Kan ik games die via Steam lopen (Call of Duty MW2, Team Fortress & Call of Duty Blackops) met één account op twee PC's spelen? Alvast bedankt!
Ja, maar niet tegelijk geloof ik.Xander25 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:22:
Kan ik games die via Steam lopen (Call of Duty MW2, Team Fortress & Call of Duty Blackops) met één account op twee PC's spelen? Alvast bedankt!
Ja, je kan het op zoveel computers installeren als je maar wiltXander25 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:22:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Fraai, dus als ik nu op m'n 2e PC inlog, kan ik via Steam CoD installeren, zonder de DVD te gebruiken?
Ja.
Facts don't care about your feelings
YupsXander25 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:51:
Fraai, dus als ik nu op m'n 2e PC inlog, kan ik via Steam CoD installeren, zonder de DVD te gebruiken?
Al kan je sowieso zonder DVD installeren. In Steam gewoon "add game"->"activate a product on Steam" klikken, key invoeren en dan kan je hem downloaden vanaf Steam
(Al gaat installeren vanaf de DVD natuurlijk wat sneller)
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Je vraag was offtopic in Steam local currency available ($=€)! en heb 'm bij deze dan ook afgesplitst naar een apart topic.
Hierbij sluit ik 'm dan ook meteen aangezien dit toch wel een vraag is waar je met wat zoeken zelf het antwoord op moet kunnen vinden. En zelf even zoeken wordt toch eigenlijk wel verwacht (zie Het algemeen beleid #topicplaatsen)
.
Hierbij sluit ik 'm dan ook meteen aangezien dit toch wel een vraag is waar je met wat zoeken zelf het antwoord op moet kunnen vinden. En zelf even zoeken wordt toch eigenlijk wel verwacht (zie Het algemeen beleid #topicplaatsen)
And I'm the only one and I walk alone.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.