Ik was deze week in de UK en zag daar opvallend veel leuke mono radio's in de winkels staan. Veel retro modellen met voor mij vrij onbekende britse merken als Roberts, Pure, Vita Audio en het huismerk van John Lewis. Na wat speurwerk op het internet en de shops in Londen staat hier nu een prachtige Vita Audio R1 MkII op het bureau. Wat kan mono toch mooi zijn!
Opvallend mooi helder en bijzonder vol geluid voor zo'n kleine speaker. Erg fraai afgewerkt met solide knoppen. Uitgeroepen door Whathfi.com tot best DAB/FM radio 2010 in zijn prijsklasse. Wat lopen wij hier in Nederland alleen verschrikkelijk achter met digitale radio ten opzichte van de UK!. Goed nieuws dan ook van deze week dat hat kabinet vaart wil maken met digitale radio in NL. M'n nieuwe Vita Audio is met DAB+ er alvast helemaal klaar voor

Deze Pure Evoke Marshall vind ik ook erg vet, heeft een OLED scherm!
Ben benieuwd of hier nog meer mono-gangers zijn! Show de foto's!!
Opvallend mooi helder en bijzonder vol geluid voor zo'n kleine speaker. Erg fraai afgewerkt met solide knoppen. Uitgeroepen door Whathfi.com tot best DAB/FM radio 2010 in zijn prijsklasse. Wat lopen wij hier in Nederland alleen verschrikkelijk achter met digitale radio ten opzichte van de UK!. Goed nieuws dan ook van deze week dat hat kabinet vaart wil maken met digitale radio in NL. M'n nieuwe Vita Audio is met DAB+ er alvast helemaal klaar voor

Deze Pure Evoke Marshall vind ik ook erg vet, heeft een OLED scherm!
Ben benieuwd of hier nog meer mono-gangers zijn! Show de foto's!!