Toon posts:

Advies gezocht..

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil een nieuwe PC samenstellen maar ik heb een paar vragen en ik hoop nuttige advies en meningen te ontvangen, dit is wat ik in mind heb:

AMD Phenom II X4 965 Black Edition ( 3,4 Ghz )
Moederbord ben ik nog aan het uitvogelen (wel iets met SLi ondersteuning)
8Gb Kingston-1333 DDR3
40gig SSD als opstartschijf + 1TB gewoone satadrive als data
750watt Zalman Pro voeding

Ik heb hier 1x nVidia GTX 260 896mb liggen en ben van plan om die te gerbuiken.

Nu mijn vragen ;) :
1. Is het waard om een 2e GTX260 te halen voor een SLi? Of is SLi overschat, zal ik beter deze verkopen en een nieuwe vga halen?
2. Zal de zalman pro 750watt een SLi eventueel kunnen aanvoeren?
3. Zijn er eventueel andere suggesties voor een beter systeem tot +-650 euro. (behuiziging is niet nodig)

alvast bedankt :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 16:07 ]

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Allereerst welkom op GoT!

Ik zou je willen aanraden om de regels een door te nemen, dit soort topics zijn niet toegestaan, lees de FAQ eens van CSL.

Bovendien voldoet je topictitel niet aan de eisen. 'Advies gezocht..' dekt niet de lading.

Succes! ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Maarten L op 23-11-2010 16:07 ]

www.maartenlangelo.nl

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:02
Wat Maarten L wellicht ook bedoeld is dat je ook kunt kijken en advies vragen in het Best Buy Guide overzichtstopic.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12 08:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica