Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:59:
De Grand Tours bij de Events laat ik even voor wat het is. Als die Alfa in het echt ook zo rijdt zullen er best wel wat mensen verongelukt zijn vrees ik. Het lukt me niet eens om brons te halen bij de eerste proef.
Moet je de traction control op 5 of 6 zetten, dan heb je veel meer grip en kan je hem prima controleren

Had eerst TC uit en dat werd ook niks... Toen ik hem op 6 zette haalde ik gelijk zilver... Vanavond maar even voor goud gaan. Overigens is die Grand Tour wel erg vet gedaan zeg
Ik ben alleen een beetje dom geweest en heb volgens mij wel 300k aan credits verspeeld aan tunen van klassiekers om die European, World Classics en Muscle Car Classic etc. te halen

Nu moet ik eige
nlijk een Ferrari of Lambo gaan kopen voor de A-spec, maar bij lange na niet genoeg credits... Grrr
Dus probeer wel die Grand Tour op goud te halen, waardoor ik er straks genoeg heb en weer verder kan.
Ik vond die rally op amateur ook best pittig zeg... Met een Alfa 147 Ti getuned tot 249pk lukt het met moeite. Je moet dan echt foutloos rijden.
AMG challenge op goud halen met controller is echt heel erg moeilijk volgens mij. Ik haal met gemak zilver, maar zit nog zon 3 seconde boven goud met die SL 300. Wil die eige
nlijk eerst allemaal op goud hebben, voordat ik met de SLS verder ga.
Die Elise op TopGear is ook erg pittig... Met TC op 6 is ie nog net te besturen en dan moet brons/zilver erin zitten... Iemand die al wel op goud kunnen zetten?
Ja dat is ook de enige die ik nog mis uit die beginners serie... Heb ooit een Dodge pick-up gezien tussen de occasions, maar niet gekocht... Nu is gewoon wachten op een Dodge of op een vette Ford F150!
[
Voor 12% gewijzigd door
Dr. Quipers op 29-11-2010 10:10
]