Gister zag ik in de.plans het bericht over de Pricewatch unsorted:
plan: Tweakers.net maakt Pricewatch Unsorted minder ongesorteerd
Ik heb daar vanochtend deze reactie onder gezet:
Rupie in 'plan: Tweakers.net maakt Pricewatch Unsorted minder ongesorteerd'
maar natuurlijk hoort dat eigenlijk hier. Waar het om gaat is een koppeling tussen de PW en de PW Unsorted. Mijn reactie onder het artikel:
Ik denk er eerlijk gezegd vrijwel nooit aan om in de unsorted te kijken terwijl er toch best regelmatig interessante opties in te vinden zijn. Wellicht zinvol om de Unsorted iets duidelijker te vermelden op het moment dat er bijvoorbeeld geen resultaten zijn bij een zoekopdracht? Als je nu in de Pricewatch een zoekopdracht uitvoert zonder resultaten krijg je:
Edit:
zie zojuist de reactie van acm (ACM in 'plan: Tweakers.net maakt Pricewatch Unsorted minder ongesorteerd'), dit zou in theorie al zo moeten werken. het is mij alleen nog nooit opgevallen dat dit ook daadwerkelijk zo werkt.
plan: Tweakers.net maakt Pricewatch Unsorted minder ongesorteerd
Ik heb daar vanochtend deze reactie onder gezet:
Rupie in 'plan: Tweakers.net maakt Pricewatch Unsorted minder ongesorteerd'
maar natuurlijk hoort dat eigenlijk hier. Waar het om gaat is een koppeling tussen de PW en de PW Unsorted. Mijn reactie onder het artikel:
Ik denk er eerlijk gezegd vrijwel nooit aan om in de unsorted te kijken terwijl er toch best regelmatig interessante opties in te vinden zijn. Wellicht zinvol om de Unsorted iets duidelijker te vermelden op het moment dat er bijvoorbeeld geen resultaten zijn bij een zoekopdracht? Als je nu in de Pricewatch een zoekopdracht uitvoert zonder resultaten krijg je:
Als je dit aan zou passen naar bijvoorbeeld:Er werden geen producten gevonden.
mag natuurlijk ook wat algemener zijn zodat je wat vaker op de Unsorted gewezen wordt op het moment dat je iets aan het zoeken bent.Er werden geen producten gevonden. Wellicht dat je meer gelukt hebt in de Pricewatch Unsorted?
Edit:
zie zojuist de reactie van acm (ACM in 'plan: Tweakers.net maakt Pricewatch Unsorted minder ongesorteerd'), dit zou in theorie al zo moeten werken. het is mij alleen nog nooit opgevallen dat dit ook daadwerkelijk zo werkt.
[ Voor 10% gewijzigd door Rupie op 23-04-2010 09:01 ]