Ik heb vandaag mijn nieuwe pc ontvangen en probeer nu al een paar uur de boel draaiend te krijgen, het probleem is dat mijn pc vaker plotseling uitvalt na een actie of tijdens opstarten:
1. Als ik vista of windows 7 op mijn sata 80GB SSD schijfje geinstaleerd heb en ga opstarten valt hij iederekeer net/direct na het verdwijnen van het windows logo weg. (ook als deze HD alleen aangesloten is)
2. In mijn bestelling zat ook een sata WD 2TB HD als ik deze probeer te Formateren in het windows installatie setup.... BAM valt hij uit. Of als ik deze schijf geselecteerd het en verder ga ( kopieren van bestanden enz...) BAM valt hij ook uit...
nieuwe setup:
I7 950
Gigabyte x58a-ud3r
WD 2TB sat2 WD20EARS
2x D3 4GB 1600-999 BlackEd K2 KHX (geheugen van kinston)
asus sata dvd rw player
ouder:
voeding zalman 600W
3D kaart : 8800gts 640mb
Ik snap der echt niks van....
gr. leon
1. Als ik vista of windows 7 op mijn sata 80GB SSD schijfje geinstaleerd heb en ga opstarten valt hij iederekeer net/direct na het verdwijnen van het windows logo weg. (ook als deze HD alleen aangesloten is)
2. In mijn bestelling zat ook een sata WD 2TB HD als ik deze probeer te Formateren in het windows installatie setup.... BAM valt hij uit. Of als ik deze schijf geselecteerd het en verder ga ( kopieren van bestanden enz...) BAM valt hij ook uit...
nieuwe setup:
I7 950
Gigabyte x58a-ud3r
WD 2TB sat2 WD20EARS
2x D3 4GB 1600-999 BlackEd K2 KHX (geheugen van kinston)
asus sata dvd rw player
ouder:
voeding zalman 600W
3D kaart : 8800gts 640mb
Ik snap der echt niks van....
gr. leon