Toon posts:

cip lapmod

Pagina: 1
Acties:

• T.E.C.H.N.O
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22:36
ik heb een toshiba 320 cds en daar wil ik een soort tablet pc van maken door het scherm om te draaien.
weet iemand hoe dit moet?

gr peter

• Japperrrr
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 17:23
Is dat ding niet al minstens 5 jaar oud?
http://genericnerd.blogsp...ba-320cds-to-digital.html

• boazkl0p
  • Laatst online: 16-07 21:54

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Betekent tablet pc dat er ook touchscreen op moet zitten? Dat word wel wat lastiger met die oude hardware.

• T.E.C.H.N.O
ja hij is al oud maar hij doet het nog

• Yoram
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 17-08 22:34
Pak een schroevendraaier en begin gewoon. Als je hem uitelkaar hebt, zet je hem met ty-wraps en tape weer inelkaar zoals jij het wil hebben. :)

Hallo!

• BvDorp
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 09-08 01:04
Ik stel een hamer voor 8)7

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Nu online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@Yoram

Welke onderdeel van touchscreen begrijp je niet? De TS wil dus een touchscreen erop zetten. Ik weet niet of dit wil ivm oudheid van laptop...

• UgotHeinzzd
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Heinzz heeft een shitty day en ergert zich de laatste tijd aan de vele 'helpdesk' topics |:(

@ TS
Ben je toevallig bekend met dit ..of heb je hier al eens gekeken, kun je daar info uit halen?

Japperrrr
Voert je info, kun je daar bv ook wat mee?

boazkl0p
Stelt je een vraag, meestal antwoord je dan inhoudelijk terug...

@ Guussieboy
Waar zie jij de TS zeggen dat hij er een touchscreen op wil zetten? Ik zie alleen '...een soort tablet pc van maken..'.

[Voor 17% gewijzigd door UgotHeinzzd op 13-11-2010 16:32]

[CiP] Aqueum initium TJ09 [CM] Fortress FT03

• T.E.C.H.N.O
ik wil inderdaad touchscreen op de laptop bouwen

• boazkl0p

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

UgotHeinzzd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:28:
boazkl0p
Stelt je een vraag, meestal antwoord je dan inhoudelijk terug...
Ik begreep de vraag niet, en vroeg dus eigenlijk om verduidelijking.
peter13 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 17:14:
ik wil inderdaad touchscreen op de laptop bouwen
Je hebt wel bepaalde folie's die je over een beeldscherm kan plakken, waardoor je er een touchscreen van maakt. De folie voelt waar je het aanraakt, en is transparant.

Hier is zoiets te koop met usb. Ik weet niet of je laptop dat heeft, maar je snapt het idee.

• UgotHeinzzd
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

@ boazkl0p

Ik bedoelde dat jij een vraag aan de TSer stelde en hij geen 'inhoudelijk' antwoord terug geeft ;)

Verder sluit ik me ook aan bij het feit dat het moeilijk zal worden met de nogal oude hardware.
Aan de andere kant... waar een wil is, is een weg :P

Vraag me dan alleen wel af hoe je dit fatsoenlijk wil gaan gebruiken, met je scherm omgedraaid.
Of wil je dan ook een softwarematig toetsenbord? Of ga je steeds als je wat typen wilt dat ding omdraaien en op de gok wat typen... Met welke OS wil je bv gaan werken? En klopt het dat er maar 1 USB poort op zit?

[Voor 67% gewijzigd door UgotHeinzzd op 13-11-2010 18:33]

[CiP] Aqueum initium TJ09 [CM] Fortress FT03

• T.E.C.H.N.O
er zit maar een usb op dus ik gebruik een hub
hij draait win 98

[Voor 17% gewijzigd door T.E.C.H.N.O op 13-11-2010 19:12]

• boazkl0p

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

peter13 schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 19:12:
er zit maar een usb op dus ik gebruik een hub
hij draait win 98
98 is zowieso lastig met driverondersteuning, enz.
Als je er werkelijk een touchscreen voor koopt kan je beter voor een paar tientjes ook een betere laptop regelen... Anders koop je een duur touchscreen voor een oude goedkope laptop.

• Lonefish
  • Laatst online: 09-10-2013
VirtualVillage biedt er aan, aan een redelijke prijs..
Dit bedrijf biedt er ook aan, maar zijn iets duurder.

Ben zelf ook met eenzelfde project bezig, ben er al n half jaar over aan het denken hoe ik het ga doen :) Denk goed na voor je er aan begint.. Al enig idee hoe je de case gaat herbouwen?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee