ASUS Rampage III Gene of een andere asus mobo?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Onderwerpen

• ley.onmedia
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-05-2022
ik zit een beetje met een dilemma, ik moet kiezen uit diverse asus mobo's, ik heb een i7 setje gekocht 6gb ocz geheugen alleen nu nog een moederbord.

ik heb ong 200 eu om te spenderen.
mij leek de rampage II gene wel een goed bordje alleen is dit een uatx... dit blijkt wel te passen in mijn kast maar misschien is er een beter alternatief "asus" bord voor dat geld misschien de Asus Moederbord P6X58D-E,s1366 of de Asus Moederbord P6T Deluxe V2,s1366?.

graag hoor ik jullie mening (er moet overigens wel crossfire op en gebruik ik mijn pc voor gamen)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom per se een Asusbord?
Voor het uitzoeken van een moederbord kun je **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen? eens doornemen. Op die manier kun je zelf kijken welk bord het beste is voor jouw eisen.

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 21:59
Check even de Pricewatch. Hier is veel in te vinden.
Zet even de filters goed na jouw eisen, en kies daarnaar een Mobo uit.

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) afgelopen week zijn er zeker vier topics over de Rampage III Gene geweest. Het is de bedoeling dat je zelf op zoek gaat naar eerdere topics voordat je zelf een vraag stelt.

2) sowieso erg rare manier van zoeken. Draai het even om. Stel je eisen, vertaal dat in wat een bord technisch moet kunnen. Bepaal dan welke borden potentieel in aanmerking komen. Daar dan reviews van lezen en tenslotte wat over blijft sorteren op prijs. Misschien kom je op een Asus uit, misschien niet. Misschien zelfs dit bord. Maar als je het zo doet weet je wel zeker dat wat je zo vindt voor jou de juiste is.

Kortom gewoon zelf even moeite erin steken. Als je er niet uitkomt mag je een topic openen, maar vermeld dan wel waar en hoe je gezocht hebt, wat je vond (links!), en wat dan exact onduidelijk is. Deze topicstart toont te weinig inzet dus gaat het dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.