Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nadat mijn vorige paar oordopjes door mijn hond zijn gesloopt ben ik op zoek naar een paar nieuwe :P
Ik gebruikte ze altijd in combinatie met mijn smartphone (HTC Magic).
Ik wil er maximaal 40/50 euro aan uitgeven. Verder luister ik verschillende soorten muziek: pop, dance, r&b, hiphop, house, dubstep en drum n bass. Een redelijke bass is dan ook welkom :)

Bij de dynabyte is nu de Sennheiser CX 250 in de aanbieding voor 25 euro. Heeft iemand hier ervaringen mee of kunnen jullie op basis van reviews daar een oordeel over geven? Verschilt deze bijvoorbeeld veel met de CX 300 en CX 400?

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Waarom geen soundmagic, brainwavz of meelectronics? Die sennheisers zijn ook niet alles. Ze zijn links en rechts ingehaald op hetzelfde prijspunt.

Je kan kijken op head-fi.org kijken voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Op de Zagg website kun je meedoen aan een bepaalde prijsvraag, elke week. En dan krijg je een mailtje met een kortingscoupon toegemaild, die kan oplopen to 50%.
Ik heb met die actie voor 40 euro de Zaggbuds besteld, en die klinken echt top!

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 19:57
De meelectronics leveren zeker goeie geluidskwaliteit, helaas hebben mijn 1e m9p's het na niet al te lange tijd begeven.

Ik heb mijn 1e paar gekregen rond 23-06, uitermate tevreden alleen na een tijdje (rond 24-09) had ik het probleem dat mijn muziek steeds op play/pause ging (wss draadje los in het opneem/play knopje op het draad).

Op 24-09 contact opgenomen met Meelectronics via mail met daarin de uitleg van mijn probleem. 6 minuten later kreeg ik mail terug waarin het volgende stond:
We are sorry to hear about your issue and Simon from the MEE service department will assist you with replacing your M9P.
Om kwart voor 10 (pak weg anderhalf uur later) kreeg ik een mail van Simon met daarin de vermelding dat een nieuw paar was opgestuurd (zonder accessoires) en er werdt zelfs een bewijs meegestuurd.

Een uitermate vriendelijk en snelle support dus.

Nu moet ik wel zeggen dat ik niet altijd even tevreden ben met de oordopjes, het komt nog wel is voor dat die wel is wat "ruis" geeft, maar zou je niet kunnen vertellen wanneer dit wel of niet gebeurd (vrij weinig in ieder geval), maar voor 30 dollar kan/mag ik daar eigenlijk niet over klagen.

Ik weet niet of ik je deze nu wel of niet kan aanraden en heb ook verder geen ervaring met merken zoals Sennheiser (al ben ik vrijwel 99% zeker dat die ongeveer hetzelfde geluid produceren)

Ik hoop dat je hier wat hebt. Er loopt trouwens ook een topic over verschillende "exotische merken" oordopjes, neem daar is een kijkje: Goede onbekende/exotische merken oordopjes

*Bericht ook meteen even in dat topic geplaatst*

[ Voor 4% gewijzigd door Creadion op 19-11-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga liever gewoon voor de iets bekendere merken, ik begrijp dat onbekende merken natuurlijk net zo goed kunnen zijn. Ook vind bepaalde onbekende/exotische merken oordopjes er heel raar uit zien. Ik hoef nou niet met een belachelijke constructie in m'n oren te lopen. Gewoon simpele normale oordopjes maar wel van goede kwaliteit voor deze prijs. Daarom twijfel ik nu tussen de Sennheiser CX 250, CX 300-II, CX 400-II en de Creative EP-830.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de creatives zijn naar mijn mening te groot en klinken minder dan de cx-300II die ik heb. Over de andere twee kan ik niets zeggen
Pagina: 1