PSN: Jorijnn
Jah meerder ik zelf zit bij Newsxs die levert 120Mbit/sJorijn schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:53:
Hallo,
Binnenkort ga ik van 22mbit/s naar 120mbit/s. Ik weet dat Eweka tot 50mbit/s garandeert. Zijn er naar jullie weten ook nieuwsgroep providers die snelheden hoger als dit aanbieden tegen een redelijk betaalbare prijs?
Groet, Jorijn.
Haal je deze snelheid ook of is dit enkel theoretisch?joosthaarman schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 19:55:
[...]
Jah meerder ik zelf zit bij Newsxs die levert 120Mbit/s
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Je zou ook is kunnen kijken bij Hitnews.
Gebruik zelf niet het 120mbit pakket, maar ik haal bij mijn eigen pakket wel de beloofde snelheid. Stabiliteit is erg goed in orde daar.
Gebruik zelf niet het 120mbit pakket, maar ik haal bij mijn eigen pakket wel de beloofde snelheid. Stabiliteit is erg goed in orde daar.
Giganews blijft imo de beste. Ontzettend lange retentie en volledige snelheid, Ik haal 14+MB/s met mijn Ziggo.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Giganews is waarschijnlijk wel de beste. Maar veel te duur imo. Dan is Astraweb een mooi alternatief.
Haal 15MB/s bij http://www.supernews.com dus dat is ook een mogelijke kandidaat...
[ Voor 7% gewijzigd door Occy74 op 13-11-2010 03:53 ]
Ik haal gewoon 14MB/s met XLNed.
icm Ziggo ai1 extra
ik haal 14.9MB/s icm met Ziggo AIE en Supernews.com
hitnews.eu is ook altijd max, lange retentie en erg goedkoop 
maar goed, wordt een beetje een opsomtopic zo, daar is dat andere topic voor
maar goed, wordt een beetje een opsomtopic zo, daar is dat andere topic voor
[ Voor 39% gewijzigd door maarud op 13-11-2010 18:19 ]
Heb 3 accounts bij LightningUsenet. Dat maakt samen 7,50 per maand en haal de volle 120mbit. Alleen paar weken terug hadden ze wat snelheidsproblemen, maar normaal gesproken haal ik de volle bak.
Super bedankt voor alle reacties. Zodra alles is verwerkt en het nieuwe modem binnen is zal ik mijn bevindingen laten weten :-).
het is maar wat je duur noemt. je gaat me niet zeggen dat je alleen maar gratis iso's download van linux distributiestweak_dude schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 02:01:
Giganews is waarschijnlijk wel de beste. Maar veel te duur imo. Dan is Astraweb een mooi alternatief.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Pagina: 1