Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tele2 TV infoscherm gaat niet weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!
Ik heb sinds een paar weken Tele2, daarbij ook TV.
Alles werkt prima, echter als ik ga zappen of van zender wissel komt er zo'n infoscherm onderin beeld.
Het probleem is dat dit scherm in beeld blijft staan, totdat je handmatig het scherm weghaalt (op het 'terugkeren' knopje drukken). Dit is uiteraard verschrikkelijk hinderlijk maar ik kan nergens vinden hoe ik dit kan wijzigen?
de site van tele2 en google hebben me nog niet geholpen dus misschien weet iemand misschien de verlossende instelling!?!

• R15
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 02:12

R15

Heb je het menu al doorgebladerd? Probeer eens een reset, waarbij de instellingen weer op de fabrieksstandaarden gaan. Was dit al zo bij de eerste keer?

Verwijderd

Topicstarter
Dit is altijd zo geweest, de klantenservice zei dat dit inderdaad zo hoort en dat het scherm na een paar minuten pas verdwijnt. Heb het net getest en nu (twee uur verder) staat het nog steeds in beeld.
Bullshit dus van de klantenservice..
In het menu is er geen optie voor, ik ga een reset proberen!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
Een vriend van mij heeft ook Tele2 interactieve tv en hij heeft hetzelfde probleem. Je zou je vraag denk ik beter kunnen voorleggen in het centrale Tele2 tv-internet topic hier.

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
Hier heb je genoeg leesvoer over je decoder:
http://tele2.gebruikers.e...thread.php?thread_id=1860