Toon posts:

beoordeling op v&a zonder product te verkopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Adjes,

Ik heb een beoordeling ontvangen zonder dat ik daadwerkelijk een product hebt verkocht, ik geloof dat dit niet helemaal volgens de regels is. Zou dit opgepakt kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dit mag sinds kort wel degelijk, als de communicatie compleet tegenvalt mag deze beoordeeld worden.

Verder loopt er in Pricewatch al een speciaal topic hiervoor: \[V&A Feedback] Meldpunt foute beoordelingen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
Het is niet erg netjes om pas zo laat te reageren op je eigen advertenties. Ik denk niet dat dit tegen de regels is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Nee want de regels zijn aangepast.

Zie Orion84 in "eerste verkoopervaring op Tweakers."

Aan de andere kant: het is nu ook niet duidelijk wanneer je wel/niet mag beoordelen.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
Ik vind dat je altijd een beoordeling moet mogen plaatsen wanneer deze informatie bevat die nuttig kan zijn voor andere gebruikers en geen leugens bevat. Het hoeft natuurlijk helemaal geen negatieve reactie te zijn. Ik denk dat veel mensen er baat bij hebben wanneer je een beoordeling plaats, ook al heb je niets van de betreffende Tweaker gekocht. Als iemand bovengemiddeld goed communiceert is dat toch zeker een pluspuntje waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan ben ik weer content, ik was nog op de hoogte van de oude regelgeving. Bedankt voor de heads-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dit is inderdaad wel prettig om te weten dat dit kan en dat verkopers gewoon fatsoenlijk communiceren zoals het hoort :)

[ Voor 37% gewijzigd door Slasher op 24-11-2010 15:24 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Eventjes een duwtje naar Pricewatch, al is het juiste antwoord al gegeven :)
Pagina: 1