FPS Call of Duty: Black OPS

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mketelaar
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-07-2024
Vol enthousiasme COD BO gekocht, draaid het spel toch voor geen meter op mijn systeem

Systeem:
E6600@2,4Ghz
4GB intern geheugen
4870 512MB

Nou wil ik een nieuw systeem kopen (zoiets van BBG November game pc), maar ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig wat andere mensen voor een FPS hebben met COD BO en uiteraard het daarbij horende systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59

Pykow

Angelo OTR

er is een probleem topic voor Call of duty black ops ;)

Zoals je misschien wel weet draait CoD BO niet goed op de PC.
Jij voldoet ook maar net aan de minimaale eisen dus zal je da game op low denk ik met een fps van net 30 fps halen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mketelaar
Ik weet uiteraard dat mijn systeem minimaal is. verder heb ik geen probleem met COD BO alleen dat het traag draait daarom vraag ik FPS scores van andere COD BO gfamers en wat voor systeem zij hebben om een beeld te krijgen wat voor PC ik wil gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 14:26

Mystikal

It never hurts to help!

Mketelaar schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:59:
Ik weet uiteraard dat mijn systeem minimaal is. verder heb ik geen probleem met COD BO alleen dat het traag draait daarom vraag ik FPS scores van andere COD BO gfamers en wat voor systeem zij hebben om een beeld te krijgen wat voor PC ik wil gaan kopen.
Richt je tot het COD BO problemen topic. Daar staan heel veel systemen vermeldt met de behaalde resultaten. Maar ga in ieder geval voor een Quad Core...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mketelaar
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hier is echt genoeg over terug te vinden in de Black Ops topics in Shooters en Spielerij - Problemen & Vragen hoor...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.