Ik weet niet maar volgens mij hebben ze in december besloten om die chip maar van de grond af op te bouwqen, als ze zeggen dat hij pas in Q4 uitkomt, ALS dit zou zijn zou het kunnen betekenen dat er features van ArtX in zitten, dan is het het w8en wqel waard, ik noem embedded ram, als ze dat er in hebben geschopt kan ik best nog wel ff w8en, en als ik het laatste nieuws over de GF3 mag geloven zijn die kaarten ook pas te krijgen rond begin juni

, als hij nu eens voor de HCC uitkomt en ze hebben hem op de HCC voor een schappelijke prijs dan ga ik er toch een aanschaffen

. En even over die anderhalf jaar cycle, ik vind het een beetje onzin om te zeggen dat nVidia een half jaar cycle heeft, ze brengen alleen een kaart uit met een geselecteerde chip die sneller kan draaien en sneller geheugen heeft, vind ik nou niet bepaald een nieuw product, als je gaat rekenen (GF2 was nieuwe chip, GF3 die erna) kwam die ook pas ruim een jaar later uit. ATi is een bedrijf dat niet toegspitst is op een markt (al word de high end steeds belangrijker voor ze) nVidia daarentegen heeft dat meer.
Zoals voorspeld krijgen we nu om en om kaarten, met als resultaat een crisis welke je moet kopen

Naja ik zie het wel, heb voorlopig nog geen nieuww kaart nodig, en ik hem bijna geen probs met mijn Radeon
Laterz