd. maar blinkstalkers kunnen gewoon niet altijd. als je de BL goed positioneerd kun je er niet bij komen met de stalkers.
en als hij te veel lings maakt of fungel kom je ook niet ver met je blink. vergis je niet in de dps van 12 BL
Een combinatie van stalkers en storm is zo een beetje de counter. En als je 10 broodlords zie en geen hydras of nauwelijks anti-air, en je maakt geen void rays doe je gewoon iets fout. Toss heeft genoeg en duidelijk counters tegen Broodlords. Archon toilet is gewoon bug abuse net zoals drone stacking/viking flower dat volgens velen was. En ja een storm dodge je zeker niet of nauwelijks met broodlords, kijk als je storm en de zerg beweegt zijn broodlords dan doen de broodlords ook geen dps meer, en oftwel een blink in de buurt, en je deathball maakt gehakt van de zerg deathball. Althans je wilt toch niet gaan zeggen dat toss geen opties heeft tegen +10 broodlords/infestor?Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:06:
[...]
Stormsdan moet hij 300/80x4= 15 seconden dom zijn om units erin te laten staan, en dan kan je maximaal 3 broodlords per storm hebben... stalkers worden vastgezet door infestors dus de enige oplossing is voidrays en carriers
de corrupters ben je vergeten en die heeft die wel als er broodlords zijn. er is gewoon een critical mass aan BL waardoor je bijna geen optie meer bent. de range van de HT is niet heel groot. dus voordat je je weg door de ground units hebt gebaand ben je al de helft van je units kwijt geraakt.Vinand schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:10:
[...]
Een combinatie van stalkers en storm is zo een beetje de counter. En als je 10 broodlords zie en geen hydras of nauwelijks anti-air, en je maakt geen void rays doe je gewoon iets fout. Toss heeft genoeg en duidelijk counters tegen Broodlords. Archon toilet is gewoon bug abuse net zoals drone stacking/viking flower dat volgens velen was. En ja een storm dodge je zeker niet of nauwelijks met broodlords, kijk als je storm en de zerg beweegt zijn broodlords dan doen de broodlords ook geen dps meer, en oftwel een blink in de buurt, en je deathball maakt gehakt van de zerg deathball. Althans je wilt toch niet gaan zeggen dat toss geen opties heeft tegen +10 broodlords/infestor?
15 muta met 2 storm af maken is zeker ook een bug door de stacking?
[ Voor 6% gewijzigd door matty___ op 08-01-2012 23:14 ]
Verwijderd
en wat wil je doen tegen neural parasite? zoals ik zei een goede speler fungelt je units en je kan niks doen. MAAR jij zegt dat stalker en storm de counter isVinand schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:10:
[...]
Een combinatie van stalkers en storm is zo een beetje de counter. En als je 10 broodlords zie en geen hydras of nauwelijks anti-air, en je maakt geen void rays doe je gewoon iets fout. Toss heeft genoeg en duidelijk counters tegen Broodlords. Archon toilet is gewoon bug abuse net zoals drone stacking/viking flower dat volgens velen was. En ja een storm dodge je zeker niet of nauwelijks met broodlords, kijk als je storm en de zerg beweegt zijn broodlords dan doen de broodlords ook geen dps meer, en oftwel een blink in de buurt, en je deathball maakt gehakt van de zerg deathball. Althans je wilt toch niet gaan zeggen dat toss geen opties heeft tegen +10 broodlords/infestor?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2012 23:21 . Reden: interpunctie ]
Als je als een protoss speler ervoor zorgt dat een zerg +10 broodlords + genoeg corrupters en infestors (heeel veel gas, tech en building time) krijgt dan doe je gewoon iets fout. Dat is hetzelfde als een protosss 20 carriers fullly upgraded in combinatie met mothership laten krijgen.
Verwijderd
ik heb het over broodlord infestor roach, wat je gemakkelijk vanuit 4 base kan doen, tegen goede zergs is het moeilijk om zijn basissen te denyen of ze moeten heel greedy spelen. Maarja,Vinand schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:36:
Als je als een protoss speler ervoor zorgt dat een zerg +10 broodlords + genoeg corrupters en infestors (heeel veel gas, tech en building time) krijgt dan doe je gewoon iets fout. Dat is hetzelfde als een protosss 20 carriers fullly upgraded in combinatie met mothership laten krijgen.
- veel tech?: gewoon greater spire tech en roaches, hebben de meeste rond de 18 minute mark
- veel gas?: ja met 4-5 base heb je aardig veel gas
- building time?: is nihil, afhankelijk van de protoss bepaald de tijd die jou het okst om te techen
even om te illustreren, een broodlord is 50 gas meer dan een colossus, een infstor kost weinig minerals en dus kan je een extra base pakken en daar alleen gas minen en roaches zijn throwaway units. een goede ratio tussen deze units overtreft de standaard deathball. om deze te counteren moet je op 17 minuten 4 stargates bouwen en units gaan saccen, want anders ga je niet goed traden en verlies je gewoon de game.
Omg thriller game tussen MC en JYP die eindigt in een draw 
Sowieso heeft MC fenomenale blink micro in PvP
Sowieso heeft MC fenomenale blink micro in PvP
Als je een zerg ongedeerd op 4 base laat komen doe je als toss iets fout (en niet zo een beetje ook). Net zoals als je als een zerg een toss ongedeerd op 3 base laat komen, want dan is toss op zijn sterkt. Broodlord infestor makkelijk, lol ga eens een tijdje zerg spelen? Dat is dus de meest krachtige unit composition die je met zerg kan krijgen tegen toss/terran. Meest gas slurpend. En ja dat vereist dus 4 base. Maar dat is ook de reden dat bijna elka pro toss speler aanvalt en probeert de derde base van de zerg niet zijn gang laten gaan, want vanaf 3 base/4 base kan zerg toss 2 base (waar alle macro builds naar neigen) makkelijk verslaan door middel van macro. Waarom denk je anders dat het meestal gg voor zerg is als toss ongedeerd zijn derde base kan krijgen als zerg nog op 2 base of nauwelijks 3 base is. Voordat zerg op het moment van broodlord infestor komt zijn ze dan al dood. En als jij je eerste harde push doet en de zerg heeft al inf/bl. Niet rot bedoeld, maar doen je iets meer gaan oefenen en de toss builds gaan leren. Want die neigen allemaal naar 1 punt: De eerste push rond 8/9 (voor 10 min). 1 gate expand, 3g sentry, ffe, nexus first. Anders heb je alleen nog de 4g, proxy gate, cannon rush, dt's en 2 stargate build die meer neigen naar een all in. Maar alsnog allemaal om ervoor te zorgen dat zerg niet in macro owning mode komt. Als zerg een 200 food broodlord infestor heeft rond 16/17 min, dan ben je gewoon te passief en hoor je gewoon te verliezen. Oftwel je decisionmaking sucks.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:42:
[...]
ik heb het over broodlord infestor roach, wat je gemakkelijk vanuit 4 base kan doen, tegen goede zergs is het moeilijk om zijn basissen te denyen of ze moeten heel greedy spelen. Maarja,
- veel tech?: gewoon greater spire tech en roaches, hebben de meeste rond de 18 minute mark
- veel gas?: ja met 4-5 base heb je aardig veel gas
- building time?: is nihil, afhankelijk van de protoss bepaald de tijd die jou het okst om te techen
even om te illustreren, een broodlord is 50 gas meer dan een colossus, een infstor kost weinig minerals en dus kan je een extra base pakken en daar alleen gas minen en roaches zijn throwaway units. een goede ratio tussen deze units overtreft de standaard deathball. om deze te counteren moet je op 17 minuten 4 stargates bouwen en units gaan saccen, want anders ga je niet goed traden en verlies je gewoon de game.
Grubby, Thorzain and InControl casten nu.
Verwijderd
Gast, ik heb een paar weken zerg gespeeld op na en ben daar tot redelijk hoog niveau gekomen (en zvp was mijn allerbeste matchup). ALle macro builds van 2 base is tegek voor woorden, ik kan makkelijk een 3e pakken vanwege sentries en zergs kunnen zelf ook 3e pakken. Vroeger, ja vroeger met een andere metagame was het makkelijk om de 3e van de zerg te snipen maar op de meeste maps is dit niet meer haalbaar. Hoezo moet ik gaan oefenen? Je weet uberhaupt nog niet eens welke league ik ben. ja, i kzet pressure op zerg om untis te forceren maar meer kan ik niet doen -> dan commit ik en ga ik meestal dood (mits ik allin).Vinand schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:21:
[...]
