Data back?

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxide
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:06
Jullie raden het al, ik wil mijn data back door een domme actie van mij om tijdens de windows installatie per ongeluk bij mijn andere schijf op delete te drukken, zodat hij er weer leeg bij stond. Ik heb nu windows al geinstalleerd op mijn basisschijf, mijn andere schijf die ik geformatteerd heb, hangt er nu aan zonder drive letter, dus hoe moet ik nu verder?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Bovenaan in dit forum te vinden topic zou een goede start zijn:

Thematopic: Datarecovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:28

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Aller eerst niets meer naar deze hardeschijf schrijfen, verder raad ik je aan eens rustig de FAQ's door te nemen en het bovenstaande topic, eventueel de GoT search gebruiken, want er is werkelijk genoeg te vinden hoe jij je data kunt redden. Oa. het programma GetDataBack kan in deze veel betekenen.

In iedergeval is een afzonderlijk topic in deze nog niet nodig. Pas als je er echt niet meer uitkomt en echt gerichte vragen hebt ben je vrij weer een topic te openen. Overigens als het echt om onvervangbare data gaat kun je ook overwegen datarecovery door een professionel over te laten, maar dit is veelal prijzig (je moet bepalen wat jouw de data waard is).

[ Voor 28% gewijzigd door _Dune_ op 22-11-2010 23:42 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.