Alle perikelen met Kies en de Froyo update ongeschonden doorgekomen, heb ik vanmiddag ineens een ander probleem. Toen ik een Brando screenprotector aanbracht viel het me op dat er in de rechter bovenhoek naast de frontcamera een lichte plek zat. Dacht eerst dat er lucht onder de protector zat maar helaas bleek het in/onder het scherm te zitten. een hoekje van ca. een halve centimeter dat lichter is dan de rest. Als ik er op druk zie je de zwarte vloeistof teruglopen naar de hoek maar ja, blijven drukken is geen optie ;-). Lijkt net alsof er wat ruimte zit tussen het scherm en de buitenrand. Omdat iemand ook al kraakproblemen meldde ben ik benieuwd of ik de enige ben met dit probleem. Het lijkt niet fraai en ik vraag me af of ik hier mee terug kan/moet gaan.
Foto's? welk toestel?
en een entertje hier en daar lijkt me fijn.
en een entertje hier en daar lijkt me fijn.
Het gaat waarschijnlijk over de Galaxy S. Waarschijnlijk had je deze reactie daarom willen plaatsen in Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6], of niet?
Je vraagt niet specifiek naar tips, maar je zou eens contact op kunnen nemen met de winkel/provider waar je het toestel hebt gekocht. Ik neem aan dat er nog garantie op het toestel zit.
Zo te horen een Galaxy S. Beter hier posten:
Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6]
Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6]
Met de twee mensen hierboven. Dit bericht past beter in Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 6]. Daarom sluit ik dit topic
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Dit topic is gesloten.