Als je een zerg ongedeerd op 4 base laat komen doe je als toss iets fout (en niet zo een beetje ook). Net zoals als je als een zerg een toss ongedeerd op 3 base laat komen, want dan is toss op zijn sterkt. Broodlord infestor makkelijk, lol ga eens een tijdje zerg spelen? Dat is dus de meest krachtige unit composition die je met zerg kan krijgen tegen toss/terran. Meest gas slurpend. En ja dat vereist dus 4 base. Maar dat is ook de reden dat bijna elka pro toss speler aanvalt en probeert de derde base van de zerg niet zijn gang laten gaan, want vanaf 3 base/4 base kan zerg toss 2 base (waar alle macro builds naar neigen) makkelijk verslaan door middel van macro. Waarom denk je anders dat het meestal gg voor zerg is als toss ongedeerd zijn derde base kan krijgen als zerg nog op 2 base of nauwelijks 3 base is. Voordat zerg op het moment van broodlord infestor komt zijn ze dan al dood. En als jij je eerste harde push doet en de zerg heeft al inf/bl. Niet rot bedoeld, maar doen je iets meer gaan oefenen en de toss builds gaan leren. Want die neigen allemaal naar 1 punt: De eerste push rond 8/9 (voor 10 min). 1 gate expand, 3g sentry, ffe, nexus first. Anders heb je alleen nog de 4g, proxy gate, cannon rush, dt's en 2 stargate build die meer neigen naar een all in. Maar alsnog allemaal om ervoor te zorgen dat zerg niet in macro owning mode komt. Als zerg een 200 food broodlord infestor heeft rond 16/17 min, dan ben je gewoon te passief en hoor je gewoon te verliezen. Oftwel je decisionmaking sucks.
Kan die discussie niet in de andere draad? Erg fijn dat men hier tips geeft betreffende lopende toernooien, maar het is zo lastig te volgen. Al is het Dimaga plaatje wel geinig
Wat een gast.
Yup.
Het staat geplant voor 21.00 GMT wat dus 22:00 onze tijd is, maar...
Ze lopen erg achter
Het is nu 17:40 onze tijd, waar dus Socke vs Grubby gespeeld zou moeten worden. Ze zijn echter nog maar net begonnen aan Thorzain VS Stephano, welke voor 16.00 CET /15.00 GMT geplant stond. Ze lopen dus meer dan anderhalf uur achter... Zou mij niks verbazen als ze of pas rond middernacht beginnen met die match, of hem naar morgen verplaatsen...
Het staat geplant voor 21.00 GMT wat dus 22:00 onze tijd is, maar...
Ze lopen erg achter
Het is nu 17:40 onze tijd, waar dus Socke vs Grubby gespeeld zou moeten worden. Ze zijn echter nog maar net begonnen aan Thorzain VS Stephano, welke voor 16.00 CET /15.00 GMT geplant stond. Ze lopen dus meer dan anderhalf uur achter... Zou mij niks verbazen als ze of pas rond middernacht beginnen met die match, of hem naar morgen verplaatsen...
Lopen idd een uur achter gaven ze net aan. Kan gebeuren.
Socke vs Grubby net begonnen!
Ze waren op teamliquid erg positief over grubby bij Home story cup IV..
In het article over de cup werd grubby gezien als de grote 'winnaar' van het toernooi.
In het article over de cup werd grubby gezien als de grote 'winnaar' van het toernooi.
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=302757Big Time Winners:
Grubby: At HSC4, Grubby got to show over fifty thousand Starcraft II fans that he's a top tier commentator. Not only was the Warcraft III legend a natural on the mic, but he demonstrated a deep understanding of the game that we rarely ever get from the current bunch of 'top tier' casters. If he wanted to switch to being a caster (a career decision EG.HuK might endorse if he were Grubby's manager), I'm sure this kind of impressive performance would convert to a future value of more than the $7,500 first place prize at HSC4. I kind of wish he would, too, so the current batch of casters would be forced to up their performances.
On the other side of things, Grubby had some good in-game performances as well. Though he's already had bigger success in smaller tournaments (notably, the one he organized himself), this was his first good showing in a major tournament with a massive viewership.
With HSC4, Grubby further increased his status with the hardcore fans familiar with him from the War3 scene, and won over a ton of new fans to whom Starcraft II is their first ESPORT. The winner among winners.
Grubby phithing!
