Hallo,
Tot mijn spijt is mijn Sitecom WL-308 Wireless 300N XR gaming router weer kapot. Het is nu al de 3 de keer dat hij is doorgebrand omdat hij te warm werd. Wat een veelvoorkomend probleem is bij de leverancier. De WL-308 word nu niet meer gemaakt dan wel gerepareerd.
Nu heb ik hem retour gestuurd naar de leverancier en heb een tegoed gekregen van E115.- die ik kan besteden om een nieuwe router uit te zoeken.
In de 2 jaar dat ik het product heb gebruikt ben ik niet teleur gesteld. Altijd goede verbinding en eigenlijk niks op aan te merken.
Voordeel van de vorige router was dat hij voorrang gaf aan bestanden die belangrijker waren als andere bestanden. Ik Speel vaak games online terwijl ik aan het downloaden ben. Daarom is mijn keuze nu op de Sitecom WL-309 gevallen.
Heb nog een aantal gevonden die wel wat leken.
Dlink Xtreme N Dual Band Gigabit Router
Sitecom WL-350 - Wireless Media Router 300N 300 Mbps
Netgear WNDR3700 - IEEE 802.11n Draft V.2.0, 64 MB RAM, MIPS 32-bit
Het verschil tussen de Sitcom WL-309 en Sitcom WL-350 is mij ook niet duidelijk.
Maar goed ik heb er geen verstand van dus ik hoor graag jullie mening/advies.
Mijn vader is de volgende dag meteen een router gaan kopen bij de sitecom omdat hij online moest werken. Het is een Sitecom Wl-342 geworden. Ik moet alleen nu 5 keer per dag de router resetten om weer goed internet te krijgen. Waar ik dus geen probleem mee had met de vorige Sitecom router.
Ik heb zelf wat rond gekeken maar zie helaas door de bomen het bos niet meer.
Ik wil best wat bijbetalen maar moet niet te gek worden.
Eisen/info:
- Stabiliteit. Geen lagg bij games terwijl er word gedownload. ( belangrijkst )
- Doorvoersnelheid
- Heb 80 mbit abbo wat binnekort 100 mbit gaat worden. ( Oog op toekomst nog sneller )
- 1 Pc gaat direct naar de router en 1 laptop draadloos +-5 meter 3 muren.
- Kosten liefst tussen de E115.- en E140.-
- Bij Salland te koop.
- Nieuwste generatie Dual-band ( Oog op toekomst )
Tot mijn spijt is mijn Sitecom WL-308 Wireless 300N XR gaming router weer kapot. Het is nu al de 3 de keer dat hij is doorgebrand omdat hij te warm werd. Wat een veelvoorkomend probleem is bij de leverancier. De WL-308 word nu niet meer gemaakt dan wel gerepareerd.
Nu heb ik hem retour gestuurd naar de leverancier en heb een tegoed gekregen van E115.- die ik kan besteden om een nieuwe router uit te zoeken.
In de 2 jaar dat ik het product heb gebruikt ben ik niet teleur gesteld. Altijd goede verbinding en eigenlijk niks op aan te merken.
Voordeel van de vorige router was dat hij voorrang gaf aan bestanden die belangrijker waren als andere bestanden. Ik Speel vaak games online terwijl ik aan het downloaden ben. Daarom is mijn keuze nu op de Sitecom WL-309 gevallen.
Heb nog een aantal gevonden die wel wat leken.
Dlink Xtreme N Dual Band Gigabit Router
Sitecom WL-350 - Wireless Media Router 300N 300 Mbps
Netgear WNDR3700 - IEEE 802.11n Draft V.2.0, 64 MB RAM, MIPS 32-bit
Het verschil tussen de Sitcom WL-309 en Sitcom WL-350 is mij ook niet duidelijk.
Maar goed ik heb er geen verstand van dus ik hoor graag jullie mening/advies.
Mijn vader is de volgende dag meteen een router gaan kopen bij de sitecom omdat hij online moest werken. Het is een Sitecom Wl-342 geworden. Ik moet alleen nu 5 keer per dag de router resetten om weer goed internet te krijgen. Waar ik dus geen probleem mee had met de vorige Sitecom router.
Ik heb zelf wat rond gekeken maar zie helaas door de bomen het bos niet meer.
Ik wil best wat bijbetalen maar moet niet te gek worden.
Eisen/info:
- Stabiliteit. Geen lagg bij games terwijl er word gedownload. ( belangrijkst )
- Doorvoersnelheid
- Heb 80 mbit abbo wat binnekort 100 mbit gaat worden. ( Oog op toekomst nog sneller )
- 1 Pc gaat direct naar de router en 1 laptop draadloos +-5 meter 3 muren.
- Kosten liefst tussen de E115.- en E140.-
- Bij Salland te koop.
- Nieuwste generatie Dual-band ( Oog op toekomst )