Waarom ontbreken er diverse (vaak goedkope) producten in PW?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 11:14
De laatste tijd kan ik een aantal producten niet vinden via de pricewatch terwijl deze wel via Hardware.info of google gevonden kunnen worden.

Voorbeelden hiervan zijn diverse producten van
  • V7/videoseven o.a muizen, toetseborden, utp kabels,
  • minder bekende voedingen,
  • air duster pro II (merk icidu) Volgens mij de beste die er is.
Waarom ontbreken deze producten terwijl zij wel bij de gangbare webshops gekocht kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:48

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
In pricewatch unsorted zijn ze prima te vinden. Overigens zou het me ook logisch lijken om als een gewone zoekopdracht niets oplevert, door te verwijzen naar unsorted... Iets dergelijks is overigens ook al voorgesteld: [feat] link naar PW Unsorted bij zoekfunctie PW

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 11:14
Zo snel bekeken is hiermee denk ik mijn vraag beantwoord. Ik hou de ontwikkelingen in de gaten. Maar hoe kom ik in de onsorted categorie behalev via jouw links.

Hierna kan het topic wel gesloten worden, kan ik dat zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:09
piethoogland schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 18:24:
Zo snel bekeken is hiermee denk ik mijn vraag beantwoord. Ik hou de ontwikkelingen in de gaten. Maar hoe kom ik in de onsorted categorie behalev via jouw links.
Die staat gewoon in het topmenu. ;) Pricewatch » Unsorted dus.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dirk schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:44:
In pricewatch unsorted zijn ze prima te vinden. Overigens zou het me ook logisch lijken om als een gewone zoekopdracht niets oplevert, door te verwijzen naar unsorted... Iets dergelijks is overigens ook al voorgesteld: [feat] link naar PW Unsorted bij zoekfunctie PW
Volgens mij hoort ie daar ook in te zoeken als er weinig resultaten in de gewone PW gevonden worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zo en dit keer gelijk die bug maar even gefixed :)

Als je nu zoekt op iets dat niet of weinig in de gewone pw bestaat gaat ie ook nog even in unsorted proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
piethoogland schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:24:
Voorbeelden hiervan zijn diverse producten van
  • V7/videoseven o.a muizen, toetseborden, utp kabels,
  • minder bekende voedingen,
  • air duster pro II (merk icidu) Volgens mij de beste die er is.
Alle producten in de Pricewatch worden met de hand toegevoegd en specificaties toegevoegd en gecontroleerd. De meest populaire producten krijgen uiteraard voorrang als wij ze zelf toevoegen. Kabels, zoals utp dus, zijn niet bepaald populair, zeker niet als je het vergelijkt met bijvoorbeeld nieuwe videokaarten, processoren, laptops of monitoren.

Users kunnen uiteraard ook zelf suggesties insturen via het submitformulier. Vanuit Unsorted kun je trouwens met groot gemak producten toevoegen door op Product toevoegen te klikken. Dan hoef je ook niet eens de EAN en SKU op te zoeken, die neemt hij dan over van het Unsorted-product.
Pagina: 1