Hij mag wel vaker zo bezig zijn! (ookal is hij dat de laatste tijd steeds vaker)
Hij mag wel vaker zo bezig zijn! (ookal is hij dat de laatste tijd steeds vaker)
Hij wordt steeds beter. Gogogogo WC3 vorm!Gropah schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:33:
Grubby phithing!
En hij liet op HSC4 zien dat hij een goede co-caster kan zijn. Gaf veel nuttig inzicht
wat heeft Grubby een mega-micro. Onvoorstelbaar. Geweldig ook hoe hij game mechanics op een originele manier gebruikt om zijn tegenstander te verrassen, zoals gebouwen bouwen om de tegenstander in een trechter te dwingen.
Meer mensen die TotalBiscuits ShoutCraft invitational kijken met oa Ret en Grubby?
Meer mensen die TotalBiscuits ShoutCraft invitational kijken met oa Ret en Grubby?
[ Voor 201% gewijzigd door SlaadjeBla op 14-01-2012 21:49 ]
ik ook, en gropah ook weet ik want we hebben net lol gedaan en toen sprak ik hem op skype en hadden we het over shoutcraft.SlaadjeBla schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:38:
wat heeft Grubby een mega-micro. Onvoorstelbaar. Geweldig ook hoe hij game mechanics op een originele manier gebruikt om zijn tegenstander te verrassen, zoals gebouwen bouwen om de tegenstander in een trechter te dwingen.
En toch ziet Ret er een stuk dominanter uit dan grubby imo.. Maar grubby won in HSC wel met 2-0 van Ret... Ben benieuwd.. Zou wel leuk zijn als ze allebei door gaan.SlaadjeBla schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:38:
Grubby heeft micro en hij kan ook wel macro, maar zijn unit compo is niet altijd wat het moet zijn, zelfde voor upgrades.
Grubby is trouwens ook zijn grootste sponsor kwijt, namelijk SteelSeries, omdat hij volgens SteelSeries niet goed genoeg heeft gepresteert, maar hij heeft dan wel weer een nieuwe sponsorship met TwitchTV, wat er dan wel weer voor zorgt dat hij meer zal gaan streamen
@williewonka
LoL was fun, aftertalk ook. Moeten we vaker doen
Grubby is trouwens ook zijn grootste sponsor kwijt, namelijk SteelSeries, omdat hij volgens SteelSeries niet goed genoeg heeft gepresteert, maar hij heeft dan wel weer een nieuwe sponsorship met TwitchTV, wat er dan wel weer voor zorgt dat hij meer zal gaan streamen
@williewonka
LoL was fun, aftertalk ook. Moeten we vaker doen

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 14-01-2012 22:29 ]
Ret is mijn nieuwe held!
Wat een fantastische speler! Hij beheerst Zerg tot in de puntjes. Gewoon wow.
spoiler:
Zoals hij zijn spire transfusede en redde... Onvoorstelbaar.
[ Voor 27% gewijzigd door SlaadjeBla op 14-01-2012 22:42 ]
Ik vind ret al wel langer een leuke speler om te kijken.. Bij ret is het vaak ongelooflijk hoeveel units hij heeft, als hij wint. Maar als hij verliest denk je, waarom had hij niet meer units? Echt heel raar.. Dat verschil is heel groot bij hem vind ik.
Komt omdat hij altijd probeert er drones tussen te duwen. Soms gaat hij daar te ver in, of schat hij de situatie verkeerd in, en ja dan heb je te weinig leger.
Edit:
insane micro van Grubby en Ret was weer een Ret'je aan het pullen...
Edit:
insane micro van Grubby en Ret was weer een Ret'je aan het pullen...
[ Voor 20% gewijzigd door Gropah op 14-01-2012 23:22 ]
Klopt, maar het verschil is altijd zo groot.. Of hij wordt aangevallen en heeft bijna geen units.. Of hij heeft een super amount of units..
(Dan spreekt die game van net me nogal tegen, want daar was het vrij close).
(Dan spreekt die game van net me nogal tegen, want daar was het vrij close).
Lkkr lkkr. Ret lagged out of the game 
BTW, alphabets rock!
BTW, alphabets rock!
Echt goede micro van grubby net.. Tegen de corruptors... Het leger lokken. De Roaches tegen houden met ff's en daarna de corruptors met stalkers afschieten.. Echt goed.
