Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe firmware gevonden waarmee ook de Videowall gebruikt kan worden.
Het was even zoeken in de fora maar met google translate kwam ik er op een gegeven moment toch uit.

Hierbij de link naar de website waar alternatieve firmwares zijn te downloaden voor onze HDMAX H1073:

http://www.hdvietnam.com/...nang-moi-28-3-2011-a.html

Het gaat dus om de HD START.H1073.Mede8giaodienTyco.v404 firmware.

En hierbij de directe link naar de firmware:
http://www.mediafire.com/?rzx989ftpg2qxdo

Op het forum van hdvietnam staan nog meer recentere firmwares maar helaas werkte mijn afstandsbediening daarbij niet. Ik hoop dat jullie ook zouden willen mee speuren naar wat de meest recente firmware is voor onze toch wel leuke mediaspeler! :) Tot nu toe kon ik bij een verkeerde firmware telkens door middel van het ingedrukt houden van de power knop een andere firmware flashen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, dat zou mooi zijn als dat goed werkt! Heb je het al geprobeert? Ik heb van de fabrikant een link gekregen met volgens hun de laatste update, echter bij mij werkt de AB dan ook niet en blijft hij hangen in het taalmenue, volgens mij het teken dat de firmware niet geschikt is,maar misschien dat iemand anders hem wel aan de praat krijgt?
ik ga die met die videowall eens proberen,daar zoek ik naar namelijk
hier de link van de fabrikant:

http://www.gokuai.com/f/47472Ll30508r9D2

heb ze al weer aangeschreven,maar nog geen reactie gehad

Duckbite, ik heb hem inmiddels geinstalleerd die van Tyco, totaal andere interface,misschien niet zo mooi om te zien (beetje speelgoed achtig) maar wel meer mogelijkheden! en nog wat bedienings vriendelijker,jammer genoeg niet alles vertaald naar Nederlands,maar goed....
Hoe krijg je de videowall aan de praat? moet hij dan ook aan internet hangen? heb al van alles geprobeerd,maar het lukt me niet!
En de aan en uit knop op de AB werkt bij mij ook niet meer na de update :| ook gaat hij nogal eens spontaan uit bij het drukken op de return knop oa, dus echt stabiel is het nog niet

Vervolg:
Is deze firmware wel voor dit apparaat? Uit zetten wil bijvoorbeeld niet meer met de AB,geen enkele toets op het apparaat zelf werkt meer!, je moet als je hem wilt uitzetten dus de hoofdschakelaar gebruiken op de achterkant! Kortom bij lange niet goed
Krijg ook nog steeds de Videowall niet aan de praat, wie o wie???

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuro
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-03 01:14
Zomaar even een vraagje, wat is er gebeurd met de HDMAX.nl site??

Is niet meer bereikbaar, dacht laat ik eens kijken voor een nieuwe firmware.

Staat er niet zo om te springen om er een firmware op te zetten dien niet specifiek voor dit apparaat
is. lees in dit topic dat er een heleboel problemen hebben met afstandsbediening en videowall.

Is dus geen nederlandse site meer van hdmax.... slechte zaak hoor!!! :(
Pagina: 1 2 Laatste