Onterechte beoordeling in v&a.

Pagina: 1
Acties:
  • 698 views

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:44

Dark

who tweaked the light?

Topicstarter
Ik heb iemand ten onrechte een slechte beoordeling gegeven:

gallery: ChrVerleye

persoon heeft toch weer contact opgenomen, dus ben kennelijk te vroeg geweest met mijn oordeel... en daar ik nogal hard was, en lichtelijk gechokkeerd dat ik het voor het eerst verkeerd zou hebben ingeschat... heb ik het fout beoordeeld.

heb al commentaar toegevoegd, maar liever mag ie helemaal weg wat mij betreft.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hier is netjes een apart topic voor: \[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik heb je beoordeling verwijderd, volgende keer graag in het topic dat Wiethoofd noemt. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze persoon nog geen beoordeling gegeven maar ik wacht al meer dan 10 dagen op een reactie en mijn geduld begint nu ook op te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark

Dark

who tweaked the light?

Topicstarter
Ja bedankt mensen!!!!

Er blijkt toch iets niet in de haak te zijn met deze verkoper, want ik heb dus al twee andere medeslachtoffers ontdekt.

Ik dacht gisteren even contact te hebben, maar dat was dus een ander slachtoffer van deze meneer.

Mochten er nog meer mensen benadeeld denken te zijn door ChrVerleye stuur mij dan maar een DM, dan voeg ik de slachoffers bij elkaar, wellicht dat we dan wat gegevens kunnen combineren om te achterhalen hoe het zit.

Voor zover ik tot nu toe kan overzien lijkt het erop dat meneer gewoon de boel heeft opgelicht door een aantal mensen bedragjes voor 2e hands spullen afhandig te maken en niets meer van zich te laten horen. Zelf heb ik nog altijd de hoop dat hij nog wel contact opneemt, maar dat is eerlijk gezegd ook niet veel meer. Zou me verbazen als de opgegeven naam en adres wel bleken te kloppen, maar waarschijnlijk lijkt me dat ie zich als iemand anders voordoet...

Afijn... het laatste woord is er nog niet over gezegd... ik vrees dat er nog meer mensen bedonderd zijn.

Ik heb meneer een ultimatum gesteld via email (die hij waarschijnlijk heus wel krijgt) dat ik op korte termijn van hem wil horen. Mocht die reactie uitblijven dan overweeg ik aangifte bij het meldpunt internet oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat TT beter aangepast kan worden naar: Meer mensen die op spullen van ChrVerleye
wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beoordeling was terecht, die kan weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark

Dark

who tweaked the light?

Topicstarter
Als er nog meer mensen zijn opgelicht door deze figuur, meld je dan hier:

http://www.opgelichtopint...aBB.pl?num=1290982854/0#0

Verwijderd

*snip*

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 13:27 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, die persoon maakt gebruik van een andere provider, dat is waarschijnlijk iemand anders. Alsjeblieft geen heksenjacht beginnen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Hetzelfde IP adres bij een andere provider?
Bovendien begin ik geen heksenjacht maar heb zijn IP in Google opgezocht en kom dan uit bij het topic op opgelichtopinternet.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waar haal jij die informatie vandaan? Ik zie toch echt 2 verschillende IP adressen bij deze personen. Dus ga inderdaad geen dingen roepen die je niet kan onderbouwen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 13:27 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Informatie komt uit mailwisseling met hem.
Ik kan de Mailheader toesturen waarin IP adres staat.

Verwijderd

Het is prima als je denkt informatie te hebben over gebruikers, maar we gaan niet en publique gewoon maar namen opgooien. Ook niet als je het wel kan onderbouwen. Als we daar aan beginnen staat de deur open gewoon maar beschuldigingen online te zetten.

Als je informatie hebt: pricewatch [at]tweakers.net
Kan ik je wel vast verklappen dat je dan met meer moet komen dan 'dit is dezelfde persoon'. Graag een volledig verhaal waarom je dat denkt en welke bewijzen je ervoor hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.