Idd. mooie game
Ik snap er geen reet van, hoe Grubby al die dingen tegelijk doet. Ret vind ik echt fantastisch om te zien hoe hij met minimale units toch weet te verdedigen, maar dat was echt te veel lijkt het.
Maar, misschien zien ik het verkeerd, zijn ze allebei door?
Score bord nog niet bijgewerkt, maar ik vermoed van wel.
Maar, misschien zien ik het verkeerd, zijn ze allebei door?
Leuke games weer om te kijken in bed
. zit nu NASL TV te kijken opzich ook wel grappig.
geluksvogel, ik kan niet naar mijn pc kijken vanuit mijn bedMektheb schreef op zondag 15 januari 2012 @ 01:30:
Leuke games weer om te kijken in bed. zit nu NASL TV te kijken opzich ook wel grappig.
@gropah: lol en aftertalk was idd gezellig. vanmiddag weer?
Sure, ze beginnen vandaag volgens shoutcraft.com om 14.00 GMT, dus om 15.00 met Stephano VS Grubby (MUST SEE!), dus rond een uur of 2 op LoL oid?
uitstekend. ik wou ook 2 uur voorstellen. dan zijn mijn ouders ook ff weg, dus dan kan ik rustig spelen.Gropah schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:44:
Sure, ze beginnen vandaag volgens shoutcraft.com om 14.00 GMT, dus om 15.00 met Stephano VS Grubby (MUST SEE!), dus rond een uur of 2 op LoL oid?
Tablets ftwwilliewonka03 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:34:
[...]
geluksvogel, ik kan niet naar mijn pc kijken vanuit mijn bed
@gropah: lol en aftertalk was idd gezellig. vanmiddag weer?
grubby vs stephano gaat zo beginnen! gogo grubby!!!
EDIT: grubby heeft game 1 verloren... hoe kan je in godsnaam mass broodlords+infestors killen?
EDIT: grubby heeft game 1 verloren... hoe kan je in godsnaam mass broodlords+infestors killen?
[ Voor 49% gewijzigd door williewonka03 op 15-01-2012 15:49 ]
Feedback en storms?
[ Voor 88% gewijzigd door Castor385 op 15-01-2012 16:13 ]
Study everything, You'll find something you can use
Storms op broodlords kan, maar zijn niet echt heel effectief, helaas...
game 2 ook al verloren. ik hou gewoon op met kijken.
3e game is anders wel weer tof. Een veel aggresievere grubby om te voorkomen dat stephano uberhaupt zo ver komt
ik ben benieuwd of die carriers gaan werken!Gropah schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:28:
3e game is anders wel weer tof. Een veel aggresievere grubby om te voorkomen dat stephano uberhaupt zo ver komt
dankt dat je niet meer zat te kijken 
Maar idd, ben zeer benieuwd. Hij is in ieder geval slim bezig om die stalkers kwijt te raken.
Nu eindelijk carriers in effect
Maar idd, ben zeer benieuwd. Hij is in ieder geval slim bezig om die stalkers kwijt te raken.
ik ben verslaafd aan sc2. ik was wiskunde aan het doen, maar heb toen de stream weer aangezet.Gropah schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:38:
dankt dat je niet meer zat te kijken
EDIT: en hij heeft verloren. shit man.
[ Voor 5% gewijzigd door williewonka03 op 15-01-2012 16:40 ]
maar ret gaat wel winnen denk ik. moet nu toch echt wiskunde gaan doen. ik denk dat ik morgen op het blaadje 'grubby's fault' ga schrijven.
Geen kans tegen lol lords en dat met het moederschip
En dat is atm de enige kans die protoss hebben tegen LL infestor
Hoop dat HOTS wat beters brengt tegen Zerg air

Hoop dat HOTS wat beters brengt tegen Zerg air
Stephano's timing kwam net slecht uit voor Grubby, ik denk als hij nog een paar min gehad had en 5-6 extra carriers had gehad was het wel anders gelopen. Maar jammer
Zostraks maar bronze final kijken, hopelijk wint hij daar wel

hoop ik ook.daanteb schreef op zondag 15 januari 2012 @ 16:45:
Stephano's timing kwam net slecht uit voor Grubby, ik denk als hij nog een paar min gehad had en 5-6 extra carriers had gehad was het wel anders gelopen. Maar jammerZostraks maar bronze final kijken, hopelijk wint hij daar wel
EDIT: gropah, zin in nog een potje lol of wil je ret zien?
[ Voor 7% gewijzigd door williewonka03 op 15-01-2012 17:12 ]
De nieuwe unit voor P in HotS is de tempest.
(vanaf 2:00) YouTube: Starcraft 2 HoTS [New Protoss units and balance Blizzcon 2011] Part 3 HD
(vanaf 2:00) YouTube: Starcraft 2 HoTS [New Protoss units and balance Blizzcon 2011] Part 3 HD
Helaas hoop ik niet dat dat het is .... is een Capital Starship met weinig andere functie dan tegen mass air.Revres schreef op zondag 15 januari 2012 @ 17:49:
De nieuwe unit voor P in HotS is de tempest.
Dus is de Fleetbacon nodig - das niet iets dat je snel bouwt om mutas te counteren.
ik denk dat ret even een muurtje opzoekt en gaat

indeed hoe kun je dit weg geven. Erg jammer. Daarintegen is Thorzain wel rete goed.
Inderdaad zeg. Zelden zo meegeleefd in een wedstrijd en op het puntje van mijn stoel gezeten.matty___ schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:38:
ik denk dat ret even een muurtje opzoekt en gaat
zo ontzettend jammer van ret man. echt heel close. ik heb trouwens ret vs grubby gemist, wie won er nou?
Ret overtuigend met 2-1.williewonka03 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:27:
zo ontzettend jammer van ret man. echt heel close. ik heb trouwens ret vs grubby gemist, wie won er nou?
dat meen je niet?! wow, echt niet verwacht. ik zie trouwens dat het nu 2-0 staat voor stephano in de finale. ik voorspel hierbij een 4-0 voor stephano. ga nu slapen, zie het morgen wel weer.
EDIT: told you so
[ Voor 3% gewijzigd door williewonka03 op 16-01-2012 07:56 ]
Zat net wat ESL (via www.teamliquid.net) te kijken met Day9 & Rotterdam als commentaar. Nu ben ik zeker geen SC2 expert
Maar ik hoor de hele tijd zinnige dingen van Day9 en bullshit van Rotterdam. Geef dan maar TB+diAppollo of Tasteless+Artosis. Zit die Rotterdam wat protoss adviezen te geven die bijv. WhiteRa nooit zou doen (vind WhiteRa matches altijd vermakelijk om te zien).. Maar het zal wel aan mijn gebrekkige kennis van SC2 liggen.
edit: en Grubby natuurlijk ook zeer vermakelijk. Al ligt die er uit
edit: en Grubby natuurlijk ook zeer vermakelijk. Al ligt die er uit
[ Voor 7% gewijzigd door _H_G_ op 19-01-2012 22:51 ]
Ehm, het is Mr. Bitter, maar idd RotterDaM is niet echt pro in zijn advies, maar daar zit hij daar ook niet voor.
Over het algemeen bestaat een duo uit 2 personen, duh, waarvan 1 voor analyse en 1 voor het hypen van het publieken en het entertainen. MR. Bitter is een analyzer, RotterDaM moet de hyper zijn, maar dat kan hij niet... Day 9 is btw een gevalletje apart, hij kan het allebei
Over het algemeen bestaat een duo uit 2 personen, duh, waarvan 1 voor analyse en 1 voor het hypen van het publieken en het entertainen. MR. Bitter is een analyzer, RotterDaM moet de hyper zijn, maar dat kan hij niet... Day 9 is btw een gevalletje apart, hij kan het allebei
Ik vind Rotterdam zen accent gewoon te irritant om naar te luisteren.. Kan er echt niks aan doen.. En als hij samen met Mrbitter zit trekt het helemaal op niks want dan praten ze meer over andere dingen dan de game zelf.. en meestal gaan ze dan discussieren over hoe iets kan lopen en dan zegt 1tje A en de andere B , vind ik persoonlijk zeer irritant om naar te luisteren..Maar kom
probeelm is ook dat hij niet heel goed articuleerde.PietjeP89 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 01:04:
Ik vind Rotterdam zen accent gewoon te irritant om naar te luisteren.. Kan er echt niks aan doen.. En als hij samen met Mrbitter zit trekt het helemaal op niks want dan praten ze meer over andere dingen dan de game zelf.. en meestal gaan ze dan discussieren over hoe iets kan lopen en dan zegt 1tje A en de andere B , vind ik persoonlijk zeer irritant om naar te luisteren..Maar kom